Ja:
Blir spennende å se hvordan de får til setningen markert gult… Samme gjeldene pipeline fremover med preklinisk og kanskje 3 plattformer… Penger inn iform av ny lisensavtale ell lignende hadde gjort seg!
Ja:
Blir spennende å se hvordan de får til setningen markert gult… Samme gjeldene pipeline fremover med preklinisk og kanskje 3 plattformer… Penger inn iform av ny lisensavtale ell lignende hadde gjort seg!
På q1 sa CFO at de var i samtaler med både akademiske og kommersielle aktører om studier med TG i EU og US.
Så får se hva det blir til
Is there currently any ongoing dialogue or interest from potential commercial partners or academic partners to bring TG into clinical trials in Europe and the U.S.?
And yes, we have discussions. We don’t want to sort of speculate too much, but there are both discussions with academic and commercial partners for TG in Europe and the U.S.
https://finance.yahoo.com/news/edited-transcript-trvx-ol-earnings-104231503.html
Soug sa i fjor hvis jeg husker riktig «vi melder ingenting rundt TG, før det er noe action» Da er min konklusjon at her skjer det noe!
5.00 Adopting a Polyvalent Approach to Aid
Development of Vaccines Against Mutant RAS
• Update on phase I/II clinical response data in pancreatic
cancer
• Use of mutant RAS cfDNA tracking as a predictive tool
• Next steps in combination treatment and new mutant
RAS vaccination strategies
Erik Digman Wicklund, Chief Business Officer, Targovax
Official_Event_Guide___2nd_RAS_Targeted_Drug_Development_Summit_2020.pdf (4,2 MB)
Virtual Global Healthcare Conference Series
webcast 26 mai
https://78449.themediaframe.com/dataconf/productusers/solebury/mediaframe/38244/indexl.html
Ja, mykje å se fram til nå på kort sikt.
Ikke bare i BB og Pcib ting kan skje på kort sikt, rimelig spennende tider også i Targo!
John Wang
Founder and CEO at IOVaxis Therapeutics
https://www.linkedin.com/in/john-wang-b250377/?originalSubdomain=cn
IOVaxis is a spin-off of ImmuOn and is focused an research and development of therapeutic cancer vaccines. Currently the company has two IND applications pending for approval.
Ikke mye info å finne om IoVaxis på normalt vis, og om selskapet kan være satt opp som spin-off kun av hensyn til opsjonen/avtalen med Targovax. Men i så fall, er det da grunnlag for at selskapet kan ha to søknader inne for godkjenning hos NMPA ?
Our team includes achieved scientists in vaccine research who had worked before for major international pharmaceutical companies such as AstraZeneca, Chiron、Merck, Novartis, Genezyme。
We believe that immunotherapy will enter a fruitful new era with broad international collaboration and effort.
Finner du info om Tg og Zelluna da?
Siden du spør. Har ikke gjort noe forsøk på det, men den avtalen fremstår foreløpig som en hype i forbindelse med gjennomføringen av emisjonen i 2019. Antar at det er i den retningen du peker.
Ja synes det er veldig merkelig at 2 knøttsmå selskap som skal ta over der hvor Targovax ser at det stopper opp for dem.
Men det er jo klart milliardsummer ser pent ut da.
I motsetning til avtalen med Celluna (og Parker), så har IoVaxis en opsjon som gir dem en eksklusiv territorial rettighet. Selskapet har 2 søknader inne. Det må være grunn til å anta at 1 av disse omfatter TG. Det er etter boka slik innholdet i opsjonen/avtalen ble presentert. Jeg lurer imidlertid på om begge kan omfatte TG.
Som aksjonær i Targovax så skulle jeg gjerne hatt mye mer informasjon om IoVaxis. Det hadde vært mer betryggende om avtalen var satt opp mellom 2 «likeverdige» parter. I dette tilfellet er motparten dessverre et blankt ark. Det må være mye her som vi enda ikke har fått vite noe om.
God morgen! Snart presentasjon på ASCO (fredag) Hvilke forventninger har allmennheten til denne? Personlig tror jeg ikke det vil påvirke kursen i særlig stor grad hverken den ene eller andre veien, men caset og studien(e) har jeg tro på over tid. Ha en god børsdag!
Jeg tror de viktigste dataene for trvx er melanomdata, og avhengig av hva dataene på asco viser kan dette bli en non-event, eller påvirke forhåpningene til melanomdata.
Blir interessant å se.
Er der ikke også en præsentation i dag? Erik Wirklund?