20k:rofl:
Der er ingen grund til at tage antallet af aktier i betragtning; det er altid relativt til den enkeltes økonomi … samtidig må man forvente, at ens udtalelser bliver vejet akkurat så tungt som alle andres og her må jeg bare sige, at jeg er skuffet over @senior … følelsladede udtalelser bør nøje afvejes, når disse deles i offentligheden.
Og til alle os andre, så minder jeg op, at jeg fortsat opretholder aftalen med ledelsen om personligt at levere en special designet jordbærtærte i Oslo, når kursen rammer 20,00 …
Gi deg da…
@Whatsthat jeg er nok litt dyrere en Senior, men jeg ditcher Småpraten for 100k Trvx, men lar det gå til budrunder om dette viser seg å bli veldig populært (noe jeg regner med det blir ).
Jeg forstår fint. Hans innlegg er også verdt å lese. I motsetning til dine.
Dagen Mcap på trvx ville nok ganske mange BP lagt på bordet for å sikre seg eierskapet til Oncos om det var tema, noen kroner ville de også fått for TG og nye virus. Å påstå at trvx er et tomt selskap blir litt for drøyt, men vi trenger finansiering og en partner. Jeg håper ny styreformann og mulig CSO kan bidra med noe positivt
Nei… jeg liker deg og de bildene du legger ut. (De som beveger seg)… nå høres jeg ut som en senior…
Men fint om du kan kan droppe emi varsling hver gang det kommer nyheter.
Ok, der den, men poenget var som han selv skriver at dette var en liten investering. Derav min konklusjon om mye negativitet for liten investering. Utenom det, intet annet å bemerke.
Som så mange ganger tidligere så har jeg en skurrende følelse av at vi ikke forstår hvor gode resultatene er , egentlig.
Tror en på caset så er den dype paranoyaen medvirkende til at en kan kjøpe seg inn veldig billig.
Oncolytic virus kan bli en vinner.
En historie bassert på herpes-virus.
Får følelsen av at virus mot kreft kan bli noe stort.
Dette er den “bølgen” Mirati lenge har surfet på.
Der Tufte IL hadde Peter Schmeichel har vi Mangus Jaederberg
Vi har mer “deal-making” krutt i f.eks Eva Lotta Allan. Generelt sett ser det ut til å være et meget kompetent og erfarent styre.
"Eva-Lotta Allan is an experienced biotechnology deal-maker with over 25 years of business development experience from the biotechnology and life science industry in both private and public companies. She has significant operational and investor relations expertise. Until the end of April 2018, Ms. Allan was Chief Business Officer at Immunocore, an immune-oncology company specializing in the development of soluble T-cell receptor based drugs. Immunocore secured Europe’s largest private life sciences financing in July 2015. Ms. Allan was previously at Ablynx NV, where she served as Chief Business Officer for close to seven years and brought in multiple strategic partnerships. She is the Non-Executive Chairman of C4X Discovery and serves as Non-Executive Director of Crescendo Biologics’ Board and of Aleta Biotherapeutics’ Board. Prior to Ablynx, Ms. Allan served as Senior Director of Business Development and Site Operations (Europe) at Vertex Pharmaceuticals, where she was also a Director of the Board of Vertex Europe. She received her degree in microbiology from the University of Stockholm. Ms. Allan is a Swedish citizen, and resides in the United Kingdom."
Dr. Wheeler has had a long and distinguished international career in drug development spanning 20 years. Most recently she was Chief Medical Officer at Acetylon Pharmaceutical and prior to that held progressively senior clinical and business development roles at AstraZeneca, and Roche, where Dr. Wheeler worked on a number of Phase I-III global oncology programs and had significant interaction with the regulatory bodies including the US Food and Drug Administration (FDA). Additionally, she was an established global consultant and Clinical Associate Professor of Medicine at Harvard Medical School, which she joined in 1981. Dr. Wheeler is Board Certified in Internal Medicine with sub-specialties in Haematology and Medical Oncology
Robert Burns is an advisor to companies developing immune based therapies in cancer and autoimmune indications. He has been involved for more than 30 years in building biotechnology companies focused on immuno-oncology. Dr. Burns is currently Chairman of Affibody AB in Sweden, a company developing novel therapies in autoimmune and inflammation indications. Dr. Burns was a member of the board of directors of Oncos Therapeutics OY prior to the Company’s acquisition of Targovax Oy. He was previously chairman of the board of directors of Haemostatix Limited before it was acquired by Ergomed plc. He was also previously CEO at 4-Antibody AG, Affitech A/S (NASDAQ/OMX) and Celldex Therapeutics Inc (NASDAQ), each an immuno-oncology vaccine and antibody discovery company. Prior to Celldex Therapeutics, Dr. Burns was Director of Technology Licensing at the Ludwig Institute for Cancer Research, an international independently financed not-for-profit research group focused on cancer vaccines and antibody based cancer immunotherapies. He holds a PhD in Chemistry and is a UK citizen, residing in Oxford, United Kingdom.
Vi må heller ikke glemme Erik Wiklund.
Radium
Episode 38 - Vi snakker med Erik Digman Wiklund i Targovax
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-38
Cinvest,
Vi trenger sårt en masse deal-making krutt, styret viser frem kompetanse men spørsmålet blir hvor my de engasjerer seg i daglig business. I dag har vi EW som CBO, han er en dyktig kar men stiller med tynn erfaring innen deal-making om noen, det samme gjør forøvrig hele ledelsen minus MJ og nå nylig ansatt CSO. Det er veldig norsk å tro at noen vil ta kontakt om produktet er godt, å vente til BP banker på døra kan ventetiden bli meget lang. Deal-making er I de fleste tilfeller basert på relasjoner, stiller en uten relasjoner eller referanser er det no business.
Tror du skal sætte din lid til den nye styreleder…
Veldig fin artikkel skrevet i dag!
Hvorfor vi trenger bedre behandling av mesotheliom i sen fase
Hvordan ONCOS-102 stopper mesotheliom i sen fase
Hva er ONCOS-102?
Hva blir det neste? ONCOS-102 sammen med immunterapi
A therapy currently in testing might be the solution to this problem.
These successes are follow-ups to the reported outcomes from three months ago, when the company offered [hope for late-stage pleural mesothelioma patients](
Hva blir det neste? ONCOS-102 Parret med immunterapi
ONCOS-102-eksperimentet for mesothelioma kan snart komme til USA. Bedriftens tjenestemenn sa at den neste fasen av studien kan innebære sammenkobling av terapi med et immunterapi-medikament. Forskere håper denne kombinasjonen forbedrer immunforsvaret ytterligere.
T-celler har PD-1 reseptorer, mens mesoteliomceller har PD-L1 reseptorer. Når de kobles sammen, blir T-cellene lurt til å tenke at mesotheliomcellene er trygge. PD-1 / PD-L1-koblingen forklarer kreften.
Tjenestemenn i Targovax planlegger å bruke en kontrollpunktshemmer, for eksempel pembrolizumab (Keytruda) eller nivolumab (Opdivo). Disse medisinene blokkerer interaksjonen mellom to proteiner, PD-1 og PD-L1.
Hvis du er en mesotheliom-pasient og er interessert i denne kliniske studien - eller en annen studie - kan vi hjelpe deg med å koble deg sammen. Send e-post til vår pasientadvokat og registrerte sykepleier, Jenna Campagna, på jenna@mesotheliomaguide.com for å lære mer om tilgjengelige studier.