Ok, takk:) Klar over det med aksjonærlisten og ser fordelen med det. Tenkte bare på potensialet. Nå er det kanskje ikke riktig tidspunkt å peke på det da mange er veldig opptatt av det som skjer i verden. Bare at det virker som om det er mange kunnskapsrike aksjonærer her inne. De fleste er klar over og ser det store potensialet for aksjen i år. Mange har pekt og understreket dette i tråder i hele år. Bare lurte litt på om noen av dere hadde innspill på hvordan dette kunne utvikles videre i en insidertråd??
Er jo litt paradoksalt at et virus herjer nå og utfordrer veldig, samtidig som vi sitter å heier på et annet virus. Ingen sammenligning for øvrig da:)
Når det gjelder inside delen så får du jo tilgang tilaksjonærlister. Samtidig så pleier oppdaterte analyser fra diverse meglerhus havne der først. Å så har man chatten. Der er det lav takhøyde og litt tull og tøys, men som oftes så er det mye som er diskuteres der en god stund før det kommer ut. Blandt annet så viste vi for lenge siden av melanom ble utsatt til H2
Flott:) Takk til deg og Ramses for gode svar:)
nei…
Oslo Børs har allerede en lagg på 5 % i forhold til utviklingen i USA fra OSE stengte og de amerikanske stengte 5 timer senere.
Alt likt skal dette gapet tettes i morgen ved åpning. At Kina og Sør-Korea har fortsatt den positive utvklingen i smittetall bør gi tillit til at ting vil avta. Kombinert med kraftig stimuli på 100 milliarder vil jeg tro at panikken vil roe seg og at algoritmene skrus av fra Sell til Hold / Accumulate
En fersk aksjonærliste for TRVX er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis
Ny liste:
MSI fortsætter med at akkumulere og generelt ro på toppen. Tak for deling
Det ble kjøpt på 3.667. Håper det vil vise seg å ha vært et røverkjøp! Fikk snittet ned til 7 blank.
Haha. 3.65 her.
Samme … 3,65 og 3,70 (og 7.500 stk i NANO på 10,20).
Ja, skikkelig Nano skrell!!
Helt krise.
Jeg spurte Renate om ny link til foredraget til Dr. Alexander N. Shoushtari, men det foredraget er desverre ikke lenger. Veldig dumt!
Men hun sendte meg slidene fra foredraget hans, som vel er mer enn det som ligger ute nå.
5 k til 3,62. Har en følelse av at Targovax er nær sin bunn. Lite kunnskap, bak den følelsen🥴 salgsviljen ville vært større, hva tror dere?
Så lenge børsene holder åpent, så tror jeg dette er nærmest bunnløst.
USA har jo bare såvidt begynt å smake på disse problemene.
Ref:
Hvordan er historikk for prising under cashbeholdning i perioder som dette?
Flott at Targovax er i mål med mesothelioma og melanoma før dette traff!