Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Blir sikkert slettet dette innlegget også, men ett småprat forum kan ikke være så konservativt, at kommentarer det være seg ironiske eller kommentarer til markedet blir sletta. Om noen skulle velge å føle seg støtt, kan de trøste seg med at disse meldingene raskt forsvinner oppover skjermen i det samtalen går videre. Det er klart at det er andre fora å diskutere dette på, men om det er satire eller sak, så har det utgangspunkt og tilhørighet her i denne tråden.

2 Likes

Ligner tvangssalg @ 6,40 … salgsposten på 20.000 stk falder i pris … nogen der skal bruge flere aktier? forsøger at fiske … :crazy_face:

1 Like

Kan du ikke plukke de opp så kanskje vi nærmer oss 0,- i dag :wink:

Er jo ingen grund til at betale 6,40 hvis der partout skal sælges i dagens marked … så kan man hellere nappe et tvangssalg og løfte efterfølgende.

aand its gone

4 Likes

De 2 videoene som er sletta er fullstendig irrelevante med hensyn til Targovax.
La oss slippe slike “tulle-videoer” i framtida!

Gud forby, ikke noe humor her!

1 Like

Du har tilgang til Targovax’ insidertråd, som er strengere hva innhold gjelder.

Videre er det fint om du legger fra deg dette kollektive “vi’et” det jeg vet, er det bare Harald Rex som kan omtale seg selv som “vi” i Norge.

2 Likes

Jeg er tilhænger af god humor og finder det udmærket, at man forsøger at løfte stemningen i perioder. Hvad angår videoen tidligere, så var den måske irrelevant for TRVX diskussionen, men personligt har jeg haft stor glæde af den.

En norsk guldskat, der næsten når op på niveau med dansk satire … og der blev sagt næsten :wink:

2 Likes

Nå er jo Victor Borge en av mine all time humorister, men jeg har vegret meg for å dele han her, han er for bra :blush:

Hvorfor ble det ikke noe handel her i sluttauksjonen?

er kursen den startet på idag vel …

1 Like

Ligger 1000 aksjer på både salg og kjøp på 6,80. Skulle vel tro at det da ble en handel da i sluttauksjonen.

Var vel ingen selger som ville ned og ingen kjøper som ville opp, ligger på 6,4 og 6,6 der jeg ser i Infront.

1 Like

Det er jo forsåvidt mer sannsynlige verdier, bare rart at DNB viser noe annet.

Hadde et håp om å bryte gjennom 7 denne uken, men har mistet litt troen på det nå. Når det er sagt er jeg overbevist om at om nøyaktig én måned så vil kursen være laaaaangt høyere enn i dag.

Mesothelioma er tidlige av Einarson på radium omtalt som «make or break» for targovax. Denne kommentaren ble sagt dystert og alvorlig. Det var og er ingen tvil om at han mente det han sa, og jeg anser han som mer kompetent til å mene noe om targovax enn «mannen i gata». Med det i mente, fraværet av snakket om emisjon, en offensiv og optimistisk ledelse, samt stadig prat om partner gjør meg fullstendig overbevist om at nyåret vil gi stor gevinst for oss som sitter i aksjen. Samtidig vil jeg tro at resten av markedet vil bli fullstendig tatt på sengen.

Når en ser på caset, oppsiden og dagens kurs så sier det meg at veldig mange står uvitende utenfor og at de samme, både private og institusjoner, vil hive seg rundt for å få en bit av gullkalven den dagen data og partnermelding foreligger. Jeg spår at denne overraskelsen vil bidra til ytterligere kursoppgang og at toppen vi har i vente muligens kan bli ekstra lukrativ.

Og da har vi fremdeles tg, Melanoma og parterstudier som videre triggere…

Jeg har lastet ytterligere i dag. Ikke én aksje forlater min vpskonto før raketten har røsket godt og vi er ute i stratosfæren. Kall meg gjerne en hausser - jeg vil dog parere og kalle meg en realist. God jul og godt nytt år når den tid kommer!

17 Likes

Når og hvor forventer man at disse resulatene skal presenteres ?

Kommer nok i en børsmelding nær deg

4 Likes

ja det va det jeg lurte på, om disse er forventet å komme i en børsmelding eller om TRVX skulle presentere disse på en konferanse.

I løpet av jan 2020 :blush:

1 Like