legg til bergenbio AXA
Det som gjelder er at resultatene er statistisk signifikante. Ingen trenger 1000 pasienter for å vise det. Derfor godkjenner FDA behandlinger nå med langt færre pasienter. Ikke minst når pasientene ikke har noe annet tilbud.
50 i hver arm?
Jepp. Når man er i en indikasjon der ingenting funker, slipper man unna med mindre studier før man blir godkjent. Men man må vel uansett ha et fase3 studie pågående samtidig som man har en midlertidig godkjenning tror jeg
Trenger man 1000 pasienter for å få p<0,05 så er vel produktet heller tvilsomt og da er det mange som ikke har effekt.
Med andre ord, det ér et 1L registreringsstudie man går efter - med ansøgning og conditional approval (i form af et efterfølgende randomiseret fase 3 forsøg, tænker jeg). Melding om BP deltagelse må være nært forestående.
svært tvilsom at Trvx er ett selvstendig selskap om denne studien startes asap og melanom levere gode tall iløpet av sommeren 2020
Helt fair det, alle ønsker seg høy N for økt troverdighet. For meg er det viktigere at et BP ønsker å være med basert på lav N enn at alle skribentene her er tilfreds
Hva vil vi ha? PD1 uten cash eller PDL1 med cash? Eventuelt hvor mye cash? Tror jeg går for PD1 basert på det jeg har hørt så langt.
Dette som kom i dag, kombinert med TG for et par uker siden, er nok til at deriskingen har høynet tilstrekkelig. Det VIL gjøre noe vesentlig med verdsettingen.
Blir ikke overrasket om neste ukers aksjonærliste vil vise at vi får besøk igjen av Haudemann Andersen, Tvenge, lillebror Spettet, Tigerstaden, Voldberg +++.
Nå lukter det BP av Oncos, da kommer gjeddene
Vi går i alle fall over 10 i morgen ♂
Sluttkurs i morgen og om 1 mnd tør eg nesten ikkje tenke på.
Men et sted mellom 30-50 innen 1 mnd er vel ikkje utenkelig?
Man kjøper imorgen for å være inne til melanomadata / partneravtale / etc som sannsynligvis kommer ingen noen måneder/uker.
Det vi venter på nå er studie oppsett og partner+partner betingelser. Nå har vi TG opsjon i asia og oncos partner i 1L studie bør være en heftig dose kunstgjødsel til kursen. Målet til TRVX er å bli en leder i immun aktivering og det er ditt vi skal.
Hva betyr det. De ønsker å bli en leder i det å få CPI til å virke ikke som nå i 0-50% av kreftilfellene avhengig av diagnose men langt bedre. I dag selges det CPI fo 180 mrd kroner i året og det er forventet å øke til 250 mrd i 2025. Den veksten skal Oncos bidra til at blir en realitet. Dette fordi CPI vil virke på flere.
Det som er spennende med Mesothelioma er at det er en kort vei til markedet som 1L behandling.
Det som er spennende med Melonoma er at vi by accident nærmest fikk 1 CR blant 6 pasienter og 33% ORR fra 9 pasienter
Så har vi den store jokeren som er det CRI og AZ driver med i ovarian og colectoral
Hva tenker BP om TRVX nå? Ja den som visste det . De ser i ihvertfall at Oncos 102 gjør en stor forskjell. Hva tenker de da at deres pipeline med oncos med dobbelt transgene vil bidra med?
Noen tanker om dette? Noen som aner hvor mye det er igjen i kassa pr idag?
70 mill
Investorer og analysefolk kan stille spørsmål i en Q/A-session slik jeg leser det.
Forklaring av dagens data først, med påfølgende spørrerunde etterpå.