Tror part 1 kommer 1H 2020
“A study proceeds to the second stage unless the null hypothesi” Dette betyr vel at man går videre til part 2 dersom man ser forbedring?
Kjøpersiden bygger seg opp, har Soug sagt noe nytt i dag?
Jaja, købersiden skubber lidt på nu
MJ har for lenge siden nevnt det invivo posted som kriterie for å gå videre i studien… har aldri hørt/sett eller fått bekreftelse på respons i denne studien
Uansett kriterier så er vi enige om “expansion” av studien er positivt!
Måske årets mest skitzofrene handelsbillede … “jeg vil gerne op, men … jeg ved ikke helt … eller, skal vi ned? på den anden side så … nej, eller, jo” … katten efter musen
Meget bra slide. Oppstart av «expansion» fase ble meldt i juli i år.
«Targovax announces start of the expansion part in the phase I/II trial with ONCOS-102 in combination with durvalumab in patients with advanced peritoneal malignancies»
Veldig bra presentasjon, og ser virkelig ut som de har bra med selvtillitt om dagen, lover godt for fremtiden.
6,94 nå. Begynner de som satt på perrongen og ventet på 6,00 å løpe nå?
Nei, turte ikke vente lenger, så tok noen på 6,30
Ak ja … her er der mulighed for at nappe 100.000 op til 7,00 blankt i én ordre. Det bliver tungt at komme gennem emissionsniveauet.
Kanskje vi skal gjenta hva som er sagt om dette studiet? For nye lesere;)
God rekruttering og sterkt partnerskap. Tipper det kommer data fra fase 1 i 2020. Går de videre til fase 2 vil det være en kjempetrigger, da vet vi at de har sett clinical benefit.
Jeg skal innrømme at det er fristende… Fingern på kjøpsknappen her
Gi gass!
Var der nogen her fra TRVX tickeren, der deltog på dagens præsentation og evt. kan dele information fra Q&A session?
Tenkte akkurat å høre om noen også vet når podcast med de ulike selskapene slippes?
Det kom jo en i dag, ellers er de litt sporadiske på Radium, er vel skoleelever som redigerer og legger ut disse podcastene.
Er vel samarbeid med DNB’s Utbytte og hos DNB i Bjørvika, tenkte de skulle klare å få ut disse i løpet av dagen.