Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Litt usikker på den siste delen der hvor det fremheves at de er vant med å jobbe digitalt over videomøter :laughing:

Det kan borge for mange misforståelser underveis hvis det holder samme kvalitet som linjene på Q1-presentasjonen. Å forstå en russer som snakker gebrokent engelsk på ISDN-linje krever skills :wink:

1 Like

Høres ut som en «topptung» organisasjon😂

Ja det er ingen fabrikk hvis det er slik at du savner noen “på gølvet” :wink: Når virksomheten består av utvikling av medisiner og gjennomføring av kliniske studier er møter via Skype e. l. helt naturlig i disse tider.

Kanskje sånne satsninger gjør at det blir lettere å få til studier i Norge.

1 Like

På podcasten diskuteres samarbeidet med valo, hvor de coater et virus med peptider. Her sies det fra ØS at de tror virus kan være en god adjuvans for peptidvaksiner. Dette er jo en relevant plattform for RAS teknologien, men om du kan coate et virus med peptider, kan man ikke da bruke peptider fra covid, og ende opp med en vaksine?

Noen med fagkunnskap som kan uttale seg om den muligheten?

Glimrende podcast med Øystein Soug og fokus på selskabets mange facetter; man sidder tilbage med en fornemmelse af, at selskabet er godt på vej til at nå markedet og gøre en forskel for mange patienter.

4 Likes
3 Likes

Litt benchmark i forhold til deals. Husker denne ble snakket om i forbifarten en gang.
@Whatsthat nevnte den på chatten

https://www.businesswire.com/news/home/20200326005259/en/CG-Oncology-Announces-License-Commercialization-Agreement-Kissei

- Kissei Gains Regional License to CG0070 for Japan, South Korea, Taiwan and Other Asian Countries With the Exception of China -

- Deal Valued at Up to $140 Million Plus Royalties, Including a $10 Million Licensing Fee and $30 Million Equity Investment -

3 Likes

Solebury Trout: Solebury Trout to Host Virtual Global Healthcare Conference Series on May 26

NEW YORK, NY / ACCESSWIRE / May 20, 2020 /

Presenting companies include:
CureVac (private), Genetron Health (private), Immatics (private), Immunocore (private), Lineage Cell Therapeutics [LCTX], OncoResponse (private), Strongbridge Biopharma [SBBP], Sublimity Therapeutics (private), Targovax [TRVX.OS], VantAI (private), and Zentalis [ZNTL].

https://finance.yahoo.com/news/solebury-trout-host-virtual-global-174000808.html

4 Likes

Baktanken min er at jeg mener det forplikter litt mer å faktisk møte på en arbeidsplass. Masse «toppfolk» med millionlønn som sitter rundtom og skyper

Gjelder nok de fleste selskaper i bransjen i disse tider dessverre.

Jeg mener det stik modsatte, det er netop i krise tider man som leder kan bevise deres værd, den virksomhed jeg arbejder i ligger indeks 250 for de sidste 3 måneder, da ledelsen var omstillings parate, så muligheder og valgte ikke at gå i zombie modus. Kerne sortimentet blev udvidet med masker, håndsprit osv.

Likte pinande godt at den brøt gjennom 8 igår, tror nå den kan gå en hel del på forventninger de neste par tre uker.

9 Likes

For min del med et relativt stor gap når det gjelder kunnskap og relativ forståelse av selskapets teknologi, så var denne seansen med Soug meget kjærkommen. Rolig, avbalansert og tydelig som antakelig er noen av hans mest fremtredende egenskaper. Så meget nyttig og positivt for min del.

:ok_hand: :ok_hand:

Benchmarking og greier. Kunne knapt bli bedre enn dette. Synes jeg.

6 Likes

I seansen så henter Soug seg inn etter et lite magadrag etter at han først nevner avtalen med IoVaxis som utlisensiering, og ikke som en opsjon (dette er også nevnt på HO). Det er kanskje ikke noe å hefte seg ved, men det fikk meg til å tenke tilbake til gjennomføringen av siste emisjon. Jeg stusset den gangen over at man ikke hentet inn max av vedtaket fra GF i 2018. Ikke lenge etter bemerket Soug at «man henter penger når man kan».

Gårdagens magadrag og korreksjon av eget utsagn festet seg derfor som en mulig forklaring på gjennomføringen - vi trenger ikke å hente inn de siste 10% med risiko for en lavere tegningskurs og unødig utvanning, det kommer penger fra opsjonen før året er omme.

(Gapet mellom MUSD 3 som opsjonen skal gi, og ytterligere kapital fra en større emisjon til en lavere tegningskurs enn NOK 8 er antakelig ikke betydelig)

Kanskje vi kan tolke gårdagens lille «glipp» som et tegn på at den formelle avklaringen ikke er så langt unna i tid ?

1 Like

Hørtes ut som han regnet det som en selvfølge, så fremt de får klarering av kinesiske myndigheter til klinisk forsøk. Det var derfor det ble designet som en opsjon sa han

2 Likes

## 6. Conclusions

Backed by growing evidence from preclinical and clinical studies, it is now well accepted that combining oncolytic virus with immunotherapeutic agents significantly amplifies the therapeutic effect of both agents.

7 Likes

Nesten så jeg har begynt å tro at det er penger på vei inn i selskapet, avtaler på gang?
-Mesothelioma, spons av CPI, noe mer ?

• De uttalte i fjor at de ikke ville snakke om TG før det var noe konkret! Nå snakkes det relativt mye om TG, uten at vi vet noe konkret🧐(med unntak av Kina avtalen) skjer det noe her? Får følelsen av det!
    -Melanom, går sannsynlig videre med 50-100 pas evnt.godkjenning FDA!
  • nye oncos kombinasjoner. Oncos/tg kombinasjon!
    Kreves litt finansiering for å få alt dette oppe å gå!
3 Likes

Etter aa ha hört paa Radium 131 satt jeg igjen med det bestemte inntrykket at vi venter paa 2 avtaler med BP innen slutten av juni. (Targo muligens noen dager senere for aa verifisere data etter 12 mnd.)

4 Likes