Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

#nårduvetatnoenønskeråholdekursennede#

3 aksjer til salgs på 4,875
5 aksjer til salgs på 4,88

Hvorfor?

(My guess, MSI-taktikk for å plukke aksjer i fred og ro ved å pushe selgere til å legge seg lavere enn beste ask-price)

MSI har jo hatt et veldig påfallende mønster i Targovax. Plukker aksjer jevnt og trutt hver eneste uke i snart 1 år

Og velkommen til Driton Hyseni inn på 50’ende plass, 174k aksjer er ikke en dårlig start!

2 Likes

Hva? Det er jo megabaiseren SomSa!

Eller rettelse, han veksler mellom å være ekstremt positiv og ekstrem negativ

1 Like

Noen som fikk lyst på targo aksjer

2 Likes

Noe på gang?

Pump and dump mon tro?

1 Like

Det var mistanken som ble luftet forrige uke når den gikk til 4.70 og falt tilbake til 4,45.

Jeg tror det vi har sett de siste dagene er ren posisjonering på følgende faktum:

1. Selskapet har sikret cash muligens ut året uten ny adressering underveis
  2. 9 mnd tall på Meso kommer nå i april etter god sannsylighet
  3. Det samme kan man forvente av preklinisk for next gen ONCOS.
  4. Det gjøres dealer både innen virus og KRAS
  5. Selskapet prises til 1/20 av hva som vil være tilfelle ved et reelt bud, som kan være 5 - 15 måneder unna.

Hvis man spør seg selv; er det sannsynlig at
A) ONCOS med 12-injeksjoner feiler etter å ha hørt PI uttale seg vs SoC?
B) Er det sannsynlig at det IKKE blir en deal med BP når PFS var så fordelaktige i ONCOS-gruppen?
C) Er det sannsynlig at kineserne ikke går videre i sitt TG-prosjekt?
D) Kommer studiet med AZ til å feile?

Tre av disse 4 kan slå gal vei, og selskapet kan fortsatt forsvare flere ganger dagens markedsverdi på fremtidig oppside. Er det noen som mener at det finnes tilsvarende underprisede bioteks på OSE som Targo når man ser på hvor nært forstående triggerlisten er?

13 Likes

Pluss mulig peritoneal any time :slight_smile:

5 Likes

AACR er vel en mulighet?

1 Like

Jeg legger til mine egne:
E) Kommer next gen oncos til å få oppmerksomhet? Ja
F) Kommer Targovax til å hente penger ila 2020? Ja
G) Kommer kursen da til å være mye høyere enn i dag? Ja det tror jeg.
H) Vil vi se mer interesse fra fond og større aktører når flere resultater kommer? Ja det tror jeg.
I) Kommer Targovax til å bli kjøpt opp til slutt? Ja, det tror jeg også, men det kommer til å være flere aksjer også, så kanskje ikke kursen blir så enormt bra som et oppkjøp nå ville gitt. Heller før enn senere ønsker jeg.

1 Like

Ja, jeg forventer at det er i forbindelse med AACR posteren på next gen kommer, det har de allerede signalisert.

1 Like

Sprek idag :open_mouth:

3 Likes

mange aksjer reagerer helt likt i dag, er nok noe utenfor Targovax som har påvirket mange small caps

1 Like

De ansetter i denne tiden!

Løp og søk!!!

Job qualifications

• Ideally 3 years of work experience as office manager or personal assistant. Students with the right profile may also be considered

Nais jobb om en av oss kunne ta den, og dele inside her! :smiley:

Jada :snowflake: jeg vet at det er ulovlig, det er bare en spøk :wink:

3 Likes

Aflønning sker i form af 12,3 mia PSU årligt :slight_smile:

… endvidere, hvis jeg får stillingen, så står den på jordbærtærte hvér fredag (serveret i tigergutt dress code).

5 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

1. @InVivo (961 likes)
  1. @aborum (628 likes)
  1. @TheObserver (529 likes)

Resten av topp 10:

1. @Cinvest (501 likes)

2. @Ramsess (423 likes)

3. @antivelen (354 likes)

4. @BioMed (341 likes)

5. @Whatsthat (306 likes)

6. @Fornybar (261 likes)

7. @Krieghoff (212 likes)

Gratulerer!

Angående spørgsmålet vedr. “Targovax ASA Awarded Patent for Peptide Mixture” har jeg modtaget følgende fra Renate Birkeli:

I hope you are doing well. Yes, you are correct. We are still pursuing the most important TG patents. This is a “continuation” of one of the earlier TG patents in the US.

Så umiddelbart business as usual vedr. sikring af selskabets IP, hvilket selvsagt underbygger selskabets guiding på at man fortsætter arbejdet med at afsøge mulighederne for at kapitalisere på TG.

4 Likes

3 Likes