aborum, det kan godt hende at jeg husker feil på hvem budbringeren var og føler du deg støtt av den grunn beklager jeg det. Men faktum er at han har uttalt dette og at det har vært gjentatt her inne er udiskutabelt. Etter siste emisjon kom denne fra ØS; reglen er at vi skal hente penger når vi kan, det var forklaringen på emisjonen. Slike uttalelser lar oss ikke puste ut, men å holde pusten i påvente av neste.
Hvordan tror du det er i andre biotek da?
Enn så lenge er det bare Pcib som har emisjonspøkelset på to armlengders avstand
Forresten har det kommet en publikasjon British Journal of Cancer i dag:
https://www.nature.com/articles/s41416-020-0752-7
Received: 9 May 2019 Revised: 21 January 2020 Accepted: 31 January 2020.
Published online: 17 February 2020.
Det er vel artikkelen som ble presentert med en poster på ESMO i desember 2019?
PS. Ingen som kommenterer…det er vel ikkje hver dag et norsk biotek-selskap får publisert en artikkel i British Journal of Cancer?!
En av artikkelforfatterne er tidligere VP Anne-Kirsti Aksnes…når sluttet hun i Targovax eller byttet hun bare stilling…i begynnelsen av 2019?
InVivo, Jeg er klar over det, jeg sitter på en post i PCI også og jeg stoler 100% på ledelsen, de kunne vært fristet til å hente penger på dette nivået til andre aktiviteter men venter. De har skapt en lojalitet ovenfor sine aksjonærer/eiere og det er hva som må til for å lykkes og hente penger til en gjennomføring, andre har rike onkler med på laget og det skaper trygghet.
Jeg vurderer ikke Trvx sine muligheter mindre enn andre biotec selskaper på OSE, de kan komme meget raskt til markedet om vi klarer finansierings biten. Slik det står nå venter markedet på neste gladmelding med stigende aksjekurs etterfulgt av en ny emisjon. At kursen lagger på stedet hvil er ingen overraskelse, men jeg leser at flere lurer på hvorfor. Finansiering av mesothelioma studien er hva vi venter på, uten penger ingen studie så enkelt.
Der gikk det 60K på best som tok kursen ned til 7,12…
Så du sier at noen solgte aksjer for ca 430 000kr, og det flyttet kursen ca 10 øre eller litt mindre?
Ser fram til neste oppdatering når kursen flyttes 5 øre…
Ikke veldig hyggelig med kursutvikllingen, men litt overdramatisk kanskje?
Enig! Litt skuffa faktisk når jeg så tidslinjen. Dette ønsker jeg å høre litt mer om på Q.
Ellers ser det ut som vi har fått TG publikasjon på Nature i dag.
https://www.nature.com/articles/s41416-020-0752-7
Liker den handshaken mellom Norge og Kina
Gull om det kommer data fra de første 30-40 pasientene her også. ASCO kan bli en stor trigger for Trvx i år.
Interessant å lese igjennom denne publikasjonen, fint å få validert TG og resultatene vi oppnådde.
“Since this study was conducted, recent clinical trials have demonstrated improved survival with the use of combination chemotherapy (GemCap or mFOLFIRINOX) in the adjuvant setting, in patients sufficiently fit to receive these in the post-operative setting. Nevertheless, the majority of patients still experience disease recurrence, and further therapeutic advances are required. Thus, the incorporation of a safe, well-tolerated, non-cytotoxic agent such as TG01 may be particularly attractive in this context, and based on the encouraging safety, immunological and efficacy data presented here”
Nature :
“Nature is a weekly international journal publishing the finest peer-reviewed research in all fields of science and technology on the basis of its originality, importance, interdisciplinary interest, timeliness, accessibility, elegance and surprising conclusions.”
Når er disse dataene forventet klare?
Får bare håpe at kinserne er relativt raske (de bygget et sykehus på 10 dager) og at IOVaxis utløser opsjonen snart.
Bare med den avtalen (verdi på nesten 1 milliard NOK + double-digits royalties), så er TRVX underpriset som det holder…
PS. PHO brukte også “double-digits” i beskrivelsen i avtalen med Asieris…de antar at de fleste “tror” at dette betyr et sted mellom 10-20%…
Det er fryktelig synd at de ikke klare å få noen med lommebok med seg på et studie videre i denne indikasjonen, nå må vi stole på kineserene til å ta dette videre, at de også vil kombinere med IO blir spennende.
Siste ord er nok ikke sagt
De har vel ikkje utelukket å få noen vestlige selskaper med på en tilsvarende avtale/studie som de inngikk med IOVaxis?
Snarere tvert imot skulle vi tro?
Eg tror at de kan overraske med nok en avtale på TG innen kort tid.