Som nevnt har jeg forhåpninger om at vi får løst opp i det jeg mener er “litt løse tråder”. Det er så mange oppsider i dette caset, noen vet vi endel om, andre vet vi helt ikke status på per nå. (Eller, status er vell at det ikke er en status?

De tre viktigste studiene vi kjører nå kan vell uten tvil være Refractory Melanom, Mesotheliom og Peritoneal.
Melanom vet vi status på, men får vi interim på denne siden av året, eller må vi vente til H2 og fulle data? Mesotheliom vet vi det kommer mer “modne” data fra dette halvåret og videre informasjon om ny studie. Peritoneal vet vi bare som InVivo sier, at progresjonen generelt har vært bra tidligere.
Så totalt sett, veldig positivt at våre 3 hovedstudier går fint unna.
Så har vi andre ting som jeg refererer til som “litt løse tråder”.
- Parker studien. Her meldte vi i fjor om samarbeid, før TG ble lagt på is i påvente av at partnere skulle ta plattformen videre i kliniske studier.
Fremdeles har vi ikke fått avklaring på om vi skal være med eller ei, og utifra hva jeg kan se har Parker fremdeles ikke startet på ny studie.
- Sotio studien, har progresjonen på rekrutteringen tatt seg opp, noe nytt å melde her ifra? Snart holdt på i 2 år, og tilbakemeldingen på fremgangen tidligere har vært litt nølende. Sotio har mye på gang, så mulig de har fullt fokus på sine sen-fase studier.
- Potensiell ny studie med TG og CPI listet opp i forrige RAS presentasjon. Hvor langt unna er man å kunne formalisere noe her, snakker vi 2020, 2021?
- Litt om de nye virusene, jobbes det med å lisensiere ut disse og hvordan opplever dere interessen utad generelt for tiden?
- Om Peritoneal studien med AZ når første hurdle, og går videre til steg to og totalt 78 pasienter. Hva vil et eventuelt neste steg bli ved gode resultater. Blir da en pivotal studie neste steg?
- Vil også gjerne ha en beskrivelse om hva som gjenstår av forberedende arbeid før oppstart av ny mesotheliom studie, og hvor lenge det er til selskapet ser for seg signert klinisk avtale med BP. Venter de på mer klinisk data? Kan samarbeidet utvikle seg til at BP også kan dekke deler av studiekostnaden, eller er det kun spons av CPI som er aktuelt både på kort sikt og gjennom studien.
- …Også kunne man sikkert hørt noe om Zelluna, og om det er noe nytt å melde fra regulatoriske søknader/ samtaler med Iovaxis.
- Litt om kapital. De fleste studiene vi kjører er nå ferdigrekerekruttert, og selskapet gjorde en omstrukturering i fjor. Kan de si noe om kostnadguiding for 2020?
Just my two cents, og da tror jeg man skal ha dekket det aller meste. Kunne jeg sikkert ramset opp flere ting. Jeg har sendt inn noen spørsmål som jeg har fått bekreftet av Renate vil bli besvart gjennom presentasjonen i morgen eller på spørsmålsrunden til slutt.
Jeg mener fremdeles av 2020 og ut kan bli meget spennende for selskapet. Korona og oljekrise er dessverre noe som ligger utenfor selskapets kontroll, men vi skal være happy for at de hentet 100 mnok før dette inntraff og penger til å ta oss gjennom noen viktige milepæler.
Lykke til, så er det alltid spennende med Q status.