Emisjon på nivå 12-13 er jo lite strategisk. Jeg tenker vi skal opp mot ath før dette blir noe spørsmål.
På siden av dataene vi nå har fått, så er det utrolig deilig å oppleve en åpenhet og ærlighet fra ledelsen. Meldingen er fyldig, med alle relevante data, godt forberedt med forklarende video for de som ikke har grunnlag for å skjønne alt i meldingen. De leverer som de har lovet, og er ærlige på at de faktisk forhandler med BP om spons av CPI. Det er ingen data som blir holdt tilbake av “strategiske konkurransemessige hensyn” og det blir tydelig kommunisert hva de tenker fremover. Det samme kan ikke sies om enkelte andre biotech på oslo børs, så dette var et deilig og ryddig opplegg til en forandring! På toppen av det så er dataene akkurat så gode som vi våget å drømme om.
Hva mer kan en som aksjonær be om?
Liten digresjon, men AZ begynner å få luft under salget av Imfinzi.
Så de nok sugen på å løfte dette ytterligere
.Stor fornøyd med dagens melding og selskapets håndtering av vår manglende evne til å forstå/se det store bildet.
Jeg holder dog litt igjen, morgendagens webcast blir avgjørende for hva jeg gjør i morgentimene. Kjøpe mer eller selge halvparten for å bidra ved eventuell emisjon i fremtiden. Hvis potensielle partnere ikke vil bidra/tilbyr cash up front må vi ha penger inn før melanoma avlesning. Har aldri vært mer fornøyd med en melding, og stor tro på fremtiden. Men mer data krever penger inn, og jeg vil ha mer data! Knus sparegrisen folkens
Resultatet her fjerner all emisjonsfrykt hos meg - selvsagt kjedelig å eventuelt bli utvannet - men dette produktet har livets rett!!! Vegen fremover er meislet ut - måtte rakettferden gå smooth! Gratulerer alle sammen!
Siterte kjapt før deg, men muligens ditt sitat er mer presis
Uansett er essensen den samme; samtaler med BP om samarbeid i et kombinasjonstudie…
Det var ikke kun kunngjøringen. Men at synergier er funnet etc. Viktige poeng det. Du skrev selv følgende på PCIB tråden.
Ensuring sufficient intracellular delivery of nucleic acid therapeutics is a major hurdle to realise the vast therapeutic potential of this drug class. We believe that the fimaNActechnology can play an important part in solving this delivery challenge. PCI Biotech’s current collaborations and their progress suggest that external partners share this view.”
JAXI:
Astra Zeneca has said that the results from their tests of fimaNAc look very promising in the oncology area. Now, they wish to see if the same technology can work in other disease areas.
Fra meldingen:
The scope has been expanded to evaluate if synergies established in oncology are transferrable to additional disease areas – further collaboration to be evaluated in 1H 2020.
http://pcibiotech.no/pci-biotech-third-quarter-2019-results/
(Synergi betyr samspill mellom flere faktorer som forsterker hverandre slik at den kombinerte effekten blir større enn summen av de enkelte faktorenes bidrag.
Hvis selskabet vælger at køre en emission, må det ske på baggrund af beregninger, der viser til en bedre forhandlingssituation overfor BP (frem for at tage pengene nu og stå dårligere). Man har økonomi til at køre selskabet videre for nærværende; derfor er det min antagelse, at ledelsen er ganske bevidst om, at man nu sidder med svært stærke kort på hånden …
Deltager uanset på webcasten i morgen tidlig inden markedet åbner og kan glæde mig over at have samlet yderligere op på retracement fra 10,00. Indkaldelsen vedrører fremlæggelse af data og det bliver særligt interessant at høre omkring selskabets tanker vedr. BP partner og spørgsmål fra aktionærerne.
Takk det gir mening, kaster bekymringer og nyter kvelden.
« Selskapet opplyser også at de er i en pågående diskusjon med en «big-pharma-partner» for mulig samarbeid om en kombinasjonsstudie med sjekkpunkthemmere»
Vil også være på sin plads med opdaterede kursmål; må være pinligt for samtlige af mæglerhusene, hvis den går over 20,00 denne uge.
Med mindre du har Nordnet(som meg). De har en dustete regel om at man kun får lov å legge inn ordre på 10% over siste kurs…
Noen tips hvordan man kan omgå den tulleregelen?
Trenger absolutt ikke å være lenge til en slik melding om et partnerskap dukker opp. At de slipper disse dataene “offentlig” setter også noe press på BP partneren de er i “fairly advanced stage” med. Jeg er fremdeles i håpet om en upfront payment fordi:
- BP får free-ride, testes i begge armer.
- Tilgang på 1’linje i en indikasjon som vi ikke kommer til å se Peak i før om flere år, og Einarsson nevnte at dette kan bli en “prestisje” indikasjon i USA pga 9/11.
- BP viste interesse allerede ved Q2 “major corporation shown interest”
- Det er Targovax som har trøkket opp løypa, kjørt innledende studier, hatt dialoger med FDA og EMA underveis
- vi har vist at resultatene våre i Mesotheliom indikerer en positiv sammenheng mellom immunaktivering og klinisk utfall, og antyder at pasientene vil være mottakelige for kombinasjonsbehandling med CPI
6.?
Jeg mener dette kan tale for en “upfront” payment eller deling av kostnader på et eller annet vis. Ikke nødvendigvis en stor “upfront payment” , men en påkjennelse for arbeidet Targovax har gjort og kommer til å gjøre. Så er spørsmålet hva som blir tilfellet med det det andre vi har i vente…
" “vi snakker med flere”
Mesotheliom : vi vet at en “major corporation shown interest” i Mesotheliom indikasjonen
Nye virus : De har kommunisert “potential in licensing discussions, and strong interest for early stage viruses”
Refractory Melanom : Soug har kommentert at flere følger med på om vi kan bekrefte kohort 2 data i Refractory Melanom(Merck?). Vår PI fra MSK lovpriset ONCOS for et par måneder siden(når 2/3 deler av kohort 2 var rekruttert , og mente det var bedre enn Mlygic(T-Vec) som er FDA godkjent. FOR en bekreftelse da!
Peritoneal : Vi har samarbeid på gang med AstraZenca som har pågått en god stund, og som vi mest sannsynligvis får data på i 2020. AstraZeneca eier ikke et eget virus(kun lisensiert et inn). De gikk for 7 måneder siden videre fra doseeskalering til “expansion cohort”. Tør de å la sjansen gå om resultatene blir bra?
TG : RAS er jo nå blitt “HOT”. Vi har allerede inngått en avtale for Kina mm, men hva med US og Europa?"
@Investor, dette er jo kjent for deg, ref Extension-studiet til Pcib?
Dobbelt så store svulster i virusarmen!
Tumor burden mm (RECIST 1.1
Ring til NordNet og bed om mæglerbordet; hvis du ringer til den danske afdeling får du fat i Mikkel eller Rafael. Her beder du mæglerne om at placere en ordre i markedet til den ønskede pris. Det er bl.a. også således man øger > 20% af porteføljen på et enkelt papir for (danske) pensionsdepoter.
Mener i øvrigt grænsen er 20% difference fra sidste handel.
Ganske vesentlig det du nevner her, ser ut til at gruppen i kontroll arm ville hatt større nytte av å være med i Oncos armen. En randomisert studie med litt antall ville mest sannsynlig utjevnet dette, men det har sikkert også BP merket seg.
Veldig positivt at selskapet kom med videolink og presenterte sine resultater, da slipper vi alle spekulasjoner, ryddig og ordentlig, dette satte jeg pris på.
Særdeles interessant! Korriger meg hvis jeg tar feil, men for et utrent øye ser jo det ut til at de som fikk Oncos er langt sykere enn kontrollarmen - det gjør jo resultater desto mer imponerende!
Strengt tatt, om svulsten er sfærisk, så vil en dobling av diameter medføre en 8-dobling av volumet.