Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Kan ikkje være så store forventninger til morgendagen.

Klarer ikkje engang å holde seg over 5 på en dag der OB raller.

Tilliten/risikoapetitten i markedet er dessverre borte, så får vi se om Soug klarer å gjøre noe med dette for TRVX i morgen og fremover…

Og som vi har sett er dette markedet relativt kravstort når det gjelder positive meldinger og EKSTREMT dømmende når bare antydninger til 3-6 mnd utsettelse (som er helt normalt i biotek) blir gitt.

Hadde trodd at positive futures i US (og tiltak fra Trump-adm) kunne hjulpet oss litt ekstra i dag, men ser vel ikkje så veldig lyst ut nå.

La oss bare håpe at TRVX imponerer i morgen.

1 Like

Tja, for en gangs skyld så holder trvx sånn koken greit oppe i dag sammenlignet med resten av røkla. Nano er unntaket.

Men nei, ikke veldig store forhåpninger, men lar meg mer enn gjerne overraske positivt med småfrekk guiding.

2 Likes

De burde vel kunne gi noe mer substans rundt meso-studiet og samtaler med BP. Det er jo dette markedet sitter og venter på.

“Eksterne” studier som ellers løper kan jo komme i kveld eller om et halvt år, så det er out of reach. Noe preklinisk på Next Gen ONCOS kunne jo også passet. Det er informasjon de kan slippe når det måtte passe og som ikke er børspliktig så fort de får kjennskap til dataene.

Disse vil de vel helst legge frem på en konferanse?

Nei, ikke nødvendigvis.

De offentliggjorde preklinisk data på q3 2019.

1 Like

Noe generelt om interressen for oncos viruset fra BP kunne være interessant.

Ja. For oncos 2 så har de nevnt at de er i samtaler… ville likt å få noen føringer med tanke på hva de selv forventer og planene videre med oncos 2.

Får jo personlig ganske greie forventninger når flere andre preklinske viruser får så gode dealer som de gjør…

1 Like

Prøver en post til på 5 blank, og håper at Trump og Soug i nydelig samspill vil løfte aksjen til nye høyder :cowboy_hat_face:

I morgen håper jeg Soug er klar og tydelig, og Jadeberg er på plass, og slipper noen drypp her og der👍 Det begynner å bli slitsomt det her🥴.

2 Likes

Er vel ikke slik jeg ser det selskapet sin feil. Selskapet produserer flotte forskningsresultater og er on track. Er vel mere aksjonærene som behandler dette gullkantete papiret som dass papir!!!

3 Likes

Nei,

Ønsker at alle norske biotek-selskaper lykkes, men da krever det at de leverer over forventningene.

Registrerer at flere her inne var “stålbull” på den siste meldingen fra TRVX, men markedet mente det ikkje var godt nok (og de var heller ikkje on-track, men 3 mnd forsinket).

Vet selvsagt at Soug ikkje kan trylle og at det blir røde tall, men det er SVÆRT viktig at han leverer NOE som gir grunn til optimisme.

Hvis ikkje han evner dette, hvem skal vi da sette vår lit til???

1 Like

Det beste man kan håpe på i forhold til bullnews må være om de oppdaterer på samarbeidet med AZ.

Lykkes de med IV-leveringen her og klarer å få pasienter til å respondere på CPI så er jeg overbevist om at AZ kjørt Trvx rimelig fort.

Vi vet jo fint lite om dett studiet bortsett fra oppsettet og at rekruteringen og samarbeidet etter sigende går veldig bra.

4 Likes

Som nevnt har jeg forhåpninger om at vi får løst opp i det jeg mener er “litt løse tråder”. Det er så mange oppsider i dette caset, noen vet vi endel om, andre vet vi helt ikke status på per nå. (Eller, status er vell at det ikke er en status? :thinking: :wink:

De tre viktigste studiene vi kjører nå kan vell uten tvil være Refractory Melanom, Mesotheliom og Peritoneal.
Melanom vet vi status på, men får vi interim på denne siden av året, eller må vi vente til H2 og fulle data? Mesotheliom vet vi det kommer mer “modne” data fra dette halvåret og videre informasjon om ny studie. Peritoneal vet vi bare som InVivo sier, at progresjonen generelt har vært bra tidligere.
Så totalt sett, veldig positivt at våre 3 hovedstudier går fint unna.

Så har vi andre ting som jeg refererer til som “litt løse tråder”.

• Parker studien. Her meldte vi i fjor om samarbeid, før TG ble lagt på is i påvente av at partnere skulle ta plattformen videre i kliniske studier.
    Fremdeles har vi ikke fått avklaring på om vi skal være med eller ei, og utifra hva jeg kan se har Parker fremdeles ikke startet på ny studie.
  • Sotio studien, har progresjonen på rekrutteringen tatt seg opp, noe nytt å melde her ifra? Snart holdt på i 2 år, og tilbakemeldingen på fremgangen tidligere har vært litt nølende. Sotio har mye på gang, så mulig de har fullt fokus på sine sen-fase studier.
  • Potensiell ny studie med TG og CPI listet opp i forrige RAS presentasjon. Hvor langt unna er man å kunne formalisere noe her, snakker vi 2020, 2021?
  • Litt om de nye virusene, jobbes det med å lisensiere ut disse og hvordan opplever dere interessen utad generelt for tiden?
  • Om Peritoneal studien med AZ når første hurdle, og går videre til steg to og totalt 78 pasienter. Hva vil et eventuelt neste steg bli ved gode resultater. Blir da en pivotal studie neste steg?
  • Vil også gjerne ha en beskrivelse om hva som gjenstår av forberedende arbeid før oppstart av ny mesotheliom studie, og hvor lenge det er til selskapet ser for seg signert klinisk avtale med BP. Venter de på mer klinisk data? Kan samarbeidet utvikle seg til at BP også kan dekke deler av studiekostnaden, eller er det kun spons av CPI som er aktuelt både på kort sikt og gjennom studien.
  • …Også kunne man sikkert hørt noe om Zelluna, og om det er noe nytt å melde fra regulatoriske søknader/ samtaler med Iovaxis.
  • Litt om kapital. De fleste studiene vi kjører er nå ferdigrekerekruttert, og selskapet gjorde en omstrukturering i fjor. Kan de si noe om kostnadguiding for 2020?

Just my two cents, og da tror jeg man skal ha dekket det aller meste. Kunne jeg sikkert ramset opp flere ting. Jeg har sendt inn noen spørsmål som jeg har fått bekreftet av Renate vil bli besvart gjennom presentasjonen i morgen eller på spørsmålsrunden til slutt.

Jeg mener fremdeles av 2020 og ut kan bli meget spennende for selskapet. Korona og oljekrise er dessverre noe som ligger utenfor selskapets kontroll, men vi skal være happy for at de hentet 100 mnok før dette inntraff og penger til å ta oss gjennom noen viktige milepæler.

Lykke til, så er det alltid spennende med Q status.

14 Likes

Umulig å vite om noen i det hele tatt er i stand til å vurdere dette lenger. Hvor tett er egentlig Targovax på noe som helst? Det har alltid blitt sagt at resultatene ser lovende ut, men aksjekursen er slått knock out på og vel så det. Ingen ved sine fulle fem kan påstå at det kan se særlig bra ut når aksjekursen er ned fra 35 til 5. Det høres mer ut som å spille på en match med skyhøy odds dette her nå. Markedet har priset inn at det nok ikke blir noe ut av det de ønsker å få til, men for risikovillige så er det fortsatt en ørliten sjanse. Alt annet er ønsketenkning så er det bare å klamre seg til håpet hvis man fortatt er inne.

1 Like

Du har solgt deg ut nå? :blush:

Får vi positive svar på bare noen av dine spørsmål, så burde det kunne bli en bra dag i morgen. Hjelp får vi fra USA også i kveld.

Nå er det «bare» Soug som må levere.

Det blir spennende i morgen og resten av 2020.

Lykke til fra en nervøs aksjonær :grimacing:

Om kursen får seg en oppsving i morgen eller ei vil jeg ikke spekulere i, men er viktig å få frem alle verdiene i caset til både eksisterende og nye aksjonærer. Er mye her som kan styrke det fremtidige caset dersom det er progresjon(i tillegg til det vi vet det er progresjon på) :slight_smile:

Edit. Og progresjon må vi selvsagt anta at de jobber for i alle ledd, men fint å få en oppdatering, slik at aksjonærene vet mer av hva vi kan forvente fremover, både kortsiktig og langsiktig.

2 Likes

Nei! når skal dere forstå at lovende resultater og postive meldinger (patenter,samarbeid etc) ikke nødvendigvis blir reflektert i aksjekursen på OB? De burde, men ikke altid det er tilfelle… Bare se på Nano… gått fra en 110+nok aksje til 12+nok aksje og de har meg bekjent aldri skuffet med data. Nærmest markedet er de også…

Men en dag vil forhåpentligvis markedet prise Targovax “riktig” når, hvorfor og hvordan det skjer vet vi ikke, men den soleklare kortsiktige kandidaten som kan gi en massiv kursoppgang er oncos2. Håper de snakker mer om denne imorgen. Tipper forøvrig at de nevner Turnstone avtalen også…

4 Likes

Targovax ASA: Fourth quarter 2019 results

Next Gen virus-poster på AACR 26.april, det blir passe spennende.

3 Likes