Ingen høyere?
kan jo ikke være grådig heller
For alle aksjene dine?
Spøk til side, over 1000 ganger innsatsen pr i dag er vel ganske langt forbi urealistisk vil jeg tro, hva har folk som realistiske kursmål ved suksess?
Selges den noe à la Algeta så snakker vi kurser rundt 250 -300 (basert ~76 mill aksjer). Ikke at jeg tror det skjer før sommeren da, men august er jo en av mine favorittmåneder
Jeg hadde blitt overrasket over om Targo kom med emisjon nå pga:
20.03: “Targovax conducted a private placement in January and does not need to raise
capital under the current challenging market conditions. Targovax continue to
apply a prudent financial strategy and avoid entering into anything but
necessary commitments for the moment. Our financial strategy also includes
currency hedging for future currency needs.”
Når de sier det så spesifikt tenker jeg de ikke endrer strategien tilbake til gamle-måten helt enda, men kanskje etter at nåværende triggerliste er kommet. Får se. Om de venter helt til juli-august eller senere har nok markedet bedret seg litt, med mindre ting skulle bli verre snart da.
Neste emisjon vil være for å finansiere neste fase meso hvis ikke oppkjøp eller partneravtale gjør det unødvendig. Neste fase meso er nok avhengig av dataene fra meso og melanomstudiene.
Det virker veldig logisk at markedet derfor først får disse dataene, og så får man en eller annen form for partneravtale og emisjon. Rekkefølgen på de to siste er usikker, og de kan også komme samtidig. Men jeg har vondt for å tro at de kjører en emisjon før data er kommunisert til markedet. Selvsagt ingen garantier her i verden, men da ber de investorer kjøpe katta i sekken, i stedet for å ta en investeringsbeslutning basert på kunnskap om hva slags partneravtale de får, og hva slags forskningsresultater som ligger til grunn for videre satsing. Det virker ikke som noen fantastisk strategi. At det derimot kommer enten en avtale eller emisjon eller begge deler rett etter data, det tror jeg man skal anta er sannsynlig. At det skulle skje lenge før data er kommunisert til markedet er derimot noe jeg ikke har tro på. Men fremtiden får vise hvem som får rett.
Lurer på om det studiet til BMS kan stikke kjepper i hjulene på meso? Ser ut som BMS slo SoC med sin kombo Ipi+Nivo
Hva tenker folket? Kommer de til å endre oppsettet eller kjører de på med trippelcomboen? Kommer de til å endre kontrollarmen?
Vet vi noe mer om hvor mye bedre BMS sin kombo var sammenlignet med SoC? Stod ingenting i meldingen.
Står forøvrig at dette resultatet kom etter *“Based on a pre-specified interim analysis conducted by the independent Data Monitoring Committee, Opdivo in combination with Yervoy resulted in a statistically significant and clinically meaningful improvement in OS compared to chemotherapy (pemetrexed and cisplatin or carboplatin).”
Nå er vel ikke OS veldig mye å skryte av i mesothelioma, så 1-3 måned kan faktisk være statistisk signifikant…
Etter hva jeg har forstått så er denne comboen veldig toxic, PI på melanoma Dr Shoutsari sa vel at mange leger ikke likte Yervoy.
Nei, det var vel bare en interim tror jeg.
Det er jo trivelig, for da kan targo havne i Nano-land der QoL også kan begynne gi mening. To stykk CPI (der begge kan herje med immunforsvaret og gi negative effekter) sammenlignet med et OV som gir immunforsvaret et “naturlig” signal uten særlige bieffekter er jo bonus i seg selv.
Edit: JA, glemte spesifisere at dette var interim. Hvilket betyr at det fortsatt er et stykke til en eventuell CPI-kombo blir SoC.
Det var jo litt finurlig å lese bieffekt - profil av disse CPI `ene. Er ikke mye trivelig å leve noen måneder lengre med nyresvikt og kronisk diàre…
Rimelig heftig ja!
In Checkmate 067, serious adverse reactions (74% and 44%), adverse reactions leading to permanent discontinuation (47% and 18%) or to dosing delays (58% and 36%), and Grade 3 or 4 adverse reactions (72% and 51%) all occurred more frequently in the OPDIVO plus YERVOY arm (n=313) relative to the OPDIVO arm (n=313). The most frequent (≥10%) serious adverse reactions in the OPDIVO plus YERVOY arm and the OPDIVO arm, respectively, were diarrhea (13% and 2.2%), colitis (10% and 1.9%), and pyrexia (10% and 1.0%).
Herreminhatt så mye jeg gleder til Proof of Concept på Oncos er klar og akseptert av BP.
Uansett hvordan jeg vrir og vender på det så ender jeg med rett OV må ha en plass i fremtidig kreftbehandling.
Som en allegori: Når vi har klart å temme ville okser for produksjon av kjøtt, melk og skinn så må vi jaggu klare temme virus slik at de selektivt dreper kreftceller slik at immunforsvaret kan rydde opp - slik immunforsvaret mer eller mindre er primet til å gjøre i utgangspunktet.
De ville kyrene var nok betraktelig mindre samarbeidsvillige de første tusen årene
God allergi Bob_le_Plast ! ; Men tilbake til den harde virkelig så vil nok aksjen falle tilbake teknisk om man når 8,30.
Takk for tipset!
Ikke noe å takke for InVivo ! Bare en vennlig tjeneste!
Det er nok helt andre ting enn TA som vil styre kursutviklingen framover.
Hvilken vei avhenger av resultater.
TA’s oppgave er å kvantifisere psykologi, for så å predikere framtiden, en meget ullen øvelse i mine øyne. Enda mer i ett selskap som kun driver med utvikling.
Er det ikke i ferd med å dannes en OHS formasjon da? Høyre skulder er ikke ferdig utviklet, men med stabil kurs fremover vil denne da bekreftes.
Er det nok volum i aksjen til å gjøre noe TA da?
Jeg er helt blank men ser både kommende Bull-flag, Cup and handle og OHS. Ikke minst er jeg fryktelig objektiv