Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

2,8 mill aksjer omsatt, og klokka er enda ikke tolv. Vi er marginalt ned. Caset er sterkere, og det guides samarbeidsstudie med BP. (Ble det nevnt noe om når?)

Vi får nå se hvordan avtalen med BP blir, og deretter ta for oss en eventuell emisjon. Mange og viktige triggere fremover, og selv om det selvsagt var et antiklimaks at vi ikke er høyere, så er troen på selskapet styrket. GG

Helt enig, og derfor kjøpte jeg mer i dag.

2 Likes

30% utvanning og 8.20-9kr aksjen? Sånn fungerer ikke biotek på OSE desverre.

Skulle gjerne likt å vite hvor aksjene fra VP-fondene tok veien ? Er det disse som vi har blitt herjet med så langt idag ? Noen som har hatt tilgang til komplett aksjebok de siste ukene ?

Hva mener du?

De burde bare droppet investor-callen og fått aksjen til å bevege seg fritt, så kunne de sikkert satt emi på 12 kroner om en ukes tid.

2 Likes

Tenker det samme. Kan virke som om bioelselskapene på OSE (i hvert fall de jeg har plassert penger i) har en innebygget trang og evne til å bedrive selvskading.

6 Likes

Kryper sakte oppover nå da i iallefall. RT 10.12

1 Like

Les om igjen snøffelen sitt innlegg. Smør dere med tålmodighet og dette blir meeeget bra. Selv har jeg økt min beholdning i dag og ser frem til flere gode nyheter det kommende halvåret.

4 Likes

Investorcallen: https://www.targovax.com/en/wp-content/uploads/sites/2/2019/03/recording-20200122-5795788-2020january22.mp3

1 Like

He he, 9.55 var passe grei bunnskraping @aborum , med fare for å jingse kursen som er på vei pent oppover igjen :wink:

3 Likes

Fin omsetning. Det hadde gjort vei i vellinga om noen viktige aktører er på vei inn og vi hadde fått en flaggemelding.

2 Likes

Strengt tatt så er jo normalen et handlemønster ved biotech news der kursen først starter høyt, så faller tilbake til baseline, og så tar sats for en ny og mer bærekraftig økning.

Minuttchart:

1 Like

Ja, det ser bra ut.

Kaffegruten sier emisjon på 10kr, 30% utvanning som gir ca 190 millioner i kassen, pluss dagens 70 og 30 fra kinamannen, så er vi oppe i 290 millioner. Med dagens burn rate er det meget bra.

3 Likes

Da er vi oppe på 3 plass over dager med volum.

3 Likes

Får ristet ut mange kortsiktige tradere nå ihvertfall. Det lover bra for fortsettelsen :ok_hand::rocket:

3 Likes

10 blank ? Altså nærmest ingen rabatt denne gangen ? Eller settes først på 12-13 etter avtale, og før rabatt ?

Egentlig så er det jo en helt ok dag.

Jeg skrev i går at jeg er like glad om det er 5 eller 50% opp

Nå skal vi få på plass litt avtale, så emi, så next gen virus, så kanskje TG godkjenning i Kin, så litt data fra andre oncos studier og så runder vi av med melanom om ca 6 mnd.

Melding på ferdig innrullering hadde vert fint om kom nå veldig snart

3 Likes

Jeg økte også med 20% på kurs 9.99 tidligere i dag - jeg kan ikke fatte & begripe om det viser seg å være et dårlig valg - men har blitt tatt på senga av feiltolkning av biotech nyheter før…

1 Like

Den som lever får se.

Ellers bare jeg som stusser over at man bruker ca 2 år fra LPD til oppstart av pivotal studie?
Tar jo ubegripelig lang tid i denne bransjen.