Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Starter et sekkestudie i år, så blir spennende å følge denne fremover

1 Like

Noen fikk det travelt med å selge / dumpe.
Podkasten ute??

Nei.

Var vel en eller annen som forsøkte å få utløst noen stop loss, men uten hell. Tenker nok at TRVX har bunnet ut og at det kun er et tidsspørsmål før kursen for alvor setter nesen nordover.

3 Likes

Disclamer: Det som følger her er ikke annet enn ønsketenkning fra min side.

Det kommer børsmelding etter stengetid om avtale med BP. De diskuterer selvfølgelig avtalen i podcasten, og den kan derfor ikke slippes før børsmeldingen er sluppet :beers:

Jeg mener en melding om BP nu ligger for tæt på emissionen; den kommer, men det må antages at selskabet har siddet på mere information end dét, der blev givet til markedet i prospektet, hvis der kan meldes om en underskrevet aftale efter lukketid dd.

3 Likes

Det er jo som kjent ingen bedre måte å knuse ønsketenkning enn å bringe litt logikk og fornuft inn i beregningen :laughing:
Du har nok (desverre) helt rett. Men det hadde vært morsomt med en melding 16:30

Absolutt enig i den vurderingen.

Det er jo i sagens natur ikke fordi jeg siger nej til en glad melding, men det er vigtigt at forholde sig jordbundet til situationen i selskabet og de meldinger, ledelsen har guidet på; ting tager tid … og ledelsen har guidet, at man er i avancerede forhandlinger (læser dette som at forhandlingsforløbet er godt undervejs).

Det må man så tolke til egen fordel eller ulempe … handle sig op eller ned. Understreger at ovenstående står for egen regning, men jeg forholder mig pt. roligt i markedet.

2 Likes

Her er den:

Listen to Episode 114 by Radium on #SoundCloud
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-114

1 Like

pending … pending … pending :slight_smile:

edit: er live nu (60 minutter tør underholdning)

Spændende, opbygning af et kvalitetsregister vedr. pancreasbehandlinger.

1 Like

Funker nå!!

Øystein & Erik!

Soug; .FB_IMG_1579559750021

Syns dagens podcast var skuffende. Bare repetisjon og selvfølgeligheter.

90 % enig, men grei forklaring på hvorfor TG-avtalen var satt opp slik den var. Det gav mening når man forstår de regulatoriske utfordringene de har.

3 Likes

Intet nytt under solen?

Jo, du ble nevnt flere ganger :crazy_face::wink:

Helt grei podcast. Bra info om TG og nyttig avklaringer vedrørende musemodeller

1 Like

Hvad havde du håbet på at få af information? Har du sendt spørgsmål ind i forkant af optagelsen? :slight_smile:

2 Likes

Ha ha ha, ja, det er sant, de refererte stadig vekk til mr InVivo :rofl::rofl:

Men lite snakk om ONCOS next gen som jeg hadde håpet på, og jeg opplevde at de snakket ned interessen rundt InVivo-forsøk… Men i presentasjonene sine viser de stadig til early stage dealer, så jeg ble egentlig ikke så klok på denne seansen.

(Skal sies at jeg holdt på med noe annet samtidig som krevde litt konsentrasjon, og jeg er ikke hunkjønn, så jeg kan ha misset noen details, selv om akkurat det er tvilsomt :wink::laughing:)

2 Likes