Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Det er riktig det @tubist92, MJ snakker om det på webcast :ok_hand:

2 Likes

Ja, akkurat dette ble grundig diskutert ang Pcib sitt extension studie

2 Likes

Da har vi etablert at Oncos trykker gassen i bunn og vil inn i garasjen. Da venter vi bare på at CPI åpner garasjeporten.

3 Likes

Strengt tatt, om svulsten er sfærisk, så vil en dobling av diameter medføre en 8-dobling av volumet.

Helt enig og var selv ved at pointere dette, da jeg så din kommentar; dette bør man notere sig i tillæg til at ONCOS armen repræsenterede svært udfordrede patienter.

3 Likes

Noen som tørr og tippe sluttkurs imorgen?:sweat_smile:

15,64 8tegn

17,30

Hvordan tenker Big Pharma i en relativ liten indikasjon? 2L…gjesp, 3L…dobbel gjesp. 1L…Yessss.

2 Likes

20,00🚀

1 Like

For de som ikke har fått satt seg helt inn i behov og muligheter kan jo sjekke denne linken.

Gratulerer til alle eksisterende aksjonærer​:blush: med flotte resultater​:trophy::trophy:

2 Likes

13,57 - åpner sikkert kraftigere opp, så vil den falle utover dagen. Flotte nyheter, men må oppriktig melde at jeg tror det er en viss fare for en ny emisjon…

3 Likes

Går den veldig mye opp så kommer jeg til å redusere noe. Vet av erfaring at det som går opp kommer ned igjen i biotek.

PFS data virker lovende. Hva tenker folket om ORR data?

Overall Response Rate (ORR) and Best Overall Response Rate (BORR) in first line patients have been in the range of 20-40% in previously published studies (Vogelzang 2003, Hazarika 2005, Ceresoli 2006, Zalcman 2016), but proven a poor predictor of survival outcomes. The first line ORR and Disease Control Rate (DCR) in this trial were 30% and 90% in the experimental group (n=10, measured at 5 months), and 33% and 83% in the control group (n=6, measured at 4 months). For second (or later) line patients, ORR / DCR were 11% / 67% in the experimental group (n=9) and 60% / 80% in the control group (n=5). The unexpected control group ORR of 60% is far above previous results and experience in clinical practice. Due to the relatively small sample size none of the above data reach statistical significance.

Slik jeg ser det nå kan en emisjon bare komme - det betyr at selskapet selv tar kostnaden med utvikling av det som nå beviselig er et produkt markedet trenger - det vil i sin tur gi mer penger i andre enden.

Når det er sagt ser jeg for meg følgende scenario:

1. Data publisert i dag —> kursen går 50-100%.
  2. Partner med upfront cash publiseres innen onsdag neste uke.
  3. Kursen suser videre til prekliniske data fra Oncos-2xx og avlesning Melanom i Mai/juni.
2 Likes

Prior single-arm data with checkpoint inhibitors have demonstrated encouraging signals in patients with relapsed MPM. For example, an expansion cohort from the phase I KEYNOTE-028 trial showed a 20% objective response rate (ORR) and a median PFS of 5.4 months with pembrolizumab.2

Targovax 9 mnd…
Men tror keytruda data var 2L uten at jeg skal si det sikkert

2 Likes

Aaaah! Tenk deg cpi oppå oncos+chemo. Satan! Få det på ASAP!

Hva koker dette ned til? Vi har fått sterk immunrespons og det er hva vi trengte for at videre studie med BP og for at kombi med CPI skulle være interessant. Men vi har fått mer, nemlig indikasjon på økt progresjon fri overlevelse. Med Oncos alene!!! Det er ikke Oncos som skal gi det alene. Det er kombinasjonen med CPI som skal gi det. Er BP interessert??? Det vil vise seg.
Dette er hva som trengs leses av meldingen:

Targovax announces encouraging data in mesothelioma study combining ONCOS-102 and standard of care chemotherapy

• Preliminary data show a numerical advantage in Progression Free Survival in ONCOS-102 treated patients
  • Robust immune activation in the experimental group, with a positive association between immune response and clinical outcome
  • Combination treatment with ONCOS-102 and chemotherapy is well tolerated
  • Discussions ongoing with a prospective pharma collaboration partner to move forward with a checkpoint inhibitor combination study

Og Oncos pasientene var de sykeste.

13 Likes

Godt spørsmål. Som aksjeeier i hhv TRVX, BGBIO, NANO og PCIB legger jeg liten vekt på n=10. Ønsker ideelt sett n=1000 og publikasjon i feks Lancet, BMJ eller NEJM.

Selskabet melder jfr. MJ at man går efter et 1L studie med 100 patienter; det må række for nærværende. Dette er vel reelt et studie, der kan føre til registrering?