Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Da er det jo ikke farlig. Er jo bare å kjøre igang mange nye prosjekter da :wink:

Du aner jo ikke hvor mye penger og oppmerksomhet dette studiet trenger, så hvordan kan du være så negativ da?

Sa jeg det?

Er ikke det å sette opp stråmenn regnet som trolling her?

Hvis dette studiet viser at det er mulig å hente ut synergier fra begge Trvx sine teknologier for et relativt lite beløp, så mener jeg det er vel anvendte penger.

Targovax står ikke og faller på 10 millioner fra eller til.

Var ikke ditt argument at kapitalbehovet var så stort de neste årene at om de brukte 10 mill i år på dette var regnet som et piss i havet?

Det er vel ingen som sier det er negativt men å øke kostnadene i disse tider hvor økonomien blir trangere og folk tar mindre risk, samt forsinkelser pga Corona osv, kan vel diskuteres om hvor lurt det. Pre-klinisk vil også koste penger, et kan jo vare i flere år også for alt vi vet.

Hvor fikk du dette tallet fra? hvor lenge regner du med 10 mill holder pre-klinisk?

Plot twist, kanskje jeg ikke er så negativ som du tror? :stuck_out_tongue:

Hvis du gidder å lese hva jeg skiver så hadde dette vært mer meningsfullt. Jeg skrev 10 MNOK I ÅR! Som en antagelse, estimat!

Les resten og er du snill, jeg mfl tror ikke Trvx kan fortsette dagens brede pipe uten partner/oppkjøp. Så jeg driter i om dette koster 50 MNOK over 5 år, det er ikke relevant så lenge jeg ikke tror de kan kjøre solo særlig mye lengre.

Røper vel negativ holdning til selskapet her, om du tror på emi på 4 kr.

Vil tro de kunne hentet rundt 80M i år til rundt 4kr/aksje, og sikkert 80-150M iløpet av neste år avhengig av kurs, men da kan de ikke øke burnrate i perioden de trenger penger mest allerede.

Røper? xD Nå må du slutte å tulle. 4kr er en helt grei emisjonskurs nå. Argumenter gjerne for hvorfor aksjen skulle hatt mindre rabatt om de skulle hentet 80M nå. :slight_smile:

Du skrev iår, og neste år med estimater på størrelse og kurs. Regnet da med at det da gjelder hva du tror de kan hente iår, og ikke akkurat nå.
Om det er emisjonskurs akkurat nå du spekulerer i mener jeg det ikke er noe poeng å spekulere om, da det ikke er sannsynlig at det kommer en emisjon de neste ukene.

1 Like

Covid-19 spiller nok inn her. Tror de at studiene ikke blir påvirket så kommer det ikke emisjon. Dersom de tror at studiene blir forsinket pga sykehusene må prioritere annerledes eller de tror på kraftig børsfall så hvorfor ikke. Sett i ettertid så har de jo timet bra tidligere selv om mange mente de burde ventet lengre etter nyheter har blitt publisert.

1 Like

Fordi melanoma og mesothelima er ferdig rekruttert

2 Likes

Hehe, må det bare komme en eller annen bra avtale snart på et av de norske selskapene så motivasjonen kommer tilbake :crossed_fingers: Det har vel blitt diskutert potensielle avtaler som er rett rundt hjørnet i en rekke selskaper siden 2016, kanskje 2020 blir året?

Ja, det ser ut som om Corona frykten i targo blir hentet inn nå, men forventer nok en liten dip tilbake senere i uken.

Ser vi en korrelasjon mellom kursen i Targovax og antallet barn som kan komme tilbake til barnehagen? :stuck_out_tongue:

Selskapet må bare vente til euroen er oppe i 20-30 kroner med å akseptere bud så vil det se pent ut i NOK :wink:

Dette er to presentasjoner ved Vincenzo Cerullo “funder” av Valo.

Og en Ted talk no less: ’

1 Like

Samarbeidet med Valo er jo en bonusmelding. I løpet av måneden (8 dager) bør det også komme data på Mesothelioma og de nye virusene :slight_smile: mye spennende foran oss

10 Likes

Valo & Targovax to explore use of PeptiCRAd to coat TG mutant RAS peptides onto ONCO-102 oncolytic virus

Hope RAS peptides generate enhanced systemic CD4+ & CD8+ Tcell reponse & tumor localization

https://www.valotx.com/what-pepticrad

2 Likes

Hope this combination will be tested for sarcoma as well. In this case I could support this initiative by spreading this information in our SPAEN community (https://www.sarcoma-patients.eu/en/).

https://www.linkedin.com/posts/valo-therapeutics_targovax-and-valo-therapeutics-enter-collaboration-activity-6658640990879920128-WTXP

3 Likes