Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Meldingen er landet og 9/10 patienter er modtagelige overfor CPI; dette må vel siges at være et svært stærkt signal til BP om videre samarbejde. I øvrigt glimrende at se IR tage imod ideen om at levere pre recordings parallelt med melding … det har længe været et ønske fra mange aktionærer, at der blev kommunikeret bedre på modtagernes præmisser (niveau).

Dette har været under forberedelse i en længere periode og ledelsen skal have anerkendelse for denne varetagelse af aktionærernes ønske.

18 Likes

Hvis det skjer så er det tragisk deluxe.

3 Likes

MJ: “And we are indeed in a fairly advanced stage talking to a Big Pharma partner who has a checkpoint inhibitor about collaboration for such a trial.”

17 Likes

Merck da antakelig.

Nå tror jeg alle de på utsiden skal puste med magen og kjøpe aksjer istedet for å sutre. Nå ligger fokus på partnersamtaler med gode kort på hånden.

16 Likes

De diskuterer med flere tror jeg.

Fordi de skriver pd1/Pd-l1.

Tipper det står mellom Astra Zeneca og Merck

10 Likes

Jeg har også et bet på de to, AztraZeneca har forsøkt seg i denne indikasjonen før, er det Oncos som mangler?

“The first set of immunological analyses show robust immune activation following ONCOS-102 treatment. In tumor biopsy immunohistochemistry (mIHC), 10 of 15 evaluable patients in the experimental group had increased tumor infiltrating CD8+ T-cells. Importantly, 9 of these 15 had increased PD-L1 expression in the tumor, of whom 7 remained progression free at the time of analysis. These results indicate a positive association between immune activation and clinical outcome, and suggests that the patients would be susceptible to combination treatment with a checkpoint inhibitor. Additional biomarker analyses are being performed and will be reported later in 1H20.”
Dette må da BP like?!

2 Likes

Håper det er Merck for meso, for AZ må inn med noe hvis de skal videre med peritoneal! Plutselig så dette studiet mer lovende ut også… høye forventninger nå…

5 Likes

PD-1/PD-L1, hemmer, nå åpner det opp for kamp mellom 2 BP trur eg.

Forøvrig hyggelig å se at bullscenariet mitt ble utløst idag.

Jeg forventet base case, som var lik respons i begge armene men bedre immunrespons i virusarmen. Der satt jeg kursmål 12-20kr.

Bullcase var god immunrespons og bedre PFS, OS etc, med Kursmål 20+.
+++ avhenger av hvilken avtale Targovax nå får med BP

18 Likes

Som noen av dere vet pusler jeg i det store og hele med Photocure, men kjøpte noen lodd i Targovax forleden dag.
Dere som har peiling og kjenner til selskapet og aksjen, hvilke forventninger har dere til kurs bevegelse imorgen og dagene framover?

4 Likes

Tar vi Pcib oppgangen i betraktning, som gikk 150% på at de kunngjorde AZ som samarbeidspartner…

Så kan det blir gøy her fremover! :bullettrain_side:

Se mitt innlegg over ditt

2 Likes

Takker så meget!

Her kjører de på:

Targovax ASA: Invitation to investor call

Oslo, Norway, 21 January 2020 - Targovax ASA (OSE: TRVX), a clinical stage immuno-oncology company developing oncolytic viruses to target hard-to-treat solid tumors, invites to an investor and analyst call Wednesday 22 January 2020 at 08:30 CET regarding the first set of clinical results from the randomized phase I/II trial of ONCOS-102 in combination with standard of care chemotherapy in malignant pleural mesothelioma.

Time: 08:30 CET
Company representatives: Øystein Soug, CEO, Dr. Magnus Jäderberg, Chief Medical Officer and Torbjørn Furuseth, CFO
Language: Norwegian
Format: Introduction + open question & answer session

Questions can also be submitted in advance to renate.birkeli@targovax.com

Please join the event 5-10 minutes prior to the start by using the number and confirmation code below:

Confirmation Code: 5795788
Norway: +47 2350 0296
Sweden: +46 (0)8 5065 3942

For further information, please contact:
Renate Birkeli, Investor Relations
Phone: +47 922 61 624
Email: renate.birkeli@targovax.com

Media and IR enquires:
Andreas Tinglum - Corporate Communications (Norway)
Phone: +47 9300 1773
Email: andreas.tinglum@corpcom.no

About Targovax

Activating the patient’s immune system to fight cancer

Targovax (OSE:TRVX) is a clinical stage immuno-oncology company developing oncolytic viruses to target hard-to-treat solid tumors. Targovax’s lead product candidate, ONCOS-102, is a genetically modified oncolytic adenovirus, which has been engineered to selectively infect cancer cells and activate the immune system to fight the cancer.

ONCOS-102 is currently being tested in mesothelioma, melanoma and peritoneal malignancies and has already shown promising clinical results both as monotherapy and in combination with chemotherapy, and a checkpoint inhibitor.

6 Likes

Tror nok at en partneravtale med cash ligger rundt neste hjørne. Jeg tror ikke dette vil resultere i emisjon. Men om så skjer, vil den ikke komme før kursen er kommet betydelig opp. Blir nok en meget heftig dag i morgen! Ikke glem hvor kursen kommer fra. Nå har vi fått en meget positiv melding og sannsynligheten for en partneravtale er blitt mye større.

6 Likes

MJ så meeeeeeget sikker ut i sin presentasjon. Solid mann som kan sin materie.

1 Like

Noen strategi man burde ha om man vil ha noen aksjer i morgen tidlig? Ny i gamet…

Ja, en budkamp kan bli hyggelig for oss aksjonærer. :heart_eyes:

1 Like

Legg deg høyt på åpningen. Da vil du få aksjer i åpningsauksjonen og til en pris som blir åpningskurs, selv om ditt bud skulle ligge 2-3 kroner høyere. Åpningskurs i morgen blir trolig morgendagens laveste omsetningskurs. Du blir nemlig ikke alene som skal inn i morgen tidlig og TRVX er faktisk latterlig lavt priset. Latter lavt!

1 Like

MJ siger det direkte i slutningen af webcasten:

we’re planning now to do a 1st line trial … we’re now, at this fairly advanced stage, talking to a BP partner who has a CPI - about collaboration (for such a trial)

Her bliver essensen af meldingen skåret ud i pap, farvelagt og hængt op foran aktionærerne. Der bliver et klinisk studie på ca. 100 patienter i 1L og jeg fornemmer på MJ og givet at CPI kræver immunrespons som grundlag for mode of action, da kan man som rimelighed forvente svært stærke resultater i kombination med ONCOS-102, der beviseligt leverer dette grundlag i 9 ud af 10 patienter.

7 Likes