Hvem selger på disse nivåene mon tro? Skjønner det ikke.
Autolock;
Kan være flere grunner til å selge her.
Men èn av grunnene er at mange nå til stadighet blir purret til å selge som følge av at belåningen på portefølgen er for høy.
De som kjøpte på 8 solgte på 9, kjøpte på 4 solgte på 5 og kjøpte på 4 og stop losset ut på 3,8? Mao de som tjener penger på aksjen?
Ser ud til at 4-tallet danner støtte i denne corona-plagede samtid; holder dette niveau ser jeg et væsentligt incitament til at øge eksponeringen. Der er mange (institutionelle) penge i markedet, der aktuelt ligger og venter på geninvestering.
Stay strong.
Radforsk melder på twitter at Zelluna har inngått samarbeid.
Må de betale noe til TRVX nå tru pga TG opsjoner?
Targovax has agreed to out-license Targovax patents and know-how to Zelluna to enable the development of Zelluna’s mutRAS TCRs and create a stronger joint position in the mutRAS TCR field.
Fikk en epost fra Renate som lurte på om jeg følte jeg fikk gode nok svar på det jeg sendte inn.
Skal ta opp det med Zelluna og høre hvorvidt TG spiller noen rolle i dette.
og denne:
Potensiell ny studie med TG og CPI listet opp i forrige RAS presentasjon.
Kan de si hva da sa på presentasjonen vedrørende denne?
Det skal nok blive godt … corona eller ej; venter på 3,80 og ser, om ikke posten omkring 4-tallet skal ud inden markedet lukker denne fredag.
Still going Aborum Blir du ikke litt lei ??
Det man ikke får i dagens marked kan formentligt hentes mandag, når endnu en bølge af tvangssalg skal realiseres.
Åååååååårhvad mand, check lige lukkeauktionen i NANO … noget af det mest sindssyge, jeg har set længe. Holy f… gratulerer til os alle sammen
Jeg solgte med 11% gevinst 10 minutter før lukkeauktionen
11% af 1.205 aktier er jo ikke meget
Bare 1000 aktier. Ennu mindre…
Men mine 13k TRVX skal blive flere, og så skal der blive jordbærtærte til efteråret!
Med tanke på at US lukker 8% oppe er det ikke usandsynligt, at den vender mandag. Da kan det blive svært, hvis ikke umuligt, at handle under 4,00.
Mest sindssyge uge på børserne jeg har set. Skræmmende, men også fascinerende, at se markedet gå “full retard”.
Med tanke på at vi ikke har set toppen, af den her pandemi, endnu, så er jeg åben for at alt stadig kan ske!
Og i øvrigt så er 4.20 også en god pris
Ja, helt loco. Oslobørs og alle andre børser burde vært stengt tidlig i uken.
Fint å kjøpe billige aksjer da
Hvis dere vil se aksjemarkedet bli totalt massakrert, så er det bare å annonsere at børsene skal holde stengt ett par måneder og folk ikke får tilgang til midler eller ta egne beslutninger.
Kanskje greit hvis dere har kapital i bakhånd og ønsker å laste opp på en syk bunn, for panikken i markedet hvis alt skal stenges ville overgå alt man tidligere har sett.
Å selge aksjer for å skaffe seg kontanter eller kapital, eller å flytte investeringer fra høyrisiko til lavrisiko, når man har gode grunner til å frykte resesjon i hele den vestlige verden, er ikke full on retard mode, det er sunn fornuft.
Full retard er å mene at børsene skal stenges. Stengte børser i … månedsvis … mens man skal håndtere pandemien?
Det vil gi tidenes sell off. Jeg skjønner ikke at noen vil være tjent med det, utenom folk som har langsiktig troen på selskapet og masse tilgjengelig kapital som kan laste opp til røverpriser. Og da mener jeg LANGT under dagens nivåer. Tipper trvx under 1kr.
Det blir ille nok i påsken i april. Vi trenger ikke en panikk som er 10 ganger så ille. Man snakker potensielt om pandemi til oktober, eller enda lenger. Skal børsene være stengt i 6+ måneder? Jesus, det blir så dumt.