Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Tok en titt i nettbanken i stad, har faktisk ikke sittet med så stort antall Targovax aksjer før som nå, men det som er igjen er verdier er fremdeles “smuler”. Det kan da umulig være priset inn noe særlig grad av suksess, og jeg vil si at det vi har produsert så langt av data og retningen i selskapet faktisk er veldig bra.

Jeg har troen på at vi kan smile til slutt, ellers hadde jeg solgt og puttet det jeg har igjen i annet. Jeg føler vi nærmer oss en eller annen “målstrek” der vi løpet av 2020/tidlig 2021 vet veldig mye mer om hvor retningen går videre, med BP eller ei. Jeg velger å tro at det ligger endel verdier her i bunn, og at den verdien bare vil øke utover i 2020 ettersom vi vil få enda mer data å slå i bordet med ovenfor BP og andre.

Vi skal være meget glad nå for at vi fikk hentet endel penger før covid-19 som tar oss igjennom noen viktige milepæler, uten akutt behov for kapital. Det gjør at ihvertfall jeg sitter endel tryggere oppi dette, og tror vi skal “ri” av stormen etterhvert.

7 Likes

Kan ikke understreges nok, hvor sygt heldigt den timing var. Er ellers enig - man bliver nødt til at tage det mere langsigtede perspektiv, hvis man køber op i selskabet i dag. Situationen i markedet vil gøre det fuldstændigt usandsynligt, at vi ser et decideret rally før der foreligger en bedring.

Men når denne bedring kommer, bliver der behov for at omdefinere begrebet rally.

4 Likes

Det kan bli en pengemaskin

• Pem/Cis alone did not reduce tumor volume
  • ONCOS-102 alone reduced tumor volume by 56%
  • ONCOS-102 + Pem/Cis reduced tumor volume by 75% relative to Pem/Cis alone and by 33% relative to ONCOS-102 alone
  • ONCOS-102 induced a mesothelin specific T-cell response (ELISPOT analysis)

The efficacy of the combination of ONCOS-102 and PD-1 checkpoint inhibition (Keytruda, two different doses) has been assessed in a humanized melanoma mouse model, which showed a synergistic anti-tumor effect of ONCOS-102 and PD-1 blockade:

• Keytruda alone at both doses did not reduce tumor volume
  • ONCOS-102 reduced tumor volume by 51%
  • ONCOS-102 + Keytruda reduced volume by 61% (lower dose) and 69 % (higher dose)
11 Likes

Går all inn imorgen tidlig

4 Likes

MSI over 1 million aksjer(!!), 1 010 008.

7 Likes

Sterkt:) Tror det kan være lurt også, veldig underpriset og enormt stort potensialet (mitt eget synspunkt). Husk kapitalisering på 8 kr for ikke lenge siden, pluss spennende avlesninger og mulig partner/e……….Mange veldig dyktige her inne som kan begrunne dette mye bedre enn meg.
Som Charles Bukowski sa en gang: " If youre going to try, go all the way. Otherwise, dont even start! If you`re going to try, go all the way"

(sorry, litt mye Møllers tran på meg til frokost)
Ønsker alle en fin dag i disse tøffe tider!

2 Likes

Har du en referanse til hvor dette er tatt fra? Hvor overførbare er disse resultatene til mennesker?

Musestudier er ikke alltid så veldig overførbare til mennesker. Ville kanskje ikke latt det der være eneste grunn til å gå all in…

1 Like

I serien Pandemic (mer rett plass til rett tid har jeg vel aldri sett) på Nettfliks følger vi bla selskapet Distrubutedbio som forsker på en generell influensavaksine (tar alle typer). De velger å hoppe over musestudier, og gå rett på svin, da de mener dens immunforsvar (mer overførbart) ligner mer på vårt.

Stemmer dette?

Videre gjør de disse svinetestene på Costa Rica, til en kostnad som er 1/10 av i USA.

Trailer:

Alimta (pemetrexed) + ONCOS 102

Ongoing Clinical Trials with Alimta

Clinical trials are continuing to study the effectiveness of Alimta, in spite of the fact it has been on the market for more than a decade. These clinical trials continue to shape how the drug can be used to treat mesothelioma patients. These include a combination of Alimta, cisplatin, and a third drug called methoxyamine used in patients whose previous chemotherapy attempts were unsuccessful.

Another ongoing trial combines Alimta with an oncolytic viral vector called ONCOS-102. This new treatment is currently in clinical trials to evaluate how well it can help the immune system recognize tumors and cancer cells. In yet another clinical trial, researchers are combining cytoreductive surgery for peritoneal mesothelioma patients with a hyperthermic (warmed medication) wash of cisplatin and Alimta.

After 15 years, Alimta is still helping patients with malignant mesothelioma live longer and feel better. Although it has several side effects, these can be effectively managed in most patients. Generally, the benefits of the drug far outweigh the risks. Continuing on, more research is expanding on the use of Alimta, constantly discovering new ways it can be used to help patients who otherwise have limited options for treatment.

ref

https://mesothelioma.net/alimta/

4 Likes

Ser ud til der ligger 180.000 aktier på købersiden ned til 3,65; tipper bunden er defineret.

2 Likes

Radium fra i går:

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-121

Einarsson: “Selskapene har jo ingen inntekter, så da mister de heller ikke inntekter”. :sweat_smile:

Ferdig innrullerte studier fortsetter som normalt, så sant sykehus personalet har kapasitet til dette.
(At forskerne har adgang til sykehusene)

Fullt trykk fra BP :grin:

3 Likes

Impact of corona virus (COVID-19) on Targovax’s operations

8 Likes

Next gen poster godkjent for AACR

3 Likes

Ryddig oppdatering -

Positivt:

• i det korte bildet har situasjonen ingen signifikant påvirkning på selskapets virksomhet
  • tilgjengelig ONCOS-102 til alle pågående kliniske forsøk
  • next.gen Oncos: abstrakt godkjent til AACR
  • tilstrekkelig funding

Negativt

• Peritoneal malignancies, økt usikkerhet i forhold til rekrutteringstakt

Alt i alt en fin statusrapport.

Overskrift DN:
Targovax: Økt risiko for at kliniske studier blir utsatt

Balansert og fint fremstilt

2 Likes

Den emisjonen i januar ga dem iallefall et pusterom

1 Like

Den melding kan man godt være stolt af og jeg tipper, at den kommer på baggrund af henvendelser fra bekymrede aktionærer, så endnu engang glimrende arbejde.

Personligt er jeg ikke bekymret for situationen omkring selskabets studier, da antagelsen var, at patienterne er nået til den afventende fase, hvor behandlingen skal arbejde.

Som noteret tidligere ser jeg en regulær fordel for de behandlede patienter (mere aktivt immunforsvar) vs. kontrolgruppe i denne virusepidemi.

Muligt markedet tolker dagens melding negativt, men selskabet lægger reelt alt på bordet.

1 Like

Som noteret tidligere ser jeg en regulær fordel for de behandlede patienter (mere aktivt immunforsvar) vs. kontrolgruppe i denne virusepidemi.

Jeg har lurt litt på det her. Den immunstyrkelse vi snakker om her er vel spesifikt mot kreftceller, er det ikke? Kan ikke forstå at det også skal hjelpe mot virus og andre ting.

1 Like

… pang … trading halt, op af bakke, ikke dårligt på en melding der reelt bare bekræfter dét, der burde være sund fornuft.

2 Likes

Ja, dette er helt klart en antakelse på veldig tynt grunnlag. Det kan like gjerne være veldig negativt med mer aktivt immunforsvar. Vi vet for lite om covid-19 til å si noe fornuftig om dette ennå.