Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

For ikke å glemme dette, positive resultater fra melanoma kan bane vei inn til nye indikasjoner!

’‘clinical and immune data from this study will not just indicate whether ONCOS-102 in combination with CPIs can help patients with hard to treat melanoma but potentially also other tumor indications.’'

Det er åpenbart at Targovax har et enormt kapitalbehov i forhold til mulighetene som nå åpner seg, så de er helt avhengig av å få med seg er partner videre her.

4 Likes

En fersk aksjonærliste for TRVX er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

2 uker siden sist jeg oppdaterte denne, er derfor endringer over de 2 foregående uker vi ser her nå.

Screenshot 2020-03-09 at 07.45.58

11 Likes

MSI og AMRO selger hhv 15% og 20% av beholdning sist uke.
En av de som kastet ut 300k i morgenens panikk?

Trist at aksjen knuses pga makro og virus og alt annet. Får virkelig håpe de har noen ess i ermet på Q presentasjonen. Ellers ser dette ganske mørkt ut…

Mørke blir brukt til kjøping. Er Targo på vei til konkurs? Eller er det bare børsuro? Kan dette selskapet hjelpe folk? Ein deal med store, rike selskap hadde ikkje vore feil? :slightly_smiling_face::moneybag::slightly_smiling_face::moneybag:

Ser det så mørkt ut? Lenge til de skal hente cash

3 Likes

Føles ganske mørkt ut ja, når aksjen har gått fra 12 kr til 4,75 kr på et par måneder. Satt godt i pluss, nå er det mørke røde tall.

Nei, de er vel ikke på vei til konkurs, men om de ikke kommer med noen nyheter som hever kursen betraktelig så kommer neste emisjon til å vanne oss ut voldsomt.

2 Likes

Det er jo litt lotto å satse på Targo. Men visst dei lykkes, hva skjer da?

Kjøpte besjedne 1100 aksjer no i stad.
Er litt forsiktig🙂

Klinte til å kjøpte mange aksjer i dag… Deilig å være tilbake i aksjen😊.

4 Likes

Synes targo har en mye sterkere kjøps side i det siste tross urolige tider. Før var ofte kjøpsordreboken halvfull i forhold til selgere. Tenker det er et positivt tegn at folk er interessert i å kjøpe aksjen og viser det ved å legge inn ordre. :slightly_smiling_face: Litt psykologi inn i bildet også for min del så handler jeg sjeldent papirer der det er tynn kjøper side. Helst balansert eller at kjøperne er flere ser jeg som et pluss når jeg skal inn i et papir, selv om det ikke trenger å bety all verden.

8 Likes

Jeg synes Trvx er et ganske åpent play.

Hvis nå melanoma cohort 2 leverer gode data, så kan Trvx tilby en partner 2 pivotal stuider.

Lykkes de med peritoneal i tillegg, så blir Targovax garantert kjøpt opp.

Så har du jokerene i TG og Oncos-2xx. Så alt i alt synes jeg det ser bra ut.

I tillegg haster det ikke med å hente cash før vi er over i 2021. Hvis selskapet da ikke er tatt av børs innen den tid.

8 Likes

Mcap på 354 mill. Jeg kjøpte litt til i dag, og mener det ser ganske lyst ut utover i 2020(såfremt ikke alt krakker fullstendig videre). Targovax har levert, men i et slikt marked er det ytterst få som skånes. Synd for alle de som sitter med store tap, men tenker man litt lengre frem kan det jo vise seg å være gode kjøpsmuligheter. “Problemet” er jo at det begynner å bli mange av dem :slight_smile:

2 Likes

Fantastisk inngang nå med voldsomt stigningspotensiale.

Q419 nå på onsdag.

Det ble så stille rundt avtalen med de som skulle forsyne med CPI.
Kan jo tolkes både positivt og negativt men heller mot positivt , (evig optimist) :nerd_face:

spørsmålet er om en skal bruke mere av sparemidlene på dette selskapet ?

Friste jysligt , er jo snart gratis farrr. :nerd_face:
chart_with_upwards_trend:

Kvartalsrapport Targovax
(Er det Einarsson som fyrer opp sigaren med dollarsedler?)

Benyttede mig også af udsalget på 4,50 men må oprigtigt erkende, at jeg ikke se den videre udvikling for nærværende. Det eneste jeg dog vil støtte mig til er, at den bouncede på 4,20, hvilket var en gentagelse af den tidligere all time low … mit gæt er, at den ikke går under 4,20.

Med tanke på at verdens samlede børser er fuldstændigt smadrede og TRVX afviser brud gennem all time low, må i sig selv anses som et signal om, at der er grænser.

4 Likes

Får vel se om det holder imorgen.
Tok en liten bit til av kaka jeg også selv om jeg er overspist :cake:

Mulig eg selger bilen for den kjøpsmuligheten her…

16 Likes

Tanker om morgendagen og Q4?