Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Reparasjonsemisjoner koster mer enn de bringer inn når kursen er lavere enn emisjonspris. Det er poenget. Om kursen hadde vært høyere i markedet enn emisjonspris ville selskapet gjennomført rep-emi. I den forstand er kursen relevant.

Hehe, selvsagt. Det har jeg skrevet selv :slight_smile: Det var nærmest garantert at den ble avlyst. Eller 99,99% som jeg skrev. Så det kommer vel ikke som et sjokk på noen?

1 Like

Nei.

Skjønner egentlig at noen har giddet å diskutere teamet en gang, utfallet var jo gitt når kursen bikket 8.

1 Like

Bedre enn at vi snakker om når neste emisjon kommer ;D

Feks;)

Dersom/hvis den kommer

Den neste emisjonen (hvis den kommer) blir nok etter avtale med BP og/eller neste steg med partneren i Kina. Sannsynligvis på et betydelig høyere nivå enn 8 kroner.

Jeg vurderer sterkt inngang, men det lille som holder meg tilbake nå er makro og tiden 5kr har vært kursen.

1 Like

Kommer det en melding om BP samarbeid 0700 mandag?

Styret skulle avlyse rep emi innen rimelig tid sa Soug på onsdag. Det skjedde idag. BP skulle også annonseres innen rimelig tid. :wink:

1 Like

Det KAN selvsagt skje…tygg på den i helgen :slight_smile:

Meh… kjøpte litt til… får heller smake på den mandag. :slight_smile:

1 Like

Ting virker jo å være nærmest avklart, ihvertfall design på studie osv. Tror dette vil ha en fin synergisk innvirkning på selskapet uavhengig av hvordan avtalens form blir seende ut til slutt.
Wiklund nevnte vell at bare CPI kunne komme til å koste opptil 1 million per pasient på det åpne markedet, så det er en betydelig besparelse med “bare” spons i samarbeidet.

Det ble nevnt at alle de ledende sykehusene i verden på Mesotheliom ønsket å ta del i dette, og mente trippelkombinasjonen ville være en kul studie å delta i. Særlig ettersom det var så lite innovativt på gang. Tydelig at det har vært gjort mye grunnarbeid det siste året etter å ha hørt podcasten.

4 Likes

TRVX selges ned med 2 og 10 aksjer om gangen…robotene som “herjer.”

Vil tro at TRVX er det første Radforsk-selskapet som får den første BP-avtalen på plass i år (deretter PCIB og NANO)…

PS. Men for en forferdelig uke dette har vært…dette virus-hysteriet er helt på trynet.

4 Likes

Good to learn received positive association between immune activation and clinical outcome

2 Likes

Edit: Fra wikipedia kan man lese følgende
TIGIT and PD-1 has been shown to be over expressed on tumor antigen-specific (TA-specific) CD8+ T cells and CD8+ tumor infiltrating lymphocytes (TILs) from individuals with melanoma.[8] Blockade of TIGIT and PD-1 led to increased cell proliferation, cytokine production, and degranulation of TA-specific CD8+ T cells and TIL CD8+ T cells.[8] It can be considered an immune checkpoint.[5] Co-blockade of TIGIT and PD-1 pathways elicits tumor rejection in preclinical murine models

2 Likes

Det haster !

The principal investigator of the trial, Luis Paz-Ares, believes the continuing development of ONCOS-102 is URGENT in treating malignant mesothelioma.

8 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

1. @InVivo (1103 likes)
  1. @Ramsess (552 likes)
  1. @aborum (550 likes)

Resten av topp 10:

1. @TheObserver (389 likes)

2. @Whatsthat (371 likes)

3. @BioMed (369 likes)

4. @Cinvest (366 likes)

5. @Fornybar (339 likes)

6. @Buffet (281 likes)

7. @antivelen (243 likes)

Gratulerer!

Usikker på om denne har blitt delt her:

Our valuation is higher at NOK1.5bn or NOK19.9/share from NOK1.2bn or NOK18.7/share after increasing the success probability to 20% from 10%. We have also included the private placement of NOK101m (which had a dilutive effect on our valuation per share). Phase I melanoma trial results and more data from the Phase I/II mesothelioma trial are potential catalysts in the near term.

Muligens. De tre analysene jeg kjenner til, inkludert denne ligger på knappe 20.

DnB har et kursmål på 19 krone

Targovax (Buy, TP: NOK19.00) - Promising data in mesothelioma

We believe the data Targovax reported yesterday on its phase I/II clinical trial in mesothelioma for ONCOS-102 is promising, and warrants the company proceeding to a larger trial. The plan is to combine ONCOS-102 with standard-of-care chemotherapy and a CPI in a c100 patient phase IIb trial. We believe the data presented yesterday justifies a higher LOA for the indication; as a result we have increased the LOA from 10% to 20% for the indication. Given the higher success rate, we have raised our target price to NOK19 (7), and reiterate our BUY recommendation.

1 Like

Kommer vel snart en enda mer bullish analyse fra H.C Wainright. De kom med Buy og 19 i august når vi lå på 5 kroner.

Her hadde de ingen forventninger eller verdi fra TG, det kan de også regne på nå :love_you_gesture:

«The lead driver» er nå ute, og siden TRVX er fornøyd med PFS, får vi håpe analytiker hos Wainwright er det også :moneybag::moneybag:

2 Likes