Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Jeg har ikke mistet troa på oppturen⏳

4 Likes

Kanskje Ø.S kan jazze opp forventningene litt her. Kommer allerede til uken, samme uke som abstract for peritoneal på ASCO :muscle:

image

1 Like

Kan nok bruke andre adjektiv også, men tror jeg nøyer meg med å si at jeg er forbauset over at selskapet ikke har kapitalisert på de siste ukene som har vært en begivenhetsrik periode. Kan det skyldes at vi er i en stille periode før neste milestone(s) ? Håper det.

Tar det på husken, men jeg mener svaret er nei.

Ø.S er gjest i Radium i dag. Her bør vi sende inn gode spørsmål. Egentlig litt rart at han sier ja til å komme i studio før dataslipp neste uke. Håper han har noe vettug å komme med og ikke bare reprise av det som allerede er sagt. Vi trenger å komme oss opp av denne synkemyren og få fart på aksjekursen.

4 Likes

Tenker at han har gode nyheter og mye positivt å melde.Henger ikke på greip mtp aksjekurs.Svært gode resultater og massiv nyhetsstrøm uppcomming=)

1 Like

Noen klare grunner til et kursfall fra 9,5 til 7,5 siden 5. mai?

Sjekk aksjonærlistene, så får du en pekepinn på hvem som har solgt :upside_down_face:

2 Likes

Kan ikke se det.Gode nyheter hele veien.Tror det er reprising på vei her

3 Likes

Det er vel lov til å si at foreløpig har ikke next-gen virus postere laget stor vei i vellinga, og Q1-presentasjonen floppet og ble en trist greie. Skal av og til bare småting til for at aksjonærene velger å vekte seg noe ned.

Vi får håpe at abstraktet på ASCO neste uke kan snu stemningen. Ø.S kommer ikke med noen nyheter på Radforsk, det må i så fall først meldes over børs.

2 Likes

Ser der og, men det hjelper bare litt. Har ikke den store leksikalske kunnskapen om alle disse flotte foretakene :wink:

Ser På aksjonærlistene, altså

Fint om noen kan ta ut motstanden opp mot åtte blank så det er gjort :grinning:. Jeg orker ikke akkurat nå.

1 Like

Orker ikke pushe kursen selv, men nå slutter den ikke under 7.60 så da er du vel fornøyd?

Er egentlig ikke så kravstor, men sier ikke nei takk til noen knepp til.

Har du adgang til den samlede ordredybde? Hvor mange aktier ligger der reelt? :slight_smile:

edit: har en pot på en 15 - 20 jern men ser, at der er andre i markedet, der har solgt flere flasker

edit: ser at endnu flere flasker er solgt …

edit: det smager allerede af 8,00 …

2 Likes

1 Like

Nei, jeg har ingen verktøy som ser lengre inn i materien enn min egen nesetipp. Den glade amatør sånn sett.

aka konfirmandens foretrukne investeringsguide? :crazy_face:

Yepp, men konfirmantdressen er kastet for lenge siden. Man tok som regel bilder i sort/hvit den gangen…tror kanskje det er dags å skifte batteri i robotene som er på vakt idag.