Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Syntes det var mye god informasjon om Kinesisk bio. Spesielt for de som venter paa at studier/sites skal aapne der.

3 Likes

Enig, de virker rimelig sikre på godkjenning fra Kinesisk “FDA”.

1 Like

Enig… Ville likt å høre hva de syntes om de siste prekliniske avtalene og hvordan oncos next gen stiller seg iforhold, samt planene videre og pågående samtaler…

Blir jo litt provosert når de sier de er blant de fremste i verden når det gjelder kombinasjoner (cpi&chemo), mens turnstone som aldri har testet sitt virus i mennesker får 2x trvx mcap up front… :pensive:

Fint at de kommenterte melanoma også! Greit å skjønne litt hvordan de tenker. Soug er dyktig til å ordlegge seg…

1 Like

Årsaken til dette er ene og alene markedet de (Targo) eksisterer i.

Contra

2 Likes

NickIsMyNick jeg er faktisk uenig med deg i alt her :slight_smile: . Erik Wiklund med lettfattet og informativ forklaring av Oncos og TG-plattformen. Voldsomt imponerende pipeline for et så lite selskap!

6 Likes

Det mest interessante var avtalen i Kina. Partneren har bare 15 dg etter godkjennselse fra FDA før de må benytte seg av opsjonen.

3 Likes

Selvsagt… Jeg har store og får enda større forventninger til ledergruppen ift avtaler når de er i 2 så hotte markeder der det kommer dealer månedlig… ingenting idag som fremkommer av mulige deals/hints som får meg til å handle mer aksjer imorgen og det er kanskje en av flere grunner til at de har så lav mcap. Lommerusk opsjon fra kina er fint, CPI + BP i meso er flott for veien videre, men konkurrente, ja selv Transgene som de snakket om, floppet og har fått en cash deal.(virus utvikling for AZ)… På tide (H1 2020) at de også får til noe…

1 Like

ØS…om emisjon…kan du hente penger, så henter du penger. Javel, så hvorfor 20% og ikke 30% ?

What Are the Listing Requirements for the NASDAQ?

Listing Requirements for All Companies

• Each company must have a minimum of 1,250,000 publicly traded shares upon listing, excluding those held by officers, directors or any beneficial owners of more than 10% of the company.
  • Also, the regular bid price at the time of listing must be $4.00, and there must be at least three market makers for the stock.
  • However, a company may qualify under a closing price alternative of $3.00 or $2.00 if the company meets varying requirements.
  • Each listing firm is also required to follow NASDAQ corporate governance rules 4350, 4351 and 4360.
  • Companies must also have at least 450 round lot (100 shares) shareholders, 2,200 total shareholders, or 550 total shareholders with 1.1 million average trading volume over the past 12 months.

Altså kan vi søke listing på Nasdaq når kursen passerer ca 36,50,- og snittet ligger på millionen aksjer omsatt det siste året :star_struck:

1 Like

Ja, hva tror du?

It’s more to it than meets the eye…klarer bare ikke å legge den ballen død.

Nå syns jeg dere fremstår som en surmulende gjeng, her fikk vi vite ganske mye om studie-oppsettet og at dette hadde gått verden rundt i over et år, også mot myndigheter. PFS, OR i tillegg til immunrespons som de viktigste selvfølgelig i forhold til kombi med CPI. Det fleste profilerte sykehus i verden ville ta del i studien, bare det er vel ganske stort. Partner for studien ville komme om ikke lang tid, og det var ikke snakk om hvis men at dette allerede var avklart. Informasjon skal selvfølgelig samkjøres med partner til markedet når avtalen signeres.

TG og informasjonen vi fikk om Kina samarbeidet ble godt forklart, er det noen som kan kjøre en slik studie i rekordfart må det være kineserene. Det at de også får tilgang på alle data fortløpende var positivt, jeg tror denne avtalen kan by på en fin reise for TG.

Melanoma sa de ikke mye og det er heller ikke mye de kan si hverken negativt eller positivt i forhold til markedet som børsnotert selskap og det må vi respekttere. Det samme gjelder også studier de selv ikke har kontroll med.

Lite info om nye virus, men de lå i korta at muse-modeller ikke hadde spesielt stor verdi og at prekliniske studier var nødvendig, de sa også at nyheter for disse ville komme på konferanser noe som er ganske vanlig. Fra tidligere presentasjoner vet vi at de søker etter partner for prekliniske studier, det kommer når det kommer.

Det virker som noen hadde håpet børsmelding i kveld forklart og gjennomgått i denne episoden, nå skal vi huske at svært få investorer utenfor den interne krets av aksjonærer lytter til disse podkastene. Jeg håper Targo forsetter å presentere sine nyheter slik det ble gjort sist og ikke lytter til de som vil legge børs-sensitive nyheter til en podkast, i tillegg til en børsmelding selvfølgelig.

14 Likes

Bra oppsummering! Jeg synes at all infoen som kom rundt TG var svært nyttig og intressant. Selv om det ligger frem i tid så er det som Soug sier at det er med å gi litt medvind til TG plattformen.

Jeg fikk vite mer enn nok om melanom og stort mer om next gen virus er det nok ikke mulig å få. Men hyggelig at Eirik tar seg god tid og forklarer utfyllende rundt musemodeller.

Selv om man fikk litt kjeft fra Elisabeth så en stor pluss i boken til radforsk som tar seg tid til å gå gjennom spørsmålene.

Etter kun få timer med søvn siden lørdag så er det lights out etter å ha hørt gjennom podcasten en 2 gang.

1 Like

Å? Fordi Soug sa ifjor at BP vil se musedata for next gen oncos. Har ingen statememt på det, men ser jeg kommenterte det ifjor:

Jeg sliter litt med ØS. Har prøvd å gi han benefit of doubt i langt tid men syns han ofte framstår som usikker i svarene og det han sier er ofte selvfølgeligheter. Sammenligner vi han med andre sjefer i biotek i Norge framstår han ikke veldig kunnskapsrik. Vet han ikke har medisinsk bakgrunn så derfor blir der feil å sammenligne med Ultimo og PCI, men han framstår mindre trygg en Bravo og Godfrey i BBio. Det sies at det viktigste i biotek er management og akkurat nå syns jeg at det er en svakhet i Targovax. Vil ikke at dette skal bli oppfattet som en Saug må ut kommentar, men hadde vært interessant å høre om andre aksjonærer sitter med samme inntrykket?

Jeg tror det er prekliniske data som vil vise hva Targos nye virus er god for, han forklarte ganske godt om mekanismer de var ute etter i mus-modeller, andre medikamenter gir kanskje mer utfyllende data i mus-modeller enn virus. Er de først innenfor dørene til et BP er det kanskje klokt å ikke lagge alt på bordet samtidig, men mulighetene er opplagt større med et samarbeid på andre fronter.

Enig. Positiv, og informativ podcast👍 Virker som rekruttering i Mesothelioma studiet vil bli bra! Synes Soug er stødig og god.

På spørsmål han ikke har lov å svare på skulle standard svaret vært; Det er kurs-sensitiv informasjon, så dessverre, prøve å forklare faller alltid litt dårlig ut. Han er veldig nøktern men jeg fortrekker det fremfor en vi kjenner fra Nano som måtte ta hatten å gå.

Men her er svært få kort snudd, det gjenstår å se hva de får til, mye vil være kjent stoff når elgjakta starter, en forsmak på syretesten kommer ganske snart.

1 Like

Enig og uenig. Men husk at han er en økonom! Jeg regner med at han stod bak Kina avtalen og spesielt dette med tiered royalties opp mot double digits. Denne strukturen er genial og kan generere vanvittig med penger på sikt hvis TG når markedet i Kina.