Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

ØS presenterer kl16 i dag på 2nd Solebury Trout Virtual Global Healthcare Conference.

https://troutaccess.com/investor.php/conference/presentation_schedule/hash/c02d8a48ddcde2d82b7b0921e29b9c63

9954421e9659e0f53559fc0bf649a8cc.pdf (1,5 MB)

3 Likes

Så må vi håbe, at han har fået opgraderet sin netforbindelse😳

2 Likes

Presentasjonen er lagt ut

2 Likes

Ved ikke med Jer andre, men jeg følger særligt melanoma 2. cohorte med stor spænding; derfor er følgende slide virkelig interessant set gennem min optik …

4 Likes

matematisk er jo dette enkelt: 3/9=33% , så 12/12 må jo bli… :crazy_face: Har de kommunisert noe mer spesifikt enn andre halvår? Meget spent på denne avlesningen i hvert fall!

13 Likes

Phase I/II study to evaluate systemic durvalumab + intraperitoneal (IP) ONCOS-102 in patients with peritoneal disease who have epithelial ovarian (OC) or metastatic colorectal cancer (CRC): Interim phase I clinical and translational results.

https://ascopubs.org/doi/abs/10.1200/JCO.2020.38.15_suppl.3017

16 Likes

Nå får vi satse på at noe snart kan blåse liv i denne for tiden noe kjedelige “gampen”.
Litt overraskende for meg at den ikke skulle etablere seg godt opp på 8-tallet, men man får smøre seg med ytterligere tålmod :grinning:

1 Like

Har dessverre en mistanke om at jeg ikke får særlig godt betalt av å sitte i ro til over pinse og Asco-poster, kontra det å være kortsiktig og troløs.

Min forventning inntil noe skulle skje. Veldig kjedelig, fortsettelse av trenden:

2 Likes

Datteren kom seg inn med 8k på 7,85 i dag. “Kjekt å ha.”

3 Likes

mesothelioma.net har publisert artikkel i dag om mesothelioma-studien til Targovax:

“Though people diagnosed with malignant pleural mesothelioma are told at the outset that their condition is both incurable and fatal, that does nothing to stop them from pinning their hopes on innovative medical treatments. Some of those hopes may be fulfilled, as a recent test of a genetically modified virus has proven capable of infecting mesothelioma cells, stimulating their immune system enough to give them several months of progression free survival.”

“One year findings are expected to be released shortly.”

https://mesothelioma.net/mesothelioma-news/oncos-102-plus-chemotherapy-extends-mesothelioma-progression-free-survival/

16 Likes

Trvx har ansatt Valentina Marino som Office Manager

2 Likes

Ja, dette blir spennende, flott artikkel!

3 Likes

Meldes det snart partner her.Resultater så langt tyder på at Targovax har økende interesse blant pharmasiindustrien.Lovende neste måned.

2 Likes

Ja, det skal etter planen meldes om partner på neste fase i meso. Endelig 12 mnd read out kommer i løpet av juni, og når PFS var i riktg favør både etter 6 og 9 mnd så er det vel det etter 12 også :sunglasses:

Da lanserer de studiet og BP :muscle:

3 Likes

Mye bra positiv buzz rundt mesothelioma studien til Targovax for tiden!:ok_hand:

6 Likes

økt effekt med økt dose. Slik kan man tolke det?

7 Likes

Når legges posteren ut? I morgen?

Efter præsentationerne…