Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Fra linken din: image

New Experimental Treatment ONCOS-102 Teams With Immune System to Fight Mesotheliom

By: Devin Golden on February 4, 2020

Da bør du kanskje legge ut en annen link… Her er den jeg klippet rett fra innlegget ditt: https://www.mesotheliomaguide.com/community/chemotherapy-immunotherapy-combined-mesothelioma-treatment/

Dere snakker om to forskjellige innlegg.

Hva er din forklaring på at resultatene under er fra 21 mai 2019, meg bekjent er det ikke så lenge siden vi fikk disse, men tro hva du vil.

Results of Clinical Trial

The Europe-based clinical trial included 16 participants who had not received chemotherapy previously. One group received both ONCOS-102 and chemotherapy and was comprised of mostly Stage 3 and Stage 4 patients. The other group received only chemotherapy, as a comparison, and was comprised of more early-stage patients.

The results indicate ONCOS-102 is effective. The patients receiving this treatment plus chemotherapy had a median progression-free survival of 8.9 months. Median progression-free survival means the patient did not die and the disease did not spread or advance.

By comparison, the patients who only received chemotherapy had a median progression-free survival of 6.8 months.

Min forklaring er at du har lagt ut feil link!

1 Like

Dette er en link som brukes i artikkelen som er i fra i dag.

Om du gå opp til mitt første innlegg vil du se at jeg svarer Ramsess på hans innlegg og da refererer jeg også til hans link. Trykk på den og du vil få en ny dato og den info jeg refererer til.

Sett. Jeg ble litt forvirret av ordbruken din. Hadde du sagt “den”, så hadde jeg tatt den, men siden du sa “denne”, så lette jeg i innlegget ditt.

Vent nå litt… litt ping pong her…

https://www.mesotheliomaguide.com/community/oncos-102-pleural-mesothelioma-treatment-shows-promise/

By: Devin Golden on February 4, 2020

Jaderberg said he and his team will use a checkpoint inhibitor called “durvalumab” to aid the body’s immune system further.

Røpte MJ AZ som major corp da?

5 Likes

Høres bra ut! Da får vi snart en avtale med AZ!

Han kan også ha nevnt eksempelvis, og det er nok mest sannsynlig, vi får se.

2 Likes

Selskapet er informert om at dette er «ute», så får vi se om det kommer en mld i morgen før åpning, eller om det blir dementert.

De kan / bør ikke la det stå i fred da det presenteres som at MJ siteres på dette og navngir CPI som skal i komboen.

4 Likes

Men alle vet jo at de hadde en avtale så og si spikret,og vi har jo ikke sett at en AZ-avtale har vært noe særlig kursdrivende i andre aksjer før?

1 Like

Nettopp!.. om det så viser seg å være AZ, så kan man kanskje spekulere i gode effekter fra denne:

Ludwig Cancer Research and the Cancer Research Institute (CRI) announce the initiation of a clinical trial to evaluate the combination of ONCOS-102, an experimental anti-tumor virotherapy, with the checkpoint blockade antibody IMFINZI® (durvalumab) for advanced ovarian and colorectal cancers.

2 Likes

The Observer, godt at du har informert, jeg tror det er en glipp på eksempel mer enn noe annet, MJ er ikke en person som hauser resultater eller muligheter. Artikkelen i seg selv er positiv og er rettet mot en gruppe mennesker som trenger en oppmuntring, jeg kan ikke på noen måte kritisere at denne gruppen blir forespeilet et håp i situasjonen de befinner seg i.

En lang rekke klinikker verden over står klare for neste fase og med AZ eller andre ombord er det deres fremtid som bør være i fokus.

Altså, dette kan være en god gammeldags forsnakkelse, feilsitering eller en forhandlings forsnakkelse.

Sistnevnte er jo er en taktikk som kan benyttes overfor andre interessenter.

Blir spennende å se, uansett så har vi svar før 0900 i morgen

2 Likes

Bør egentlig se hele, https://youtu.be/UOBYAnuLKJA

1 Like

Det refereres i artikkelen til flere sitater MJ har uttalt i en viss webcast Targovax har hatt. Vet vi hvilken? Det burde jo ikke være så vanskelig å finne ut av dette, jeg holder en liten knapp på feilsitering her egentlig.

Jeg er helt enig i det som sies her; det kan være både feilsitering, misforstått kontekst og i verste fall fri tolkning fra skribent.
I beste fall er det fakta vi leste om her, og at vi står overfor en veldig fin bekreftelse før åpning i morgen.

Jeg mener det er riktig å dele denne informasjonen med de som er ansvarlig for å styre hva slags info som går ut, og er de her feilsitert og artikkelen inneholder faktafeil så kan de rette opp i det slik at alle i markedet har tilgang på lik og korrekt info :ok_hand:

2 Likes