Ja, har skjønt at det ikke er blant dine favoritter akkurat, men det er jo bare en av flere tema som i alminnelighet berøres. Litt mer idag enn vanlig kanskje. Men i grunnen ikke så rart etter mitt skjønn.
Neia
Har stor tro på Oncos, TG, Magnus og Erik, men det et helt klart at de kommer til å trenge finansiering i form av penger eller en partner som kan bidra med mer enn gratis medisin.
Er der ikke en i forumet, som har en direkte linje til Renate?? Har brug for at vide, hvornår de forventer at kunne komme med en final partneraftale! Indtil videre er det jo bare tom snak…
Ja som vanlig bare tomt snakk om partnere fra ledelsen i Trvx. Markedet taler sitt tydelige språk.
Tenker tilbake da Øystein fortalte meg at de norske biotekselskapene som ikke var overbegeistret over en BPparner løy.
Det sa meg at han kanskje ikke mente det var så enkelt å inngå et partnerskap med den teknologien de satt på.
Uansett et noe defensivt svar som gjorde at jeg ikke investerte så mye som jeg hadde tenkt den gang.
Håper du kommer tilbake InVivo. Jeg vil savne dine innlegg. Synes du har bidratt med veldig mye informasjon:trophy:.
Lykke til videre med dine investeringer👍
Thx!
Er ikke ferdig med Targovax, bare denne småpraten som er blitt til emisjonspraten;)
Bra😊. Kommer mere juice om ikke lenge fra Targovax. Blir nok partner eller oppkjøp innen utgangen av året uansett🏆
Stay strong
Det er ikke noe galt i å snakke dritt om en aksje når man har solgt, men det skinner jo utrolig tydelig gjennom at en del mener de er veldig tjent med ensidig fokus på emisjon og “selskapet kan ikke få hentet penger” når de har lettet seg, og blir kortvarig positive når de har kjøpt.
Det kommer nok ikke noen emisjon på kort sikt med bakgrunn av alt man vet om selskapet per i dag - men det kommer selvfølgelig en emisjon mot slutten av året. Dette vet alle, men at noen velger å fokusere kun på emisjonen og ikke alle andre mer positive nyheter man venter først er selvsagt fordi de føler seg tjent med det.
Så for å gjøre alle en tjeneste, neste gang antivelen senior osv er positive, så skal jeg dra i gang en skikkelig emisjonsprat som takk for sist
Fra spøk til alvor: jeg tror ikke emitullprat men makro er problemet. Samt åpenbar teknisk tolkning.
1: Aksjen ser svakere teknisk ut enn mange andre.
2: USA på indeks, og derfor alle andre børsindekser i verden, ser ut til å knekke ned.
Artikler som dette har flommet ut de siste par dagene:
Etter at FED i USA gikk ut og sa at de ikke likte minusrenter, og at de ser på dette som en langvarig resesjon/depresjon, og smitteeksperten Fauci advarte kongressen mot å åpne USA så har indeks falt. Dette skjedde for 2-3 dager siden. Trvx så svak ut før indeks begynte å falle, men jeg som mange andre tenkte at gode data fra asco skulle snu trenden. Det var åpenbart feil - folk vil fortsatt ut. Konsekvensene blir fort stygge i mindre likvide aksjer uten menighet som TRVX. Så hjelper nok ikke emiprat på heller, men det er nok ikke driveren i denne stygge utviklingen.
ps: Jeg tror soug i radium neste uke, og posteren fra asco kan dra kursen opp. Mer usikker på data fra AACR nå først. Men altså, man får ikke nekte for at det tekniske ser mindre pent ut per i dag.
Klinisk effekt i 5 av 17. Kun 8 som har fått den optimale doseringen! Vil tro dette er veldig bra! Det er sikkert ikke uten grunn de er på ASCO, og får taletid!
Noen ganger er det best å innse egne begrensninger å la andre prate R… Ellers kan en popkorn spise emoji lette på humøret en gang blant.
Ok, her er det rom for en poll.
Når tror du en eventuell emisjon i Targovax 2020 kommer?
- Sommer
- Høst
- Vinter
0 stemmegivere
Nice… denne tråden burde i likhet med fryktindex hatt en egen synlig barometer for “Emisjonsskremsel”…
Siden du er god på poll: Lager du en poll på oppkjøpspris eller om IOVAXIS signer opp sommer, høst eller vinter?
Tror kanskje det er best at den eller de som plages mest av emisjonsprat forholder seg tause, og på den måten tar knekken på oppmerksomheten som avsender med eller uten skjult agenda kan ha behov for (akkurat slike teorier trodde jeg faktisk jeg slapp her inne). Nå er det dere som øker lengden på tråden med det dere mener er negativt og lite relevant for TRVX pt.
De som frykter emisjon i Targovax gjør jo det med bakgrunn i selskapets historie.
Formelen er vel “EMI on News”.
Det er ett faktum at selskapet kommer til å trenge penger til videre studier, og i mitt hode, jo raskere de får inn disse pengene og kommer i gang med de store studiene, jo bedre.
Og med bakgrunn i dette og den siste tids urolige finansmarkeder godkjente GF en emi på inntil 40%. Jeg skjønner at mange “frykter” en emi, men jeg ønsker den velkommen, og er innforstått med at det vil senke kursen i det korte bildet, mens det i det store bildet bare vill være litt støy i en ellers stigende kurs. Jeg har god tro på at selskapet greit kan hente disse pengene.
En annen logisk kortslutting er jo å automatisk tro at en evt partner ikke deltar i said emi.
Vi er mange der takker, bukker og skraber for dit salg … solgt med tab?
Aktien var moden for en korrektion og det er, alt andet lige, bedre at få dette overstået, så aktien kan komme videre. Jeg har selv benyttet mig af dagens sell-off og akkumuleret via et par poster; der er rigeligt med kommende triggers til at blive siddende i aktien og for eget vedkommende har abstracts og poster til ASCO mv. aldrig været den overvejende begrundelse for at være aktionær.
Som tungt lastet aktionær har jeg self. værdsat den seneste kursstigning, men omvendt har jeg også gjort opmærksom på den manglende “naturligt organiske udvikling” - og selv om det gør ondt på egen portefølje, så må jeg sige, at jeg tager dagens udvikling med sindsro.
Eneste udfordring er, hvornår man reelt skal sætte ind og samle op for alvor … salgspresset aftog væsentligt hen på eftermiddagen, så jeg tænker det værste er bag os og den lukker over 7,50 i morgen.
Der er svage grønne tendenser på NASDAQ (fx ligger BAC i grønt terræn) og jeg tipper dagens sell off for TRVX har været lige dele makro og sell on news; forude venter udlæsning af 2. cohorte for melanoma (4x dosering fra 1. cohorte) og jeg forventer svært positive data.
Om det er over, så setter jeg og sikkert mange andre pris på om du holder deg unna denne tråden om det kun er søppel du har å bidra med.
Gud bedre… Jeg kjøper gjerne dine 20K imorgen betingen at du holder deg unna alle trvx tråder på tekinvestor i evig tid. Deal?