Jepp. Ellers var de vel lite nytt?
Melanoma i H2
Er ikkje AACR møte utsatt? Sjå biotektråden
R&D op ca. 20%, lønninger og bonus ned ca. 20%. Ledelsen leverer på guiding om reduceret cash burn og genvinder yderligere troværdighed.
Jeg ser både Q3 og Q4 har kostnader relatert til payroll drastisk redusert i forhold til fjoråret.
Hvis jeg regner med emisjonspengene så hadde de vel 171 millioner ved inngangen til Q1 2020.
Jeg forventer relativt høy burn rate i Q1, noe nedgang i Q2, men drastisk nedgang i Q3 og Q4 når de ikke lenger har pågående studier og skal drive med forberedelser til neste fase meso (+ sannsynligvis ett av neste generasjon virus i fase 1 ville jeg tro?). Potensiell bonus på noen titalls millioner fra TG avtalen også, uten at det endrer bildet vesentlig.
Men oppstart av neste fase meso vil nok kreve en større kontantbeholdning, eller partner som tar regninga.
Slik jeg ser det er man “emisjonstrygg” i Q2 og Q3 2020, hvor det ventes masse spennende data. Så er nok selskapet finansiert fram til Q1 - Q2 2021, uten oppstart nye studier, men ikke når de skal starte opp disse. Ergo tenker jeg de trenger en større emisjon i forbindelse med oppstart nye studier i perioden Q4 2020 til Q2 2021. Avtaler og slike ting vil selvsagt endre bildet.
Mye interessante data fra selskapet fram til oktober slik jeg ser det, litt spredt på når man tror ting kommer. Om det forsvarer en investering i koronatider får alle vurdere selv.
Som tidligere udtalt, holder jeg fortsat en pind på, at der bliver endnu en aftale på TG i H2, 2020.
Hele to registreringsstudier startes op i H1, 2021. Der er ikke langt til målet nu … og jackpot.
Ikke et ord om mulig samarbejdspartner???
På side 4 i rapporten så står det følgende om Meso partner:
Together with a potential big pharma partner we are already making preparations for such a triple combination trial and will disclose more details as these plans mature.
Så blir spennende presentasjon og Q&A
Fra side8 i rapporten om TG og Parker:
Targovax has also entered into an agreement with The Parker Institute for Cancer Immunotherapy (PICI) and the Cancer Research Institute (CRI) for a research collaboration with Targovax’s TG mutant RAS vaccine. Under the agreement, Targovax will be responsible for TG supply in a potential future trial.
Kan virke som om denne skrider fremover og blir et faktisk studie.
Når skal Targovax komme opp på den veggen her? I løpet av 2020? Me hope
En forløper til sannsynligheten for at det skjer kan vi fort få svaret på når de forventes å slippe pre-kliniske data fra Next Gen ONCOS mot slutten av april.
Three new ONCOS viruses with double transgenes have been cloned and validated in vitro and are now being tested in vivo. Patent applications for these novel constructs were filed in April 2019.
Når kan man forvente svar på patentsøknad?
Lite nytt bortsett fra ny utsettelse. Nå Melonoma studieresultater utsatt fra fra 1H til 2H 2020.
Kan ikke se noen grunn til å kjøpe Trvx-aksjer etter denne rapporten.
Men man kan jo håpe at det komme noe positivt under selve presentasjonen kl 10.
Du klarte ikke å lese meldingen i forrige uke? Data ventes H2 2020, ble ganske greit kommentert av de fleste her inne, og at det var ventet.
Skjønner fortsatt at du baisser alt du kan, men les nå i det minste børsmeldingene…
3.mars:
Part 2 of this trial is testing an extended ONCOS-102 dosing regimen with up to twelve injections compared to three injections in part 1. The enrollment of 12 patients into part 2 of the trial has now been completed. The last patients will complete their six months treatment and data on a total of 21 patients are expected in the second half of 2020.
AACR er utsatt, så god mulig ASCO blir utsatt også. Det var jo her Targovax ville presentere melanoma-data
Går jo an å sende et spm til Q&A hva de tenker om slipp av data hvis / dersom viktige konferanser blir dyttet på?
Ledelsen skjønner betydningen av gode data, og hvilken forbedret posisjon det kan gi for selskapet med tanke på å hente inn cash / partnere.
Jeg tror at partene som ønsker å fange opp disse dataene gjør det selv om man ikke slipper de på en konferanse.
Observerer at det er nok av skribenter som klarer å gripe fatt i de halmstråene som finnes får å skjønnmale disse.
Riktig at utsettelsen i Melonoma er meldt nylig, men utsettelse er utsettelse i både i forhold til siste kvartalsrapport og presentasjonen i februar.
Fordelen med å legge frem data i 2H er jo at alle har vært gjennom fullt behandlingsregime.
Men ser at det er en noen, spesielt eldregarden, som ikke skjønner dette.
Targovax kunne presentert data fra alle 12 i 1H, men de avventer noen måneder. Men det er jo mat til baiseavdelingen.
Så det blir litt tullete å skrike om forsinkelse, kall det heller en liten justering. Husk at rekrutteringen har vært veldig bra i 2 cohort
Fall litt til nå så tar jeg 100 000 stk til🤪
Noen som har en antagelse om hvem de snakker med ?
sterk tekst