If only Oslo Børs thought the same…
Ser fortsatt ut på kursen som om det skal legges frem på Stena Saga:roll_eyes:
Du er kanskje inne på noe, InVivo. For enkelte løst tilknyttede aksjonærer er slike meldinger kun en bekreftelse på at Targovax er like langt unna å kommersialisere noe som helst som de alltid har vært. Og at dette bare blir en ny, traurig dag i hamsterhjulet.
Kanskje har de til og med rett i at for aksjonærene ligger håpet i et oppkjøp. Hvis ikke blir det en endeløs rekke emisjoner for å videreutvikle lovende resultater på grytidlige stadier.
Håpet for alle bioteks ligger i partner eller oppkjøp.
Dette løpet blir ikke kjørt videre i TRVX sin regi alene. Derfor vil det komme penger på bordet. Jeg tipper emisjonsfullmakten blir brukt mot AZ i løpet av noen måneder. Til en kurs godt over dagens. Alternativt kjøper de hele sjappa. AZ har ikke noe eget onkolytisk virus, og Oncos-familien kan vise seg å være top notch.
Høyre skulder i en OHS formasjon som er i ferd med å dannes? Må bryte halslinjen på høyre skulder for å danne kjøpssignal. Pen oppside om dette bekreftes.
Enig i, at det virker som en lang ørkenvandring (længere end normalt, selv indenfor Biotek…). Men mon ikke ansættelsen af Viktor er tænkt som en kapacitet, der skal få eskaleret/profileret den pipeline, som pt. ser spændende ud? Jeg forstår i øvrigt ikke, hvorfor udmeldingen om kommende samarbejde med BP ikke kan præciseres tydeligere??? Hvis de er enige men blot mangler en timeline??
Selskapet har forhåpentligvis noen ess opp i ermet, for det blir blytungt å hente MNOK 300-500 til Meso+drift under vedtaket fra årets GF dersom markedet forsatt ikke vil, eller ikke kan regne hjem en høyere MCAP på selskapet. Det meste av kruttet som skulle sette litt fyr på teltet denne uka har ikke gitt den ønskede effekten. Rød børs til tross.
Det kommer nok mer “krutt” før månedsskiftet.
Jeg må si meg litt enig i det altså, men opp mot 500mnok hørtes veldig mye ut. Vi får håpe at de har noen ess i ermet eller at dataene fra denne studien er med å løfte interessen de neste ukene. Så langt har det jo vært ganske så fraværende. Selskapet leverer gode tidlige data i en svært krevende indikasjon, men får ikke noe uttelling på kursen(kun i minus fortegn).
En ting jeg spekulerer i er hvorvidt de må hente penger for hele Mesotheliom studien på en gang. Det skal først kjøres en Safety-lead in med go/no go først. Selv om Oncos-102 viser veldig bra safety profil i kombinasjon med andre preparater og at jeg ikke ser for meg at det skal “feile” er det jo først når de får “go” studien for alvor skal kjøres i gang. Kan være partneren setter noen krav til full finansiering selvsagt.
Nå får vi mer detaljert gjennomgang av Peritoneal studien om 2 uker. Vi får vite 12 mnd Mesotheliom data i løpet av sommeren, og selskapet vurderer hvorvidt de skal melde noe interim data fra Melanom dataene eller ei. Hadde jeg vært i selskapet ville jeg absolutt vurdert å slippe Interim data fra de pasientene det er mulig også før sommeren. Dette for å bygge interessen tidligst mulig(om dataene er gode nok selvsagt).
MNOK 500 er antakelig kun mulig dersom vi beveger oss inn i et helt annet territorium enn idag. Om det er nødvendig kan alltids diskuteres i forhold til fremdrift og milepæler fremover. Men det vil jo være rart om studiet innledes uten partner og full finansiering. Det er ikke et godt signal spør du meg. Så derfor er det vel nokså sannsynlig at det må hentes inn minimum MNOK 300 under dette vedtaket ?
En stor andel av pengene de må hente etterhvert ser ut til å tilfalle mesotheliom. Jeg mener derfor det er på sin plass at BP partner er kjent og at de har inngått et offisielt samarbeid + at protokoll og studiedesign er i henhold til det som er kommunisert. Dvs fase 2 som kan utvide seg til å bli en registrerings studie. Da mener jeg det blir ganske så attraktivt.
Kan jo også være at de kjører en emisjon direkte mot en BP partner, det hadde også vært en interessant modell. De har jo hintet om at det hadde verdifullt/interessant å få en solid partner om bord. "And of course, it would be very interesting for us, to have a solid partner to help us developing this part of the platform. " Nå var det siste myntet mot de nye virusene, but still.
Den webcasten fra siste kvartalsrapportering kan med fordel «mistes» fra nettsiden.
Håper ingen tror det skal være benchmarken for presentasjon til targovax. Kan bare bli bedre herfra.
Det var denne siste webcasten som fikk meg til å investere i PEXIP, her er det faktisk ett marked tenke jeg
RIP Targovax småprat!
Fra å være den beste bioteksmåpraten i lang tid til å bli den verste.
Takk for praten, var hyggelig så lenge det varte
Ja, når aksjen ikke gikk din vei er det vel fort gjort å skylde på forumet.
Syns heller du skal veie opp for alt det negative du opplever med å dele av din kunnskap. Sikkert mange som setter pris på det.
Det orker jeg ikke.
Dere får kose dere med emisjonspraten uten meg!
Huff da Ramsess, ser du så mørkt på det