Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Vil tro krieghoff er inne på noe.

CD8, CD4 og PD-L1 trekkes jo ofte frem i forhold til immunrespons.

Hei @Whatsthat hvor fant du denne sliden? Du posta den igår å viser videre framdrift for mesotheliom

Interessant fra Nature om utviklingen og videre framover av PD-1/PD-L1:

https://www.nature.com/articles/d41573-019-00182-w

2 Likes

Yo. Jeg stjal den fra @InVivo

Kanskje han vet… :wink:

Soug nevnte forøvrig dette i podcasten… markeds godkjenning før eventuell fase 3… gjenspeiles melanoma resultatene i 40+ pasienter så er den også høyaktuell for tidlig godkjenning…

Prøv CMD fra 2018. Husker ikke helt l farten

Sjekk denne lagt ut av Ramsess ,fra ca 23 min
Forøvrig en veldig god QA sesion

3 Likes

Enig! Den videoen anbefales, et must for alle som er nyskjerrig på Targovax.

Det var denne videoen som ble triggeren for min del ang selskapet.
Magnus her er blant de ypperste forskerne i dette feltet, og den beste formidleren i mine øyne.

2 Likes

Nå forventer vi vel mer positive signaler, enn et interview fra 2016?
Har tatt feil før, men…
Sitter bom på mine aksjer, okke som!

Ellers, kred til Krieghoff, Whatsthat, in Vivo osv…

Intet rom for nostalgi i denne bransjen!,

4 Likes

Helt ok å lytte til radium mens en pusser opp kåken i dag. Får jo tankene til å fly i retning av at denne oppgraderingen mulig kan gjøres noe mer luksuriøs om kort tid :ok_hand:t2:

1 Like

Den “lyser” kreften så immunforsvaret ser den.

1 Like

Word!

Soug – Valuing biotech companies is like alchemy. I don’t think there are any true answers here.

2 Likes

En heftig artikkel for dem som er interessert i oncolytic virus bla. liste for nesten alle aktører, bla. Targovax!

6 Likes

https://dumirucyciba.gq/entertainment-arts/pancreatic-cancer-vaccine-news.php

“Several clinical trials have been conducted at Johns Hopkins to evaluate the. Norwegian Pancreatic Cancer Vaccine Drastically Improves Survival The news confirms Targovax’s Phase I/II findings from last year.”

9 Likes

Det er jo artig å bli nevnt, men håper det finnes en artikkel et sted fra et velrennomert fagblad, aller helst på flytende engelsk…

Heheh, skal si meg enig der! Men bra at folk snakker om TG den dag i dag, samt skryter av resultatene. Jeg legger absolutt ikke mye vekt i den artikkelen der :sweat_smile: Var en link jeg så på det andre forumet. Første gang jeg har vært innom det på 2 måneder :slight_smile:

Det ligger mange ai genererte sider der ute med info om Oncos-102 og TG, men mesteparten er spam. En kan se det på adressene, veldig lange og mage ord som har lite med tema og gjøre.

De beste ligger nok hos Targovax, som denne på TG:

Kan han ikke snakke engelsk?

Jeg pleier vanligvis å hoppe over disse jeg også, men etter en del øl igår så ble den plutselig interessant :joy::see_no_evil:

Den er vel en av de absolutt bedre den du legger ved der ja :ok_hand::+1::+1:

1 Like

Er man svensk er det vel ofte vanlig at man snakker svensk til en gruppe svensker?

Men ja, han snakker meget god engelsk:

2 Likes