Jeg ser absolutt hva dere henviser til, og forstår at det skinte litt usikkerhet der. Soug nevnte på Q2 19’ at det kommer hele data, eller interim i H1 2020. Q2 hadde vi 6 pasienter innrullert, og i Nov bekreftet vårt PI at 2/3(9/12 pts) var rekruttert. Soug bekreftet på Podcast(på tross av litt nøling), at det vil bli data i H1 2020, og dette er også bekreftet fra siste selskaps-presentasjon(oppdatert for et par dager siden).
Studien mener jeg igrunn var “guidet” ferdig enrollment i løpet av 2020, så de er noe bak skjema, men fremdeles med brorparten av pasientene innrullert. Hvorfor det har tatt tid å rekruttere de siste pasientene mens de 6-9 andre gikk forholdsvis raskt vet jeg ikke, antageligvis tilfeldigheter.
Jeg tror og håper dataene er gode. Vår PI mente i November at vårt virus var bedre enn mLygic(FDA godkjent virus), og ledelsen virker å være veldig optimistiske på at det oppdaterte doseringsregime vil gi enda bedre effekt. Blant fordelen til Oncos nevnte vår PI at man så veldig raskt om pasientene hadde effekt av viruset, og første pasient i kohort 2 ble dosert for et års tid siden.