Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Tema er kliniske studier, generelt, interessant, kommer også innpå CAR-T behandling. Ikke noe direkte om Targo.

1 Like

Vel 5% på en dag er jo knall!
Det tilsvarer over 2 års bankrente :sweat_smile:

2 Likes

Hvor får du 2,5% innskuddsrente? :stuck_out_tongue:

Nå har jeg sittet i denne aksjen siden mitt første kjøp i 2017 . Fikk den da for fantastiske 13,40. Dette kom til å bli tidenes… ble med opp på 17 og kjøpte mer da, så falt den etter at kurs mål ble satt på 10… tenkte dette var hysteri ., så kjøpte på veien ned igjen … så fort de kan komme med noe positivt skal det hentes penger. Grunn til at jeg kalte denne aksje søppel før er dette!! Kommer aldri putte ei krone mer her!!! Fordi om et år er vi på samme sted eller lavere. Å nye penger trengs​:cry::cry::cry:

1 Like

Takk for god analyse

2 Likes

Dette er jo uavhengig av hvilken aksje det er du har kjøpt. Det er handlingsmønsteret ditt som er søppel, ikke aksjen.

4 Likes

Her er dessverre mye som er galt Shabbi. Men ikke med Targovax. Trist at du har blitt sittende med en aksje du ikke har tro på lenger. Rett og slett blitt en ufrivillig investor i selskapet. Kanskje på tide å selge og komme seg videre i livet. Foreslår at du leser deg litt opp på risikostyring før du investerer videre. Tror du har mye å hente der!

4 Likes

Tror det blir en finfin dag :slight_smile: Vi skal nok iallefall prøve oss på emikurs tror jeg !

Ser ikke helt grunn for at vi skal subbe nedpå 7-tallet så mye lenger :stuck_out_tongue:

8 Likes

Cinvest, Kanskje greit at disse studiene går i parallell, med Oncos & CPI som SoC i første linje ville Ultimo hatt helt andre utfordringer.

Ultimo uttaler at de starter rekrutering nå i Q1, mens Trvx starter vel opp først neste år engang.
Finansiering er klar for Ultimo, men enda uklar for Trvx.

2 Likes

Slettet post angående MORGAN STANLEY & CO. INT. PLC (kontoen som kom inn etter smisjon) ute av Top50, ser jeg hadde trykket feil på telefonen på listene og havnet over på estimat av tidligere salg.

EDIT; Nei, ser ut til at MORGAN STANLEY & CO. INT. PLC er helt ute av Top 50. Og MSI kontoen som til stadighet øker sin posisjon har tatt ytterligere 27k hittil.

3 Likes

Noen som får lov til å spise i fred og ro på +/- 7,55 idag, eller det i realiteten ingen distribusjon/flytting av posisjoner ?

I forhold til guidingen som ble gitt i 2017 kan jeg forstå det første kjøpet, men da guidingen ble endret og utsettelsene kom forandret caset seg til noe annet enn det du kjøpte. Man kan ikke dyppe hodet i sanden og tro man skal se kortsiktig vekst. Det finnes tre alternativer i Targo: Swingtrade, daytrade eller all the way. Targovax i 2017 hadde relativt lav sjanse for å lykkes, det visste du. Der vi er nå er mye bedre enn worst case, som var ganske sannsynlig da, men mye mindre sannsynlig nå. Her er det et tips å gi: Holde seg oppdatert og revurder caset ved hver endring som kommer. Er vanligvis ikke mer enn en-to i året, så det bør man klare å få med seg.

2 Likes

#Lundkvist og Voldberg inn i Targovax

Investorene Kristian Lundkvist og Tore Aksel Voldberg har kommet inn på eiersiden i bioteknologiselskapet Targovax gjennom sine investeringsselskaper, ifølge ferske aksjonæroversikter.

Lundkvist eier per onsdag sist uke 375.000 aksjer gjennom Middleborg Invest, mens Voldberg kontrollerer 223,677 aksjer gjennom Skøien as

1 Like

Skøyen er allerede ute av top50 lista

Okay, ting skjer fort…synd for skøien:) Noen som vet hvordan teknisk analyse ser ut for tiden?

MJ sa at design for den neste studien i Mesotheloimstudien var spikret og klar og at de var kommet langt i samtalene med et BP…kan ikkje være langt unna at vi får nyheten om hvem BP er og at studien er igang? Til tross for at TTT.

Utålmodig .?.:slight_smile:

Alltid mer eller mindre utålmodig når en venter på en “varslet” nyhet :slight_smile:

Norsk biotek trenger et gjennombrudd…TRVX KAN være det første…i 2020.

5 Likes

Juristene skal nok bruke litt tid på å gå gjennom avtalen etter at partene er enige. Tviler på at det en avtale som får plass på et A4 ark

2 Likes