Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

"In this preclinical study, we evaluated the antineoplastic activity of combination treatment with SoC chemotherapy (Pemetrexed, Cisplatin, Carboplatin) and ONCOS-102 in xenograft BALB/c model of human malignant mesothelioma. We demonstrated that ONCOS-102 is able to induce immunogenic cell death of human mesothelioma cell lines in vitro and showed anti-tumor activity in the treatment of refractory H226 malignant pleural mesothelioma (MPM) xenograft model. While chemotherapy alone showed no anti-tumor activity in the mesothelioma mouse model, ONCOS-102 was able to slow down tumor growth. Interestingly, a synergistic anti-tumor effect was seen when ONCOS-102 was combined with chemotherapy regimens. These findings give a rationale for the clinical testing of ONCOS-102

“slow” down tumor growth var jo igrunn det vi oppnådde i den ene pasienten som totalt levde 33 måneder også. “stabel disease”.
Verdt å nevne at de henviser til at begge pasientene fikk positive resultater, med Oncos som mono terapi. " Two end-stage MPM patients were included in Targovax’s Phase I basket trial testing ONCOS-102 as a single agent, with PROMISING results".

1 Like

Targovax,

Q1 2019… :flushed:

Hehe… skal ikke drepe momentum. Og slapp av, jeg krysser fingrene for avtale, men jeg glemmer heller ikke denne tiden ifjor. Håper de løser evnt emisjon bedre denne gang…

Jeg kan forsikre deg om at jeg tenkte det samme om den emisjonen, sett i ettertid var det viktig å sette emisjonen. Tenk tanken, gå tom for penger høsten 2019 ville ikke vært særlig hyggelig. Nå er vi ved veiskillet, bære eller briste, dette er biotec på sitt beste.

8 Likes

Sytpeiser :joy: en emisjon nå for å drifte til melanoma og den store avtalen (hvis den ikke kommer nå)

3 Likes

Enig!

1 Like

Husk, emisjon er jo base case. Pluss spons av CPI

1 Like

Jeg havde fornøjelsen af en kort samtale med Øystein Soug denne eftermiddag. Som altid var det oplagt CEO der tog telefonen.

Samtalen drejede sig omkring den kommende udlæsning på mesothelioma og nødvendigheden af at tydeliggøre betydningen af immunrespons vs. CPI overfor markedet; dette på baggrund af risikoen for at signalet om svært stærk immunrespons overskygges af fair signal på ORR / PFS osv.

Det er min opfattelse, at BP ser specifikt på immunrespons og dette, sammenholdt med ledelsens signaler omkring et potentielt kommende partnerskab, bør give anledning til at tydeliggøre dette i meldingen.

Øystein Soug delte ovenstående tanker og informerede om, at ledelsen er særligt opmærksomme omkring formuleringen i den forestående melding. Jeg er af den opfattelse, at ledelsen har udmærket pejling på situationen og det bliver derfor særligt interessant at se, hvad der kommer ud af hænderne på IR, for der kommer en melding … præcis som guidet.

42 Likes

Godt å høre at du ikke ble satt på innsiderliste @aborum for å inneha kjennskap om en kommende emisjon :wink:

3 Likes

Tror det bare er positivt jo lenger tid det tar før meldingen kommer. Det kan meget gjerne bety at de jobber med å få så mye ut av disse resultatene som mulig! Jeg vil heller at de kommer med all info på en gang, enn at vi får først en melding om resultater og senere om veien videre (emi/partner/oppkjøp).

Som jeg har spekulert i før tror jeg at om resultatene hadde hvert dårlige og de ikke hadde gått videre med studien, ville dette ha blitt meldt på et tidlig stadie. Det faktum at vi nå skriver 20. januar, med kun 9 børsdager igjen, gjør at jeg er trygg på at det som venter på en eller annen måte er godt nytt. Hvor godt, det vet jeg ikke. Det eneste scenarioet som hadde hvert negativt ville hvert om de ikke går videre med studien, om det hadde hvert tilfelle ville det ikke tatt lang tid å komme til den konklusjonen. Det å bli enig med BP om en avtale i en eller annen form, ja det kan ta lang lang tid.
Den som venter på noe godt, venter sjelden forgjeves!

10 Likes

Takk for oppklaring rundt det med specific immune respons, varslet formål med studien har vært klart fra dag 1, men som InVivo bemerket lengre opp tviler vi på at markedet forstår en melding uten at dette kommer til uttrykk i selve meldingen. Slik jeg forstår deg er ledelsen klar over problematikken og det skulle bare mangle, håper meldingen gir uttrykk for at data i denne studien vil ta oss til neste fase.
Tok du opp muligheten for en rettet emisjon bare mot eksisterende aksjonærer?

4 Likes

Er umåtelig spent på dataene som snart kommer. Det avgjørende for den videre kursutviklingen kommer til å være finansiering og samarbeid med big pharma. Det vil hjelpe lite på aksjekursen om de selv sier at dataene er gode, men ikke har noen som er villige til å være med å finansiere den videre utviklingen. Da vil nok markedet reagere negativt og sende kursen et godt stykke nedover. Krysser fingrene for at vi får en fantastisk nyhet før helgen :slight_smile:

Det kan godt hende at de ikke har hatt nok tid til forhandlinger med BP, men allikevel velger å frigi dataene for studien sammen med sin egen vurdering om mulighetene videre.
De kan da velge en emisjon som mest sandsynlig ikke vil være optimal med hensyn til pris for aksjene.
En emisjon etter en avtale vil være å fortrekke på pris for aksjene, men de stiller i en dårlig forhandlings posisjon finansielt ovenfor en eventuell partner, det ene må veies mot det andre.

Går de for en emisjon før partner avtale vil det være en god mulighet til å laste mer for de som tror på en avtale, personlig tror jeg det er mange som sitter på gjerdet og venter på en anledning til å laste billig etter at risikoen for et dårlig resultat på studien er tatt ut.

Det er mange som følger aksjen nå, kommer gode data med en liten men hyggelig oppgang og noen dager med kjempe-omsetting kan det være emisjons-kameratene som setter sin short i forkant av en forespeilet emisjon.

Her er alle kort på bordet og spillet er igang, uansett hva som enn skjer de neste par ukene tror jeg alt er glemt når vi synger kom mai du skjønne milde.

12 Likes

Arh, ingen kl 7 i dag heller :wink:

Rolig Klomp, rolig!
En gjennomsnittlig Targo-aksjonær medio januar 2020 :sweat_smile:

image

Lurer på om Soug og co er her inne på TI - må jo være mildt sagt interessant mtp innsideinformasjonen de besitter og vi spekulerer rundt :joy:

1 Like

Garantert morsom lunsjprat hos Targovax :joy::joy:

“Nå har han dansken skrytt på seg en samtale med deg igjen, Øystein”

3 Likes

Nærmere “hvornår ser vi kurs 20,00, så vi kan få jordbærtærte?”. I øvrigt, hvis du tænker, jeg deler nogle perspektiver fra samtalen med Øystein Soug med bagtanker, så tager du stort fejl; det er ikke alle her, der samler på fake point :upside_down_face:

Jeg kan nemt bruge tiden på andre ting, så det vil jeg notere mig for fremtiden.

12 Likes

Det var bare et forsøk på en vits :wink: Setter pris på alle dine bidrag.

5 Likes