Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Mye av rasjonalet for min posisjon i targovax dette. Marketcap er VELDIG lav så lenge det bare er en hypotisk sjanse for at de blir en yngel i denne fiskedammen

40 millioner USD for et klinisk fase onkolytisk virus. Det er potensielt hinsides

6 Likes

Samme her. Jeg mener at selskapet er såpass lavt priset pdd at det ikke kan ignoreres lengre, ihvertfall ikke hvis det nå viser se at de går over i pivotal fase med partner.
Da mener jeg Targovax skal prises på linje med Nano og Pcib. Kanskje høyere også, men det avhenger av hvilken avtale de inngår.

Med så lav mcap som selskapet har per i dag bør det være mulig å få til en avtale med BP som er fordelaktig for begge parter.

4 Likes

Ja, latterlig lav, vi var på 30 tallet pga TG, nå har vi mer data på to produkter, og flere nye underveis, mens TG er priset til 0,-

4 Likes

Synes denne her er fin for å forklare hvilken rolle Oncos har på immunsystemet.

6 Likes

Realistisk TG blir solgt men spørsmålet er hva får Targovax for TG
200 M til 400MNOK må være riktig pris?

1 Like

Meningsløst å spekulere på dette … men vi får håpe at de får mer enn 2-400 kroner for TG :rofl:

Enig, meningsløst.
Men nå er det utlisensiering de satser på, da er salg ganske urealistisk.

Pfff, Mirati kan kjøre en 10% emi og kjøpe hele TG plattformen. Om Mirati har tro på det de holder på med så hadde det vert gull for de å sikre seg en haug med patenter og know How.

2 Likes

Mirati har allerede 450 mill$ på bok…

I know, men tror de fleste eierene i Mirati hadde stått bak en 10% emi for å styrke sin egen pipeline. Hadde jo fått en helt rå posisjon innen Ras mutasjoner

Ja, jeg håper på at RAS interessen fra uniten skal treffe Targo i stede.
Da kan vi begynne å snakke skikkelig verdsettelse.


Det er jo ikke så lenge siden Mirati dro fra…

4 Likes

Hadde vært en fin julegave om det endte med at vi fikk ta del i denne Parker studien. “The Prince trial”
https://www.parkerici.org/clinical-trial/the-prince-trial/

4 Likes

Satan! Over 1500% på litt over et år?

Ja litt mer faktisk… dette var ett gammelt bilde, de ligger på $112 nå :sweat_smile:
Verdsatt til 4,43 mrd$.

Med denne pipen?

Norsk biotek er underpriset!

2 Likes

Yup!

Ja, det har jeg prøvd å si lenge! :sweat_smile:

Det er Amgen som har dratt Mirati oppover:

https://www.evaluate.com/vantage/articles/news/snippets/amgen-pumps-mirati-some-more

Og Targo har 10 års data på RAS…

Pipe mot Pipe

Hva tror du Targo hadde vært verd om det var notert der borte??

3 Likes

For å si det i rene tall så har Mirati akkurat passert en verdi på 40,5 mrdnok.

Det ville tilsvare en Targo kurs på ca 642 kroner.

Ja, Mirati driver også med andre ting men det gjør Targo også, og det er RAS som har hovedansvaret for kursen på Mirati.

Videre er Mirati enda ett stykke fra kommersialisering, og hva kursen da vill lande på kan vi jo bare spekulere i.

4 Likes

Hvorfor Mirati ikke kjøper TG platformen?
40Mill Dollar må være små penger for dem