Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Tipper 5-6 kroner. Ikke et umulig scenario, selv om ting ser veldig lovende ut.

Men oppsiden er jo betydelig større en nedsiden hvis Targovax får med seg BP på laget.

2 Likes

Ser MP Pensjon har redusert med ca. 1/3. Kom de inn i emi på 7?

MP pensjon ha redusert i alle norske bioteks siste tiden

Ikke umiddelbart en spærre, men der er da interesse på sælgersiden … volumen er desværre aftagende, men véd ikke om dette rent TA mæssigt hænger sammen med det flotte bull flag vi har fået :smiling_face_with_three_hearts:

Lempet ikke de ut Nano også i bøtter og spann i 2016, rett før Nano gikk ti-gangern? Eller blander jeg med en annen aktør? Mener å huske at en stor aktør kvittet seg med mye biotek rett før det tok helt av…

Kan godt være det.

Husker Storebrand lempet ut Pcib på 5-6 kroner også i 2016

2 Likes

Hvordan ser veien ut videre for Targovax?

Targo trenger volum for å komme gjennom motstand på 7 ish. Sikkert et par millioner aksjer som trenger nye eiere før den kommer gjennom, med mindre det kommer breaking news

2 Likes

Mye er allerede tatt ut. Har vel vært over 7 to-tre ganger allerede. Trenger et løft for å komme gjennom, men tror det kommer snart.

3 Likes

Trout er vel det eneste arrangementet Targo skal være på i Januar.
Sannsynlig at Melanoma dataene blir sluppet i forbindelse med dette, eller rettfør?

1 Like

De har jo fått data allerede. Nå skal de bare bearbeides og settes sammen :slight_smile:

2 Likes

Er vel mesotheliom som kommer i januar - melanom er vel en evt bonus?

4 Likes

Melanoma kommer til våren

1 Like

Ja seff!, gikk litt fort i svingen der :sweat_smile:

“Hva er navnet på en gøyal popballade på 4 ord, for 10 000 alex!”

Den det ble for avansert Savepig

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-106

Hørte gjennom podcasten igjen. Soug bekreftet det jeg har trodd en stund, de har ikke satt opp et ‘‘magisk tall’’ i form av en predefinert ORR, PFS etc som de må nå for å avgjøre om de skal videre med mesothelioma.

De vil se på immunaktiveringen for å avgjøre om de går over i pivotal fase.

Hør fra ca 12.44

Økende interesse for alt som har med RAS å gjøre i følge Soug :ok_hand:

2 Likes


@InVivo. Om du ikke allerede har hørt, anbefaler jeg å høre denne fra starten til ca 15. Minutt. Wiklund gir en fin innføring i økende interesse for RAS, og litt om Parker resultatene.

" RA ESR(European Society of Radiology)Fra Ca 13.00:
" Jeg vil legge til en ting fra ESR, som var spennende for vår del. Faktisk tror jeg at RAS seilte opp som en av de store nyhetene også. Det var masse snakk om RAS som target. Det har lenge vært kjent som " the undrugable target" av mange grunner.

Forklar kort hva RAS er for lytterne som ikke vet hva RAS er : RAS er et veldig viktig enzym som styrer celledeling i alle celler i kroppen. Og såkalte oncogene RAS mutasjoner er en av de vanligste driverne/årsakene bak kreft. I pancreas kreft der vi er, er 90% av pasientene eller enda flere, RAS mutasjoner, og om man ser på kreft generelt, så er det et sted mellom 20-30% som har det. Det har vært en hellig gral i forskning på kreftmedisin, og forsøke å finne noe som effektivt kan targete RAS. Det er mange grunner til at det er veldig veldig krevende, og mange har feilet, og derfor har det blitt kjent som det “undrugable target”.

MEN, det gjorde virkelig comeback i år, det var interessante data fra Amgen, Sanofi, også et lite selskap som het Mirati, pluss noen vitenskapelige postere jeg så, og man ser også i bransjetidsskrifter som Endpoints osv skrev etterpå, så var det mye snakk om RAS. Det er jo godt nytt for oss, at det blir mer fokus på dette targetet. De fleste bruker såkalte small molecules for å treffe RAS, og de KAN fungere bra, men ulempen er at de kun klarer å treffe én mutasjon av gangen, og det er mange mutasjoner som kan forekomme i RAS. Vi har jo med vår vaksinemetode, klarer vi å treffe alle RAS mutasjonen samtidig, så der har vi en fordel. Så vi håper nå at vi kan få litt medvind av denne nye interessen for RAS mutasjoner. “”

6 Likes