De kommer i morgen i følge DnB
Hører på Radiumen nå.
Irriterer meg over at Einarsson skryter av Stuffers
Her er hvorfor, for de som måtte lure:
Nå er hun vel ikke i Artic lenger, men er investor og sitter i styret hos bla Vaccibody.
Edit:
Ikke noe om Targovax i dagens Radium.
Targovax samarbeidet vel med Arctic tidligere. Så vet ikke om de ønsket Targovax alt vondt etter de avsluttet samarbeidet.
Synes dette var et artig utsagn av henne?
“Stuffers skriver at til tross for oppløftende data så anser hun at det å satse på én eneste kreftvaskine er svært risikabelt”
Når man først skal snakke om selskap som satser på èn stk vaksine så er kanskje ikke Targovax det første man tenker på.
eller denne:
“Arctic-analytikeren skriver at det for Targovax handler om enten å finne en partner eller ikke å gjøre det. «Begge situasjoner medfører utfordringer»”
Hun må jo være et geni som har kalkulert seg frem til disse 2 alternativene!
Noen som sendte inn spørsmål i dag?
Noen som vet om hun var klar over at Oncos Therapeutics var blitt en del av Targovax et par år før hun skrev denne analysen?
Hvor relevant er artikkelen fra 2017
Ikke relevant i det hele tatt! Ramsess som dro den fram her. Men en merkelig analyse, tror ikke Oncos var med i disse kalkylene. Men jeg tror mange med sure tap her hater henne den dag idag
Ganske sikker TG blir lisensert solgt videre snart.Hør nøye Q3
TG prises 0 alt kan komme i bonus
realistisk 200 til 400MNOK
20 til 40MDollar
Markedet tror TG er 0 verd
Jeg tror TG har verdi snart får vi vite det det haster med Parker
Den knakk ryggen på Targovax, nei hun blir ikke tilgitt lett for det kråkereiret av en analyse.
Slutt å poste ting fra 2017 Minner om baising fra SomSa i hegnar f
Hun er vel den eneste analytikern som har truffet ifm kursmål på TRVX?
Se sammenhengen.
Dette handler om horfor det irriterer meg at Einarsson skryter av Stuffers.
Analysen i seg selv er ikke relevant lenger.
Griner han ad eller med (eng: laughing at or with) Susanne Stuffers? Jeg tog jo kontakt til hende, da hun arbejdede i ARC efter den massakre, der fulgte efter hendes useriøse analyse. Hun havde ingen yderligere kommentarer …
Hun spredde frykt å panikk ja og så var snøballen i gang. Hvordan kan en analytiker endre kursmål fra 21 til 12 og samtidig skryte av resultatene? Hadde hun ikke sett føre seg at neste studie kom til å koste penger? Det forundrer meg at det kom som et sjokk på hun at de enten måtte finne en partner eller kjøre emisjon videre for TG.
Hun kritiserte Targovax for å kun satse på en stk vaksine. HAAALLLOOO hva med Oncos? her verdiene ligger?
Ganske sikker TG blir lisensert solgt videre snart.Hør nøye Q3
TG prises 0 alt kan komme i bonus
realistisk 200 til 400MNOK
20 til 40MDollar
Markedet tror TG er 0 verd
Jeg tror TG har verdi snart får vi vite det det haster med Parker
Poste samme innlegg to ganger?
Minner om baising fra SomSa i hegnar f…
Helt enig! Det skjer en vakker dag. Om det blir i 2020 eller 4 år frem i tid vet jeg ikke, men det kommer!
Skal jeg være helt ærlig, så tror jeg at hun senket Targovax på vegne av noen.
Det var vel i de samme dager Arctic skrytte fælt av Bergen Bio, som dermed steg kraftig…
Den ble korrigert etter
Han baisser så hårdt, at det trænger gennem TekInvestors authentikering