Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Tror part 1 kommer 1H 2020

“A study proceeds to the second stage unless the null hypothesi” Dette betyr vel at man går videre til part 2 dersom man ser forbedring?

Kjøpersiden bygger seg opp, har Soug sagt noe nytt i dag?

Jaja, købersiden skubber lidt på nu :slight_smile:

image

1 Like

MJ har for lenge siden nevnt det invivo posted som kriterie for å gå videre i studien… har aldri hørt/sett eller fått bekreftelse på respons i denne studien

Uansett kriterier så er vi enige om “expansion” av studien er positivt! :slight_smile::+1:

4 Likes

Måske årets mest skitzofrene handelsbillede … “jeg vil gerne op, men … jeg ved ikke helt … eller, skal vi ned? på den anden side så … nej, eller, jo” … katten efter musen

1 Like

Meget bra slide. Oppstart av «expansion» fase ble meldt i juli i år.
«Targovax announces start of the expansion part in the phase I/II trial with ONCOS-102 in combination with durvalumab in patients with advanced peritoneal malignancies»
Veldig bra presentasjon, og ser virkelig ut som de har bra med selvtillitt om dagen, lover godt for fremtiden.

3 Likes

Går vi igjennom 7 i dag?

2 Likes

6,94 nå. Begynner de som satt på perrongen og ventet på 6,00 å løpe nå?

Nei, turte ikke vente lenger, så tok noen på 6,30 :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ak ja … her er der mulighed for at nappe 100.000 op til 7,00 blankt i én ordre. Det bliver tungt at komme gennem emissionsniveauet.

image

Kanskje vi skal gjenta hva som er sagt om dette studiet? For nye lesere;)

God rekruttering og sterkt partnerskap. Tipper det kommer data fra fase 1 i 2020. Går de videre til fase 2 vil det være en kjempetrigger, da vet vi at de har sett clinical benefit.

5 Likes

Jeg skal innrømme at det er fristende… Fingern på kjøpsknappen her

4 Likes

Gi gass!

7 Likes

Var der nogen her fra TRVX tickeren, der deltog på dagens præsentation og evt. kan dele information fra Q&A session?

Tenkte akkurat å høre om noen også vet når podcast med de ulike selskapene slippes?

Det kom jo en i dag, ellers er de litt sporadiske på Radium, er vel skoleelever som redigerer og legger ut disse podcastene.

https://soundcloud.com/user-972208711

1 Like

Er vel samarbeid med DNB’s Utbytte og hos DNB i Bjørvika, tenkte de skulle klare å få ut disse i løpet av dagen.