Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

https://patents.justia.com/patent/10596239

7 Likes

Det jobbes litt med TG enda, det er jo bra!

5 Likes

Each of the first and second peptides comprises a region of at least 8 amino acids which includes position 13 of the RAS protein

Jeg tipper dette relaterer til TG-02 eller TG-03 jfr. design og sprogbrug i resten af patentbeskrivelse; glimrende at selskabet fortsætter med at investere i denne lovende teknologi :wink:

4 Likes

Hvorfor har ikke selskapet meldt dette?
Er det uten relevans???

Sjekket litt mere, og targovax sikret denne patenten 30 oktober i fjor. Kan ikke se at det heller er børsmeldt. Men er kanskje informert om i noen Q rapporter?

BIOTECHNOLOGY

| Wed 30 Oct 2019

Alexandria, Oct. 30 – Targovax ASA has secured a patent on peptide mixture. Eriksen Jon Amund developed the invention. The patent application number is 15/667,288. The International Patent Classification codes are A61K 38/00 (20060101), A61K 39/00 (20060101), C07K 14/82 (20060101), G01N 33/50 (20060101), G01N 33/483 (20060101) …

Kan jeg ikke svare på, da jeg ikke er insider. Afventer svar fra Renate Birkeli, men selskabet tager ikke telefonen om fredagen :wink:

Kan d være at det omhandler TG 02 som aborum sier og at d ikke er relevant lenger ?
Det ble søkt om i 2017 om jeg husker rett…
bare ett forslag :face_with_monocle:

Noe eldre og utdatert, men en fin oversikt over patenter:

2 Likes

En ting jeg hele tiden glemmer med oncos-102 er at viruset, i tillegg til å drepe kreftceller samt gi lokal inflammasjon /infiltrering av immunceller i tumor, også aktiverer immunforsvaret via immunreseptoren TLR9.

Hvilket er trivelig siden det er et poeng med siste patent til PCIB med fimaVacc.
Og at TLR9 - agonister også testes ut som mono/kombi-behandling.

Reine kinderegget med andre ord :grin:

11 Likes

Er det derfor oncos 102 (trolig) utkonkurrer checkmate og syndax?

3 Likes

Yes, vil tro det. En TLR9 - agonist aktiverer kun en enkel signalvei i immunceller.
Oncos-102 gjør tydeligvis også det, i tillegg til å drepe kreftceller som sprer tumor-antigener til immunceller som tiltrekkes av cytokin - signalene som igjen skilles ut fra de infiserte kreftcellene.

8 Likes

March 26, 2020
Solebury Trout Virtual Global Healthcare Conference

trvx-at-trout-virtual-conference.pdf (1,9 MB)

2 Likes

Den til dato mest overbevisende præsentation af Soug…

Bare sett selve presentasjonen men den var solid ja.

Keep up the good work!

1 Like

Jeg skjønner hva du mener med den påstanden. Jeg har latt være å kommentere det da det ikke var «relevant» annet enn fordi det er mitt bullish hode som prøver å overbevise meg , men jaggu var Sougs engelsk og presentasjon klokke-ren!:ok_hand::ok_hand:

Hodet mitt tenkte straks; denne karen har snakket MYE engelsk og om pipelinen siden sist… How come :thinking::face_with_hand_over_mouth:

Er det mulig å se presentasjonen i opptak? Finner den ikke på hjemmesiden. På forhånd takk for svar.

Presentasjonen ligger på hjemmesiden, og man hørte Ø.S prate mens han gikk gjennom
presentasjonen som rullet på skjermen.
(Jeg så ikke Ø.S, hørte kun at han pratet)

Mulig det ikke fungerer på iPad

Viktig å få med at ORR var på 44%(liten N, men likevel). Høyt nivå av SD er jo også verdt å merke seg.

Og at PI mente data ble hemmet av for få doser med Oncos-102

7 Likes

Fra Interim kohort 1 6pts :
kohort 1

@Whatsthat en kommentar fra Soug angående Checkmate
"and we stack up well against these, two of them are TLR-9 agonist, and I think its quite logical that Oncos-102 is better than the TLR-9 agonist, because oncos-102 is also a TLR-9 agonist, but in addition, we immune activate the patients through antigen release, so there is a additional mode of action here compared to…”

4 Likes