Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Fortsatt ingen forventninger til datslipp om 1 uke?

Kanskje Targovax annonserer det på q1? Letter litt på sløret og informerer litt om hvor langt de er kommet i studiet? Mulig det kan vekke markedet?

Ifg ClinicalTrials er studiet ferdig rekruttert om et par måneder(sist oppdatert i desember 2019).

image

3 Likes

Tipper de informerer litt om dette på Q1 ja. Selvfølgelig ikke detaljer men at det skal presenteres noe på Asco. Det kan også komme en egen børsmelding før den tid. Det er ikke uvanlig å sende børsmelding om slik.

1 Like

Abstractet slippes 13.05 kl 23:00, erfaringsmessig så er det ofte litt forsinkelser.

Børsmelding fra TRVX kommer 14.05. Er nok ikke så mye selskapet kan si nå på torsdag, bortsett fra at det kommer noe på ASCO.

Det eneste vi vet er at rekrutering har gått veldig bra. Det er det AZ har fortalt TRVX og de igjen har fortalt oss.

Edit: Og by the way så ska vår CBO i senere i dag delta i panledebatt vedrørende vaksiner (TG)

3 Likes

Jeg tipper det referes til fase 1 av expansion studien. Dvs opp i mot 49 personer. Da vil de ta et aktivt valg om de går videre basert på allerede avtalte parametre.

Igjen, 7 personer bekreftet rekruttert i oktober 2018. I etterkant har vi fått bekreftet følgende, noe som tilsier for meg at det blir data fra en hyggelig N. Skal vi anta de har hatt et par måneder inn i 2020 før cut-off til ASCO fant sted?

Q1 2019 :
“The mesothelioma and peritoneal trials recruited very well”
Q2 2019 :
“The trial is running at multiple top centers in the US, with strong recruitment”
Q3 2019
“The combination trial with AstraZeneca’s checkpoint inhibitor Imfinzi in peritoneal
malignancies has also progressed well”
Q4 2019
“The combination trial with AstraZeneca’s checkpoint inhibitor Imfinzi in peritoneal malignancies is also progressing well”

6 Likes

Hvorfor tror du det? For alt vi vet kan det de ha tatt valget allerede.

Jeg avventer uansett Trvx til neste onsdag. Er litt betenkt over at ASCO deltagelse sammen med AZ ikke skaper noen interesse for aksjen.

Hvor kjent er dette uten for TI?

2 Likes

Nettopp… det blir trolig kjent 14 mai (børsmelding) og nevnt på Q1 7 mai… Jeg laster og antar/satser på at DCR data blir presentert på ASCO 13 mai som auto-trigger neste fase.

2 Likes

Det står jo svart på hvitt hva de skal presentere, ref @Cinvest sin fine graving.

Dette med at ikke det er mer fart i aksjen betyr jo bare større muligheter for de som aner hvor dette bærer hen FØR de store overskrifter kommer :grin:

4 Likes

Med tanke på videre aksjekursutvikling så kan det vel tenkes at det har en viss betydning at Trvx har steget 170% den siste halvannen måneden!

1 Like

Blir bare tull å fremheve det, sunket og steget i takt med tidevannet.

Edit:
Skal du se på aksjekurs og mcap er vel PsiOxus (9 mrd NOK) og Replimune (6 mrd NOK) interessante sammenligninger.
Targovax: 0,60 mrd NOK

5 Likes

Helt tull er det vel ikke.
Dette har vært en mønster tidligere foran nyhetsslipp og kvartalsrapporter…

Ok, skal moderere meg.
Mønsteret denne gang følger også et større globalt mønster som ikke har vært der ved tidligere anledninger.

3 Likes

Man skal vel bare være glad for at man kan posisjonere seg før markedet helt får øynene opp for triggeren 13.mai :slight_smile:

Hvor mange pasienter man får data på vites ikke. Invivo sitt anslag på 40+ kan være ganske presist, men også langt unna både ene og andre veien. Ved gode data bør uansett kursen få seg et bra dytt oppover da man kan begynne å regne inn verdi i andre indikasjoner enn kun meso og melanom.

2 Likes

Tror det er flere enn meg som frykter ny aksjetrykking om det kommer gode nyheter og påfølgende kursoppgang neste uke.

1 Like

De som får høydeskrekk ved en markedspris på 650 mill bør gå en runde med seg selv om de egentlig har noe tro på trvx i det hele tatt. Kursen har steget fra et fullstendig unaturlig lavt nivå til et nivå som knapt reflekterer noe av potensialet til teknologien.

12 Likes

Det står ingenting om hvilken fase de er i, som var mitt spørsmål til Cinvest.

Det jeg stusser over her er fravær av interesse nå foran den potensielt sett største begivenheten i Targovax sin historie.

Enig. Anbefaler alle å se litt på hvilke deals som er gjort innenfor OV-feltet. OV er hot! Har sett prekliniske selskap kjøpes for 3-4x Targovax mcap…

4 Likes

Nei Mcap på 650 mill bør ikke skremme noen. Greit nok at de trenger penger, men de er finansiert ut året, og kommer neppe til å hente penger før de har fått svar på Melanoma.

I mellomtiden har vi ASCO, mesothelioma, TG, partner avtaler?, oppkjøp?

Skal ikke se vekk i fra at de ikke trenger penger i det hele tatt mtp partner?

Kan vertfall ikke skjønne at de skal hente penger på disse kursnivåer når de har så mange studier mann venter svar på

6 Likes

Men når du sier det, står fase 1, mener de part 1?

Isåfall, part 1 vil være N=43-49

OK forstår -

Men er nysgjerrig på hvem er det du forventer økt interesse fra?
Eksisterende aksjonærer?
Nye investorer?
Media?
Dnb sitt nye Biotek-fond?

Alle som synes det virker lovende å få presentere på ASCO har jo allerede kjøpt?

Ikke meningen å være vrang, jeg mener bare at Biotek er for spesielt interesserte.

Helt til milliardavtalene smeller i bordet.

Først DA kommer resten :grin:

1 Like