Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Jeg var så naiv at jeg trodde “CPI partner annonseres innen rimelig tid” betydde ganske tett på publikasjon (tidlig) meso-dataene. Så trodde jeg det skulle annonseres før Radium-podcasten.

Men hva er egentlig “innen rimelig tid”? Hvilken timeline trenger de å være på for å komme igang med CPI-studiet så tidlig som mulig?

Du får trøste deg med at mulig grunn for at det tar tid er at flere har meldt sin interesse. Det er jo det vi håper på

2 Likes

Skal ikke starte opp før i 1H 2021, så de har det ikke travelt med å melde partneren akkurat

1 Like

Er ikke dette en sentral del av problemet med TRVX, ting tar jo så j**lig lang tid. Det er tross alt en god stund siden de startet dette selskapet.

Er ikke det en sentral del av problemet til ALLE bioteks???

1 Like

Det kan du godt si, men TRVX skynder seg langsommere enn de fleste er min erfaring. Tid er jo ikke bare penger, det er patenttid og nye konkurrerende behandlinger også.
Jeg er kanskje mer utålmodig enn mange andre ettersom jeg har vært investert i aksjen siden god tid før børsnoteringen.

1 Like

Say what? Du har du ikke fulgt godt med på norsk biotek.

Targovax er på ingen måte worst in class, heller tvert i mot. De ha hatt ganske god rekruttering siste 2 årene. Så det du sier stemmer ikke med virkeligheten.

1 Like

Man har også historikken fra forrige emisjon og investorers bruk av den i sin strategi å tenke på. Sist gang tok det 40 dager til bunn etter emisjon, nå er vi på uke 2. Da også var det bred enighet om at Targovax var et knall-case, men kursen falt ned til 4,3 for det på det verste.

5 store forskjeller fra da til nå:
-Kina avtalen
-CPI samarbeid
-Nye data som ifølge DNB gir 20% LOA for indikasjonen fra 10%
-Data fra Melanoma Keytruda kombi i H1 2020
-Pre-kliniske Data fra 211, 212 og 214 i H1 2020

Så totalt sett er jeg usikker på hva som skjer de neste ukene, men etter det vil nok Targovax i det minste stige en del på forventninger. Tror dog det blir litt sell on news som vanlig, da all denne infoen er kjent og det kun er resultatene som kan overraske markedet positivt. Tror at man fortsatt kan forsvare kursen ganske høyt opp på 10-tallet uten for store problemer.

Har fortsatt ikke handlet, men vurderer det sterkt. Er bare ikke klar for å sitte med ned til 5kr en gang til, så avventer litt for sikkerhets skyld. Targovax er en av aksjene som får svi når usikkerheten i markedene øker, og på den fronten ser det ikke like bra ut.

Dette er fra 3Q 2015 så får hver og en vurdere om de har levert eller ikke.

1 Like

Kan lime inn sånne guidinger for alle norske bioteks, og samtlige har sprukket på guidingen.

Så ingenting unikt for Targovax sin del. Du begynner forøvrig å bevege deg inn i trollsonen nå

1 Like

Aldri blitt kalt troll før så da får jeg kanskje holde meg unna å si noe mer om Targovax :man_shrugging:

2 Likes

Hadde ledelsen i biotek-selskaper vært 100% ærlige på guiding så tror jeg emisjoner kunne blitt vanskelige. Det blir som bygge- og veiprosjekter. Dersom kalkulatørene er dyktige så hadde man sluppet mye ekstraregninger, men da ville mange prosjekt aldri blitt realisert.

2 Likes

Ganske irrelevant at referere til en gammel poster, når alle véd, at guiding blev givet på baggrund af situationen omkring markedet, myndigheder, konkurrenter og meget mere. Man må selvsagt huske at være kritisk til selskabet; samtidig er det vigtigt at perspektivere i forhold til den løbende udvikling og anerkende, at selskabet har leveret på det meste af deres guiding på bedste vis, givet omstændighederne.

Hvem havde forudset FFN for 3 år siden?

Nu skal vi arbejde på at genopbygge det positive sentiment, for der ér beviseligt meget at komme efter. I går var aktien udsat for sell-off (eller stop-loss raid) uden det store held, og vi er endnu engang etableret over 7,00 med pæn margin. Men for alt i verden, sælg da aktierne og lad os teste 7,00 endnu engang …

Det er allerede februar og gode sager lurer forude.

6 Likes

Vi begynner å få amerikansk oppmerksomhet! :smiley:

https://www.mesotheliomaguide.com/community/oncos-102-pleural-mesothelioma-treatment-shows-promise/

Targovax will host a second clinical trial involving ONCOS-102, and company representatives said this study will include United States locations. Email our patient advocate and registered nurse, Jenna Campagna, at jenna@mesotheliomaguide.com if you want more information about this clinical trial or another study specifically for mesothelioma patients.

10 Likes

Hjelper ikkje så mye denne oppmerksomheten, eller?

Er på høy tid med et helt annet nivå på verdien av TRVX.

Virus og emisjonsspøkelset er long gone…

Patience, det er alltid en “lag”.

Nå var artikkelen over først og fremst rettet mot pasienter.
Det er når disse pasientene begynner å spørre legene sine om Oncos-102 at ordet begynner å spre seg :wink:

Har tatt litt i Targo nå :slight_smile: En smule fomo

Hovedgrunn:

2 Likes

Om denne artikkelen forteller sannheten om hva MJ har fortalt vet vi nå partner/samarbeidspartner for studiet.

Next Trial for ONCOS-102

The next step for ONCOS-102 is combining it with chemotherapy and an immunotherapy drug. Jaderberg said he and his team will use a checkpoint inhibitor called “durvalumab” to aid the body’s immune system further.

Som kjent er det AZ som eier Durvalumab, men det kan også hende at MJ har sakt eksempelvis Durvalumab, før en bekreftelse foreligger fra Targovax må vi ta informasjonen med en klype salt. Det er også en annen grunn til at dette er sannsynlig, de har fra før et samarbeid i Ludwig studien.

3 Likes

Datoen på artikkelen sier 21. mai 2019…

By: Devin Golden on February 4, 2020