Tror ikke de har vært så spesifikke på type cpi og selskap i noen sammenheng. Just sayin…
Af ren interesse, hvilken reaktion forventes på markedet (eller af aktionærerne) ved bekræftelse af fx Astra Zeneca eller Merck som partner?
I mitt hode, hvis meso partner er:
AZ ->Peritoneal $$$
Merck -> Melanoma (cohort 2) $$$
Roche etc -> Lisensiering $$$
Kommer an på hva pakken inneholder. Hvis kun cpi så litt skuldertrekk kanskje?
En bekreftet spons av CPI bør belønnes med økning i MCAP på minimum 200 MNOK.
Markedet hater usikkerhet, og pr i dag er vel de aller fleste fortsatt usikre? Blir det deal, hva blir evt en deal inneholdende, hvor stor er tyngden til denne BP, finnes det synergistiske verdier?
Etter at NANO dyttet innrullering av Paradigme med et halvt år (worst case), svarte markedet med å sende aksjen ned fra 35 til 20 kroner. Einarsson sa da at han forventet en snarlig partneravtale for å unngå en blodrød utvanning.
Det ble emisjon på 22 kroner.
Einarsson sier nå at det BLIR deal med BP, hvis ikke hadde de ikke formulert seg slik.
Jeg tror ikke Mr Market deler dette. Det er fortsatt mange der ute som velger å tvile frem til de ser en signert avtale. Når det blir et faktum kan all tvil feies til side, og det er verdt noen hundre mill NOK.
(Mener jeg)
In the final year of the decade, a new report out called “Global Pharma & Life Sciences deals insights Year-end 2019” from accounting firm PwC noted that biotech experienced a “significant increase” in both volume and value in deals, mainly boosted by that recently tied up mega-deal between Celgene and Bristol-Myers Squibb as well as the merger of AbbVie and Allergan.
Looking at the data and predicting the future is always tricky and comes with the old caveats, but the firm sees activity involving targets in the middling $2 billion to $10 billion range “has never been stronger […] We expect biotech to be extremely active in 2020,” it found.
Jeg tror en avtale med kun spons gir en 5-10 % økning, deretter må det til oppdatering fra f. eks DNB for å trykke kursen videre oppover i det korte bildet.
Nok en glimrende biotek-dag i
US. MÅ snart slå inn for TRVX også…eller må det en avtale med AZ til før vi stiger mer enn 5-10 ører?
Jeg er muligens litt naiv. Jeg tenker i en normal verden at det ville vært helt fantastisk for et lite norsk biotek med mcap på 5-600 millioner, og offisielt inngå et klinisk “lage stage development” samarbeid med Big Pharma. Selv om studien skulle bli kjørt av oss, og “bare” spons.
Så kan man si at vi har et samarbeids studie med AZ allerede uten at det har hatt påvirkning på kursen. Kommentaren der er vell at det fremdeles er nokså tidlig stadie, og det er ikke blitt offisielt meldt om data der enda, selv om vi vet de er godt i gang. Der er det også CRI/Ludwig som kjører studien.
Nå vil vi sannsynligvis få en “direkte” samarbeidsavtale med BP, og det er jo kvalitetstegn at de ønsker tilknytte seg det vi holder på med.
Ikke misforstå, jeg tror ikke på noe voldsom boom i kursen på kort sikt. Jeg tror ytterligere Mesotheliom data, Refractory Melanom kohort 2, eventuell utlisensiering av nye virus, vil være de store driverne i 2020, om ikke Mesotheliom samarbeids avtalen skulle overaske på oppsiden. OG selvsagt data fra AZ/CRI/Ludwig studien i Peritoneal som det ikke guides på.
Vi må nok bare smøre oss med tålmodighet, den gjenfortellingen fra MJ er ikke forankret i fakta.
Selskapet vil komme med beskrivelse av partner og checkpoint inhibitor så snart det er landet. (Sitert fra selskapet i kveld)
(Om det blir AZ? Tja, who knows, men det er i alle fall ikke noe som er offisielt ennå, så vi får vente og se til selskapet sender ut melding)
I mellomtiden kan vi spekulere.
Jaderberg said he and his team will use a checkpoint inhibitor called “ durvalumab ” to aid the body’s immune system further.
Er nå endret til:
Jaderberg said he and his team will use a checkpoint inhibitor to aid the body’s immune system further.
Jeg tror en avtale med kun spons gir en 5-10 % økning
Så fra 7,18 skal vi opp til 7,60kr ish tror du ? Der aksjen ble handlet på fredag … jaja
Risikosport og stå utenfor targo i ukene fremover tror nå jeg
Avtale med spons, så burde vi ivertfall ikke surre under emi kurs.
Det burde vi nå ikke gjøre uansett kanskje men…
Eller til ca 8 som sluttkurs (10 % opp) etter å ha tradet noe høyere intradag. Deretter kan økt fokus etterhvert vaske ut de kortsiktige og dra den videre oppover etter noen dager. .
Rå tipping, men først må meldingen komme
Hvorfor kommer svaret før kl 0900 i dag?
Svaret MÅ komme før børsen åpner. Enkelt og greit.
Dete svaret fikk jeg nærmer 23:00 i går kveld. Denne kommentaren medfører ikke riktighet. Vi vil komme med en pressemelding med beskrivelse av partner og checkpoint inhibitor så snart vi har landet det.
Den enkelte får så gjøre seg opp sin egen mening om dette er er feilsitering eller en forsnakkelse
«Må»
Kreativt, men la gå;)