Verden er liten…savner deg på PCIB-tråden
Det som for oss eksisterende aksjonærer virker som en irrasjonell reaksjon på en kjempemelding, er med markedets øyne i høyeste grad rasjonell.
Markedet er kun opptatt av markedets reaksjon. Og skulle jeg ønske meg flere aksjer nå, ville jeg neppe gå inn på 12 når jeg av dyrekjøpt erfaring vet hvordan markedet tragisk nok reagerer på emisjonsfrykt og en emisjonsmelding. Det ville være som å kjøpe en vare til listepris i forkant av et ventet salg.
For en kommende TRVX-aksjonær er det irrasjonelt å ikke ta høyde for markedets reaksjoner, uansett hvor gode dataene er.
Hadde nok håpet på en avklaring av den finansielle situasjonen i dag. I alle fall noe mer konkret enn hva vi fikk.
Men uansett finansielle utfordringer, får vi glede oss over gode data, med mindre vi går i salgstanker…
Det er veldig godt oppsummert @even44, selv om det er aldri så lite rasjonelt av markedet med tanke på de verdiene som nå bygges i selskapet med lovende data OG kommende BP som skal sponse med CPI.
Spørsmålet blir jo da hvor lenge skal de sitte og ruge på emisjonskortet hvis det før eller siden må kastes ut på bordet?
Forhåpentligvis ikke lenge. Det må være bedre å få den unnagjort, slik at den finansielle risikoen (iallefall for noen mnd frem i tid) tas bort.
Hvis de trenger 200 mill bør de kjøre emi så kjapt som mulig, det er best for alle, tror jeg, med mindre de har en ekstra kanin i hatten som de kan dra opp veldig snart.
Litt av nedtur dagen i dag etter euforien i går kveld…ofte er markedet fullstendig uforståelig.
Har derfor kjøpt enda mer under 10 i dag…
Jeg la også inn kjøp på 9.79, da gikk den 20 øre opp med en gang Vi får håpe at reelle ordre kan korrigere algoritemenes forsøk på å kjøre aksjen ned.
Mye usikkerhet i markedet nå synes jeg. Dillemmaet er vel om man skal kjøre en emi nå og sikre finanseringen i tiden fremover, eller om man skal vente til kursen er høyere før man kjører en emi. Hadde jo vært tilfredsstillende å hente de pengene asap slik at emisjonspøkelset er borte… tror en del er avventende for å se hva emikursen blir satt på i frykt for å bli utvannet igjen
Targowex-aksjonærer
Eneste selskapet trenger er penger frem til melanom. Man kan sette nye emi på next gen virus eller melanom data
Torbjørn nevnte på callen at utøvelse av TG-opsjonen hadde gitt 3 MUSD inn, det er også nok til å drifte et kvartal.
Vi vet jo at preklinisk på next gen ONCOS også kommer i H1 2020, så det er ikke det at selskapet mangler positive triggere!
Ute? Nei, har derimot nyttet dagens mulighetsvindu til å øke min beholdning. Synes meldingen som kom var positiv og skjønner ikke helt markedsreaksjonen. Men det er vel usikkerheten rundt en emisjon som trykker kursen.
Må si at jeg er enig med dem som vil foretrekke en avtale uten cash og der selskapet henter inn penger fra aksjonærene. Derved kan de få langt bedre betingelser i en senere avtale. Dog vil jeg ikke utelukke at et BP som skal bidra med gratis CPI vil klistre seg til TRVX og gjerne gjennom å betale en ekstra pott med cash i tillegg til å stille med CPI.
Dette vil vi nok få mer info om innen rimelig kort tid.
Bare å kjøre på med en fortrinnsrettsemisjon med kjøp og salg av tegningsretter. På den måten kan man ødelegge håpet til kurs-gruserne om en rettet emisjon.
Inntil emisjons spøkelset er avklart slippes ikke kursen, dette har emisjons husene fått klar beskjed om fra emisjons kameratene. Flere av disse ønsker også å få satt sin short i forkant av emisjonen, dette er et rottent spill vi må akseptere her på OSE, dessverre.
Helt klart irrasjonell prising av Trvg pr. nå.
Se et 1/2 år frem i tid!
Se 4 mnd frem. Da melder Asco om abstract release
Tenker du på Melanom da ?
Jeg var forberedt på å kjøpe i dag, men hadde ikke sett for meg at det skulle være støttekjøp. Jaja, får flere aksjer for pengene da
Ok, poenget er at markedet nå bare ser noen dager frem i tid.