Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Tenk hvor sykt god stemning det blir her når vi om en stund skal diskutere Targovax-caset MED bunnsolid finansiering! :star_struck::moneybag: Og ikke minst pågående registreringsstudie med navngitt BigPharma! :partying_face: Bare å få unnagjort den emisjonen nå, hvis det er det de må. Så skal nok pilene begynne å peke oppover igjen! :rocket::rocket::star_struck:

4 Likes

Ja, da er vi over i ‘‘Pcib-land’’ igjen. Da settes en definitiv bunn

3 Likes

Har satt av friske midler til å være med i emisjon, må få økt mine drøye 30 000 aksjer i dette supre caset :wink:

Tipper de som ville frigjøre midler til emisjon har gjort det nå. En partneravtale med en leverandør av CPI i mesoteliom vil jo bygge oppunder at samme leverandør vil gå inn med midler også så fort melanoma viser hva Oncos kan gjøre der.

Emisjonen kan vel fint komme på godt over 10kr så lenge de har en partner som kan skape entusiasme først. DNB sier som sagt kursmål 19kr.

3 Likes

Det samme sa du om NANO når den var over hundre kroner Londonmannen. Du økte stadig din beholdning. Det er det samme fra deg om og om igjen uansett hvilken aksje du sitter i. Sett det samme i Nano, IDEX, Avance, Trvx o.s.v…

Ting Tar Tid! Targovax kan bli bra, men det tar tid Londonmannen. Selv sitter jeg tungt i NANO og har ikke tenkt å bli fintet ut på vei opp der som du ble.

1 Like

Partneravtalen er jo bankers ut ifra hva vi har fått av info. Og finansiering må ordnes, worst case er emisjon under dagens kurs.

Det er likevel ikke ekstremt negativt på 4-6 måneders sikt. Så jeg gleder meg til fortsettelsen! :star_struck::star_struck:

1 Like

Jepp, spons+emisjon var jo det de fleste regnet med her. Det scenariet regnet jeg med ville bli utløst av gode immundata, og trodde det kunne ta oss til 12-20kr.

Når finansieringen er avklart tror jeg aksjen er moden for det kursintervallet.

3 Likes

Har min egen lille teori om at emi ikke settes noe særlig over exit til VP-fondene. Som skal inn igjen. Paranoia kalles det.

Er det noen her inne som tror at de ville sagt noe om upfront eller delvis sponsing av studien om de forhandler på dette. Advokater stiller aldri spørsmål de ikke vet svaret på, det var noen tullete aksjonærer som stilte dumme spørsmål som selskapet ikke kan svare på, så enkelt.

Men det er helt klart at veien videre finansielt må avklares før vi kan komme videre.

Ja, frem til emisjon/partner er avklart blir vi hengende her på tørk

Det ble spurt ordrett fra deltaker om det de akkurat prøvde å si var at det ikke er aktuelt med upfront, kun sponsing gjennom CPI.

Til det svarte Soug at de anser ikke upfront som aktuelt, og at dagens samtaler handler om ren sponsing av CPI.

Det som ikke er avklart og som definitivt kan trigge et løft gjennom en avtale er avtale om milestones. Dette ble det ikke spurt om, og det er sikkert noe av det essensielle som pågår i de løpende forhandlinger med BP.

2 Likes

TheObserver,

De svarte at sponsing av CPI var vanlig for slike studier, og de kunne uansett aldri gitt uttrykk for noe mer så lenge dette ikke er nedfelt i en avtale og underskrevet i svart på hvitt.

Det er tullete av aksjonærer å stille spørsmål som ikke kan besvares, det forsterker usikkerheten, ingenting annet.

4 Likes

Godt poeng, men TRVX har altså sagt at de er kommet langt i samtalene med et BP, de er ENIGE om design av studien og “vanligvis” stiller BP still opp med gratis CPI i slike studier (svaret fra TRVX).

Da gjenstår det vel å bli enige om eventuelle upfront og milepæl-/royalties-utbetalinger (min spekulasjon).

Så får vi se hvor lang tid vi må vente…

2 Likes

lothian, nå var det vel ikke helt hva de sa, men ditt innlegg her er et gått eksempel, du hører det du har lyst til å høre, om Targovax ikke hadde lagt ballen død, ville dette forumet gått av hengslene.

3 Likes

Måtte høre en gang til på callen, og de sier at man senere kan snakke om å lisensiere ut, men at “det er ikke dette vi snakker om nå, nå snakker vi om free checkpointhemmere”. Så jeg velger å ta det som et ståsted; det blir spons av CPI, men finansiering må komme via andre hold.

På spørsmålet før dette sier Soug at finansiering vil skje gjennom kapitalmarkedet, men at de ikke vil guide på beløp og / eller metode, og det nevnes også der partneravtaler som alternativ.

Nå må vi ikke glemme at TG er åpen for alle andre steder enn Kina + fire små land til. Det er fullt mulig å inngå partneravtaler på andre plattformer a la Kina-avtalen som kan bidra til å styrke finansene ett år frem i tid eller mer slik at man kan vente ut melanom og next gen ONCOS før man evt går til eierne.

Trippelstudiet for meso har uansett ingen kost før tidligst 2021, og med cashburn på 30 MNOK pr kvartal og 70 MNOK fortsatt på konto, så er flere muligheter åpne.

En deal på ekspempelvis ONCOS 20X har vi jo sett går for flere hundre millioner USD på andre siden av dammen, hvem vet hva de snakker om når de ikke er på webcast :wink:

12 Likes

Jeg vet det, de snakker om å kjøpe aksjonærbasen til Ultimovacs, Vaccibody eller Pcib :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Personlig syns jeg dette var suveren måte å presentere resultatene på, aldi sett noe lignede, ryddig og ordentlig, vi slipper ikke minst spekulasjoner videre på hva disse data betyr.
Det er ikke like lett med en tilsvarende presentasjon på fremtidige finanser og emisjoner, da kan selskapet lett komme i alvorlig trøbbel.

2 Likes

KAn jo teneks at det er MERCK man har diskutert lenge med, men at fesk AZ har lyst å være med å diskutere. Så det er mye som kan skje. Men også en fare for at det ikke skjer stort mer an det vi allerede vet.

Uansett så blir navnet på BP svært intressant

Helt enig!

Men den CC kunne de spart seg for, totalt meningsløst. MJ sa det som var å si dagen i forveien.

3 Likes

Enig. De fleste skjønte resultatene var gode. Positive omtale i media, økt kursmål i Dnb! Skulle latt det være med det. Nesten så jeg ikke kan tro utviklingen, det må komme noe som gjør at vi slipper emisjon på noen skarve millioner? Når de slipper cohort 2 i melanom, så kan en ny emisjon overskygge☹️ Nei, det må komme noe👏

1 Like