Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Det er sånn en Targovax investor som har fulgt caset de siste 8 år og kjenner selskapet godt tenker. Brutte løfter og endrede strategier blir ikke glemt så fort. Kjøper allikevel litt nå på kortsiktig hype, men vil ha mer avklaring om hvordan dette påvirker Targovax sin plan.

1 Like

Ja jeg antar vi får oppdateringer på q1 rundt dette.

Caset:

3 Likes

Dere får stille spørsmål vedrørende veien videre med Valo. Som JCP nevner så er nok ikke dette den store kostnaden. Vinn vinn for begge parter slik jeg ser der og spesielt for Valo som også har tilsvarende avtale med dnatrix som er den nærmeste konkurrenten til TRVX på virussiden.

2 Likes

Går det ikke an å kjøre flere løp samtidig?

I første omgang er jo dette preklinisk med deres egne hovedkandidater Oncos og TG, så trenger jo ikke koste all verden, samtidig som det kan øke interesse og oppsiden i aksjen.

2 Likes

Jøss…

og at de allerede er i gang med å teste om de klarer å hekte sine TG-peptider på overflaten av ONCOS.

1 Like

Den biten er nødvendigvis ikke særlig vanskelig eller tidskrevende. Det som blir viktig er om denne kombien hemmer viruset på noen måter-

1 Like

At noen skal få dette samarbeidet til å være en negativ ting, det blir bare bais og støy for min del

8 Likes

Det går an ja. Men kostbar bransje med kun 1 produkt også. De la jo ned tg-plattformen etter god melding i fjord da ressursene ikke strakk til. Men det ordner seg sikkert :slight_smile:

Av erfaring så kommer det jo som regel en melding etter noen dager dersom kursen stiger en del :slight_smile: Men denne gangen blir sikkert bra :slight_smile:

1 Like

Hva vil du frem til egentlig? At selskapet lekker innside?

Ok, overse sentimentet hos mange investorer som er lei av å betale for endeløse studier.

Jeg sier ja takk til studier/samarbeid som kan øke oppsiden og attraktiviteten i caset.

Hvis det kan gjøres til en ok kost/nytte selvsagt

3 Likes

De la vel ikke ned TG-plattformen. Dagens og IOVAXIS-melding bekrefter vel at plattformen lever og er attraktiv.

Lite penger i det korte bildet i dagens melding, men ser ikke hvordan det kan være negativt heller.

2 Likes

Og Zelluna meldingen

Targovax grants Zelluna Immunotherapy an FTO license to intellectual property relating to mutant RAS T cell receptor technology

2 Likes

Sier ikke det er negativt, men hva skjedde etter zelluna, Iovaxis og parker meldingene. Jo emisjon. Om det skjer denne gangen vil kun fremtiden svare på :slight_smile:

Det er overveiende sannsynlig med storemisjon i trvx etter data på meso + melanom. Det er merkelig å tro at det skal komme en emisjon nå før de faktisk får fornyet fullmakten på generalforsamling om en uke. Min antagelse er storemisjon i trvx i september/oktober, med mindre avtale med big pharma gjør det unødvendig. Ser ingen grunn til at dagens melding overhodet kan tolkes til å gjøre det mer sannsynlig med emisjon i det kortsiktige bildet.

5 Likes

Forklar gjerne hvordan Targovax skal kunne dekke kostnadene for fullføring av Oncos 102 studiene, Oncos 20x studiene og dette studiet med 471M kr i market cap å kjøre emisjoner på.

Det er godt mulig. Jeg har ikke satt meg inn i hvor mye mer de kan hente før GF. De hentet vel ikke max i januar?

Da ble det vel mesotheliom-data som kom. Hva kom etter eller samme kvelden?
Standard sell on news på denne børsen, men en gang snur det jo dersom det skal på markedet :slight_smile: :+1: :+1: :+1:

Vi har diskutert det mange ganger før. Gjennom oppkjøp, partneravtale, eller emisjon på bakgrunn av data fra meso + melanom i perioden fra nå og fram til oktober, mest sannsynlig fra midten av juli til slutten av september/tidlig oktober. Hvis du ikke har troa på dette, så bør du holde avstand fra casen og selskapet inntil dette er avklart før nyttår.

Trvx kan maks hente 10% til før generalforsamling, som ikke hjelper dem noe særlig overhodet som selskap. En teori noen hadde var at de kunne brukes til rettet emisjon mot big pharma partner før generalforsamling på bakgrunn av meso data, men med kun en uke igjen til generalforsamling kan man nok skrinlegge den teorien.

1 Like

De håper jo på partner da.
Ingen som tror de kan kjøre dette løpet alene.

Uansett er det ikke det nye samarbeidet som velter lasset slik du later til å tro.

1 Like