Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Heftig købsordre i åbningsauktionen så langt; samler alt op til 6,92.

Jeg bad RB om svar på ét spørgsmål og der blev givet ét svar. Ganske simpelt. Mener i øvrigt ikke der hausses uden grundlag, da selskabet selv underbygger sandsynligheden for aftale med deres handlinger - afventende indhentning af arbejdskapital.

Man skal altid huske at foretage realitetscheck på alt der skrives i et anonymt forum. Samler op på 6,70 - 6,80 (støttekøb).

Nå nærmer børsåret seg kraftig slutten og vi har enda ikke hørt noe om en emi.
Selskapet vet jo alle data fortløpende, og når de nå kan være så confident at de ikke utsteder en emi, så er det fordi data er gode, noe som vil utløse en avtale med BP.

1 Like

Soug har sagt at det ikke kommer noen emi før januardataene foreligger

Fra ca 30 min

2 Likes

Nei, det gjør de ikke. De får dem ikke før sluttdatoen (eller interimavlesningen) som er definert i studieprotokollen er nådd.

Edit: Mulig melanomstudien er åpen og med fortløpende rapportering, men mesotheliomstudien er randomisert så da går jeg ut fra at dataene kommer samtidig for alle.

3 Likes

Ja, jeg vet, jeg har postet denne videoen en goddel ganger :sweat_smile:

@zappa66 eller andre, hvordan ser ut teknisk? SMA 50 - 100?

Hva betyr SMA 50-100? Ser flere snakker om dette.

1 Like

Basert på info fra Q3 presentasjon, KOL og podcast fra DnB så virker det for meg som at alt er klart med tanke på samarbeidspartner så snart data foreligger i Januar.

Om det er en kandidat eller flere er jo umulig å vite. Vist det er mer enn en som er interessert så kan det jo bli veldig interessant for oss.

Mener og huske at ORR på 25% var target og de ville være veldig fornøyd med det. Alt over er bonus. Selskapet sitter i dag på data og disse blir sammenstilt og klargjort for publikasjon.

2 Likes

Riktig, de har sagt at ORR på over 25 % er aim goal og er tall bransjen vil heve øyenbrynene på.

1 Like

Mulig de ikke har den endelige konklusjonen på papir før da, men jeg nekter å tro at de ikke har en indikasjon på hvilken vei dette går.

I melanoma ja.

I mesothelioma er det immunrespons som er avgjørende. ref podcast 106

2 Likes

Synes 50 og 200 dagers er mer interessant. Bruker volumvektet her. Så vi har nå et flott “Golden Cross”

image

2 Likes

Takk for rettelsen! Litt for lite kaffe :stuck_out_tongue:

Husker Nano dannet golden cross i fjor høst, gikk som en kule etter det.

Bare så jævlig synde at det ble etterfulgt av et kaviarkryss :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 Likes

Heheh, ja det pleier å stemme ganske bra! :slight_smile:

Men om det er riktig å bruke SMA så må vi vente noen dager til før krysset kommer :slight_smile:

Uansett det fundamentale som teller til slutt :slight_smile:

2 Likes

SMA 20 er 5,83
SMA 50 er 5,30
SMA 100 er 5,31
SMA 200 er 5,95

2 Likes

Teknisk i det korte bildet, dreier alt seg om å komme gjennom motstandsbeltet på 7- 7,2 ish.
Motstand fra emi og fra topper i mai og juli og i forrige uke

Trenger ikke å gjøre det vanskeligere enn det

3 Likes

Bare aboroum som prøver å manipulere robotene.

1 Like