Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Men nå jukser du for du vet ikke om noen av Vaccibody sine pasienter får samme økning. Kan godt være de har sett det samme i noen av sine pasienter.

Og i snitt ser det ut som Vaccibody dobler PD-L1 uttrykket.

Forøvrig er jeg enig at man kan stille spørsmålstegn ved prisingen av nevnte selskaper.

Vi har ikke mer info enn det selskapene selv informerer oss om nei. Vaccibody har oppgitt sin i prosent når jeg ser på bilde du postet. Høyest ser jeg på ca 50, men du mener de i snitt dobler dette? forklar gjerne :slight_smile:
Trvx har 16 gangern som høyest, snittet vet jeg ikke.

1 Like

image

De mørke strekene representerer snittet. Så de øker det fra 4-5% ish til 13-14% ish.

Hvis 5% av tumorene uttrykker PD-L1 ved baseline, du behandler med medikament x, sjekker for PD-L1 igjen, og finner at nå uttrykker 10% av tumorene PD-L1. Da har du doblet forekomsten/uttrykket.

Så det ser jo ut som Vaccibody klarer å øke PD-L1 uttrykket med ca 150%.

1 Like

Hvis tumor responderer som en standard celle når den blir infisert med oncos-102, så er det en no-brainer at pd-1/pd-1L flagges på disse.

Dvs at den gir beskjed til immunforsvaret at den er infisert av et virus. Og må uskadeliggjøre. Trur eg…

1 Like

Ahhh selvsagt!!! :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand: Gikk litt fort i svingene her ja :wink:

1 Like

Fort gjort tidlig på dagen;)

Men uansett så ser det jo ut som Targovax klarer å gjøre akkurat det samme som Vaccibody ja med hensyn til PD-L1. Kanskje tom bedre, men vi får vente med fasit der til det foreligger mer data. Er jo lovet mer mesothelioma data i løpet av året, så kanskje de rapporterer på PD-L1 status der.

4 Likes

Hvor står det egentlig?

Finne bare dette nevnt her:

2 Likes

Ahhh, det sto meldingen ja.

Lovende ordlyd her:

The first set of immunological analyses show robust immune activation following ONCOS-102 treatment. In tumor biopsy immunohistochemistry (mIHC), 10 of 15 evaluable patients in the experimental group had increased tumor infiltrating CD8+ T-cells. Importantly, 9 of these 15 had increased PD-L1 expression in the tumor, of whom 7 remained progression free at the time of analysis. These results indicate a positive association between immune activation and clinical outcome, and suggests that the patients would be susceptible to combination treatment with a checkpoint inhibitor. Additional biomarker analyses are being performed and will be reported later in 1H20.

5 Likes

Snart partnermelding?

Skulle jo være nær forestående.

Dersom det ikke har skjedd noe nytt så må jo melding være nær forestående skulle en tro.

Noe nytt kan jo være oppståtte problemer eller flere som har meldt sin interresse.???

Når slike avtaler skal offenligjøres er det alltid BP som tar styringen, de bestemmer hva som skal stå i pressemelding og når den skal gå i trykken. Men som du skriver det kan ha kommet flere på banen, eller at avtalen blir noe mer enn annonsert. De har hatt diskusjoner gående med CPI produsenter og KOL i over et år. Dataene har sikkert modnet en del gjennom året og med en PD-L1 expression i 9 av 15 pasienter har vi 9 som vil ha god nytte av en CPI som kan slå AV (rettet) bremsen. Jeg har AZ som første valg dernest Merck, at en tredje mulig samarbeidspartner kommer ombord anser jeg for lite sannsynlig.

1 Like

Bremsen skal AV ikke PÅ!:wink:

Du har så rett, jeg tenker alltid på å hemme/bremse kreftcellen mulighet til å forsvare seg.

Ser at DNB går ut med sine anbefalte aksjer - merkelig at de ikke har med Targovax i den porteføljen når de er så bull?

De anbefaler ikke biotek, og det skjønner jeg godt!:wink:

Tror vi kommer i samme situasjon til sommeren som vi var i nå i januar. At Targovax har innhentet rett til ny emisjon fra GF i vår, og har resultater som kommer til sommeren. De kommer nok til å hype litt i følge med det og potensielt igjen komme med avtale eller emisjon i etterkant, eller begge deler. Selskapet trenger fortsatt midler for å kunne gå videre med pipelinen sin og få litt arbeidsro. Regner med emisjon nummer to kommer før august 2020 og håper at den blir like udramatisk som denne ble. Med litt god gammeldags hype i forkant kan man fort sitte uten tap fra 7,35 etter en slik emisjon.

Alternativt kan kineserne få fart på sakene og betale innløsning av opsjonen på TG. Vi kan få mer nyheter om de andre avtalene, f.eks. oppstart hadde vært flott. Og Oncos 201, 202 osv blir en del av caset fra sommern 2020. Det bør øke potensialet dramatisk i modellene fra f.eks. DNB avhengig av hvilke indikasjoner de velger og konkurransen/markedet der. Blir spennende, men det trengs fortsatt mer penger her for å virkelig gjøre planene klare for de neste årene.

TRVX står og spinner og kommer tydeligvis ikkje videre kursmessig.

Interessen er fraværende, så denne avtalen med BP bør snart komme…

Og hvis vi skal få nok en emisjon i fleisen før året er omme, så er det bare å få godnyhetene på plass.

Vet ikke om det kommer, bare tenker at det hadde vært smart å få det unnagjort. Se generalforsamlingen som kommer i vår for hva Targo vil ha av rettigheter rundt dette, samt følg med på guiding. Fullt mulig at de kan gå et år uten.

Nevn et biotek som ikke trenger penger da?:wink:

1 Like