Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Tg er laaaangt ifra død

“We found that the great majority of pts with PDAC have multiple KRAS mutations and
that some mutations change during the course of the study. Single mutation vaccines
and small molecules targeting single mutations are therefore not likely to be effective
while therapies targeting a mix of KRAS mutations such as TG01/GM-CSF should be more
beneficial.”

3 Likes
2 Likes

Imorgen kommer 5 nye episoder med oppdateringer fra flere av selskapene som deltok på konferansen.

3 Likes

Fase 1/2 frem til april 2020 (primary completion date), mens study completion date er april 2021

5 Likes

Handelskrigen ser ut til å gå mot slutten, brexit er vel så og si garantert - får vi drahjelp av verdensøkonomien i dag?

https://soundcloud.com/user-972208711

Episode 106

Soug snakker om trippelcombo, chemo+virus+cpi. Rimelig sikker på at trippelcomboen slår chemo som monoterapi.
Høres ut som det blir grei skuring, ca 80-100 pasienter. Tolker Soug som at de har lagt mye ressurser ned i å få godkjenning på disse 80-100 pax.
Randomisert med 2 armer.

Aldri vært kjørt trippelcomboer på denne måten før! Nå kjører de invivo studier med trippelcombo. Veldig spennende. Vil tro de kanskje kommer til å tease markedet med disse dataene før mesothelioma dataene slippes i januar(min spekulasjon).

10 Likes

Lite aksjer til salgs og god stemning på børsene. Blir overasket om vi ikke stenger over 7 idag :slight_smile:

1 Like

Hm, Øystein Soug sier at hvis de får gode data fra mesothelioma så er han trygg på at de får med en BP-partner på laget! :man_dancing:

Fra ca 24.30

Ganske ballsy statement!

7 Likes

Enig med Soug. Merkelig dersom de ikke får det! :wink:

Det hadde han aldri sagt uten stort grunnlag. Ledelsen har blitt veldig forsiktige i sine uttalelser når de ser hvordan markedet har reagert i de forskjellige selskapene de siste årene :slight_smile:

2 Likes

Soug : Skal vi sende noe nyheter på TG igjen , så vil det være store nyheter , som en partneravtale ! :slight_smile:

"vi skal snakke med action , ikke med ord … Atlså , de har poster på ESMO med TG , og den ligger som avaliable for partnering på hjemmesiden :slight_smile:
Dette kommer som lyn fra klar himmel til neste år tror jeg … :wink:

6 Likes

JE mener det bør være grei skuring med å få inn partner i en indikasjon hvor CPI ike er i bruk per i dag! :+1: (JE sin spekulasjon)

JE sine spekulasjoner satt jo fyr på Pcib, men Targovax er jo som kjent ‘‘gjemt og glemt’’ blant norske biohoder:/

Flere som har hørt gjennom podcasten? Andre innspill og inntrykk?

Lite kjøpere også da (foreløpig)

Kan ikke være mange som har fått med seg podcasten.

bare 11 avspillinger så langt…:wink:

Edit; 39 nå

2 Likes

Dro nettopp på med 60 lapper på 6.9 :smiley: Får se om resten følger på, eller velger å avvente til avlesning på nyåret.

5 Likes

Så lenge selgerne klarer å holde seg så må vi vel være fornøyd :grinning:

Satte på podcasten nå, prøver å gi hint til de rundt meg at jeg trenger fred i 30min!

3 Likes

Sett den på høyttaler du så kanskje du rekrutterer nye aksjonærer :wink:

3 Likes

Er det bare meg eller snakker Soug eksplisitt om partnere?

1 Like

Ikke bare deg, og han virker ganske «confident» på BP samarbeid, såfremt de får data som korrelerer positivt. Dette kan bli en vanvittig spennende kombo i et potensielt registreringsstudie.

2 Likes

Har dere gjort dyremodeller ifbm trippel studier?
Soug: Øøøø, mmm, vi er iferd med å gjøre det.

1 Like

Hva tenker du? At han fikk en god ide der?:stuck_out_tongue_winking_eye: