Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Nappede 10.000 ekstra på 5,70 og takker markedet så langt; tager et bet på at trenden holder jfr. tidligere indlæg.

2 Likes

Jeg tok 24 000 til samme pris :grinning: :grinning: :+1:

2 Likes

annoyed i bought another 10k yesterday…

Håper vi snart er tilbake der du kjøpte og opp :+1:

1 Like

Ja er det olietab der skulle dækkes ind?

Det ser ud som den/dem der skulle sælge har solgt, ihvertfald indtil videre.

Hei til alle dere som roper høylytt når dere kjøper. Kan dere være så snill å rope like høyt når dere selger?

Nei, tenkte meg det. Da tilfører disse ropene denne type forum svært liten verdi. Dere kan bruke portefølje løsningen til TI så kan vi se både når dere kjøper og selger :slightly_smiling_face:

26 Likes

Ja, sorry…ser den og tar det til etterretning.

Hehe, om det var sant så ville enkelte brukere her inne snart ha like mye aksjer som Healthcap :joy::joy::joy:

2 Likes

Slettet, feil tråd.

He he, for en fin type du er.

Du kunne like gjerne byttet ut denne

med:

“Kommer en stygg reduksjon på en aksjonær med over 600k aksjer på neste liste :worried:

Samme sak, bare sett fra 2 sider…

Når du etterpå har fått litt pepper for å ha brukt kunnskapen om en enkel omdisponering som ett mega hausseinnlegg (ved å bruke denne :muscle: så indikerer du jo at det er styrke bak infoen du kommer med og at det er bra for Targovax), så velger du å skriver til dine meddeltakere:

Fint med info, for all del, men del den riktig og hvis tilbakemeldingen er at den burde vært delt på en annen måte så ta det til etteretning og ikke la det virke som om at det er brukerene her som burde ta seg en runde med seg selv…

9 Likes

Helt enig i det

2 Likes

Gjør man det blir man uglesett og fort sjefsbaiser med mindre man poster i tradertråd.

Jeg tror at poenget til Krieghoff og undertegnede heller at det er stort sett irrelevant for diskusjonen om en aksjehva den enkelte har foretatt seg. :slight_smile:

2 Likes

De roper høyt etter de har solgt…og sånn går no dagan. Ja, eg e rimelig forbanna😣

Bare husk å ha litt respekt for Aborum. Han er Long og har sittet lenge og bidratt til mye positivt. Jeg synes han kan få friheten til å være glad for røverkjøp. Hvis dere sjekker aksjonær listene så ser dere store Long posisjoner hos oss begge. Jeg for min del ble bare glad for muligheten til å øke i dag. Ingen sure miner her og tar oppfordringen til etterretning. Jeg mener oppriktig at vi alle sammen har gode muligheter fremover. Lykke til alle aksjonærer​:blush::+1::+1:

2 Likes

For dem som kan lese chart, det er flere her inne som har bjelle på seg.

… tak for opbakningen @Bianchi, men jeg er egentlig enig i, at det ikke bidrager særligt at annoncere køb (eller tilsvarende salg); ser man det i et større perspektiv, ér det jo regulært støj, da mængden af annoncerede handler hurtigt udkonkurrerer de regulære indlæg.

Jeg vil personligt undlade denne støjende adfærd fremover, men fortsat skrive om selskabets aktiviteter mv.

Endvidere er det vigtigt at signalere en slags troværdighed, uagtet at dette forum også er anonymt og det er bl.a. også derfor, jeg har valgt at informere om en aktiv lang strategi, dog med den detalje at øge positionerne … så kan man bruge den information efter eget ønske, men det signalerer da én eller anden slags transparens, særligt når man også deler sin mening om selskabets aktiviteter. Jeg søger selv at sikre en positiv tone i samtlige indlæg og tager gerne konstruktiv kritik, hvis stemningen synes baissende … selskabet bliver en succes og det være det overordnede budskab.

Hvad angår den peber, der er givet på baggrund af en udmelding om en aktionær, der angiveligt skulle være på vej ind i selskabet, så var formuleringen uheldig, men jeg handler sjældent efter andres signaler … ergo, personligt har det været tilfældig information, man bare noterer sig.

2 Likes

Ikke sant.
Som at noen påstår de er oppført på aksjonærlister med betydelige posisjoner, hvordan skal vi vite om det er sant?
Og hvilken rolle spiller det?

Gene Therapy for Ovarian Cancer Market is Set to Garner Staggering Revenues by 2020-2029

Published: Apr 21, 2020

… Therapeutics, CELSION, Targovax are some of the prominent players operating in this market.

https://www.biospace.com/article/releases/gene-therapy-for-ovarian-cancer-market-is-set-to-garner-staggering-revenues-by-2020-2029/

1 Like