Jcp,
Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har fremhevet avtalene som er inngått på studier, Ludwig, S&K og Sotio, men jeg kan gjerne gjøre det igjen. I første presentasjon jeg hørte med MJ fortalte han om disse studiene og fremhevet spesielt at alle studiene blir initiert uten deres “innsalg”, det var selvfølgelig et kvalitets stempel på Oncos.
MJ er en beskjeden kar og jeg tror mest det var en kombinasjon av han pluss Oncos som initierte studiene. Jeg ble også imponert over EW han var da CFO og i tillegg biolog, at CFO kan stå på senen og holde en god presentasjon imponerer.
Et selskap i en tidlig fase vil nødvendigvis oppleve “slitasjeskader” på personer, det har vi også sett i nesten alle biotec selskaper på OSE, slitasjeskader er ikke synonymt med udyktighet.
Det er like enkelt som en bremsekloss, den må byttes når den kommer ned på en viss tykkelse, det er ingen kritikk av kvaliteten men et faktum. For ledere i oppstarts bedrifter særlig i biotec går slitasjen over til ubrukelig og da må noen reagere. Den troskapen til ledelsen som eksempelvis aborum utviser har jeg sett for mange ganger, en ledelse skal sørge for at jeg som aksjonær øker min kapital Q etter Q, i biotec selskaper år etter år, feiler de er det ut døra.