Leser fanden bibelen?
Jepp, kan se slik ut, men men, da kan noen av oss som kom sent inn i aksjen få kjøpt noe mer under NOK 8
Mitt inntrykk er at den faller tilbake på ekstremt lave volum. Ikke overbevist om at salgspresset egentlig er noe å snakke om i det hele tatt, tror vi kan få en hyggelig reise ved noe positive meldinger.
At ledelsen stiller til et telefonmøte på en helligdag er etter min vurdering ikke bare positivt, det som ble diskutert burde de ha vært profesjonelle nok til å utrede uten hjelp fra vår kjære danske.
Tilbakemeldingene de fikk etter video-presentasjonen MJ holdt i bakkant av meso-studien var massivt positiv, at ØS rotet det til på VC dagen derpå er en helt annen sak, det kom det også en masse tilbakemeldinger på.
At en fagmann presenterer medisinske resultater burde vært en standard, ØS er kanskje den mest musikalske ikke-fagmann i norsk biotec, men tonene mellom tonene uteblir vs MJ og da forsvinner musikkopplevelsen.
At vår danske venn er frustrert over stemningen i trvx skjønner jeg godt, han var inne på løsningen i 2019, og burde ta opp tråden, det hele handler om som han påpekte; (I see this as a necessary step to build more trust between management and investors.)
Ellers når det gjelder ASCO poster kan selvfølgelig ikke TARGO ensidig gå ut å mene noe om resultatene annet enn det som er presentert, nyhetsverdien er allerede spist og fortært.
Markedet venter på meso-dataene og avklaring på finansiering, ØS har ikke gitt markedet noen grunn til optimisme, heller det motsatte, derfor er interessen der den er.
Ingen stor dag i sektoren. Det er et plagsomt salg på +/- 30K som stadig dukker i ordrebildet både på vei opp og ned, og som har vært et fast innslag den siste uka. Om ikke lengre. Hva nå det skal bety.
Ja, nå har jeg bidratt flere ganger idag på kjøpssiden, nå håper jeg andre overtar
Får håpe at kjøper på 7,59 mener alvor
Pga lavt volum så styres kursen i stor grad av algoritmer, roboter og tradere.
Jo, men er dette egentlig lavt lavt volum for TRVX (MNOK 2-3/dag) ? Og litt uvanlig med såpass store synlige ordrer ?
Da ble den fylt…og da går vi opp, eller ned ?
Ja, der var det en som fikk kvittet seg med 176k.
La oss håpe de er ferdige for jeg er egentlig klar for oppgang, men hva som kommer i det korte bildet er vanskelig å si.
Synes det er litt leit at det ikke kom mer ut av Asco for å si det sånn.
Men jeg tar en råsjanse siden du spør og tror vi lander på 7,75++
175.000 aktier i én ordre må være rekord i TRVX … kan ikke mindes, jeg har set så aggressivt et salg - men tænker det er en del af konsolideringen og aktien kommer til at balancere omkring 7,50 - 8,00 en periode.
Ja, kan ikke se noe alvorlig med det isolert sett, kjøper var linet opp med poster over 7,50 for å ta imot, så denne var tydelig kontrollert.
Ja, at ASCO ble en non event kom som en stor overraskelse på meg.
Kanskje gode 12 mnd meso data+partner kan løfte kursen?
Vanskelig å spå utviklingen videre når kursen reagerte negativt på ASCO deltagelse.
Er svaret å gjøre som Nano, kutte staben, legge pipelinen på is og bare satse på meso?
Markdet gir jo åpenbart blaffen i pipelinen til Targovax.
Det blir litt sånn. Targo blir nok sett på litt som en “underdog”, men jeg tror juni kan bli en meget spennende og god måned for selskapet.
Har selv brukt spesielt dagen idag til å kjøpe mer Targo, selskapet kommer til å vise markedet solide 12mnd data tror jeg.
Og det med partner som du nevner gjør det ikke mer kjedelig, men ja markedet toer sine hender foreløpig. Samtidig er det akkurat det som gjør at vi fortsatt etter mine bedømmelser kan handle billige aksjer og den potensielt store oppsiden er intakt.
The market ignore a a small biotech company nowadays because there it other investments possibilities, which are more safe, Unfortunately !
Bare rolig … det vender som altid, når markedet fornemmer, at sælgeren er færdig med at tømme depoterne … stay strong og ha’ fokus på målet, ikke de daglige udsving. Efter en lang række af grønne dage kommer der nu et par røde og det må vi acceptere.
Nogen der har adgang til de daglige aktionærlister og kan informere os andre om evt. synlige bevægelser på baggrund af dagens sell-off? Jeg tipper sælgeren snart er ude af markedet igen … her er der én der partout må ud …
U are so right, I’m sitting still in the ♂
Markedet reagerer vel forhåpentligvis på mer håndfaste og sikre nyheter fremover, og ikke deltakelse på konferanse og posters som er vanskelig å tolke. Caset blir jo sikrere for hver dag, så man får håpe på en rakett når partner og mer modne data slippes. Alt peker i samme retning medisinsk sett så vidt jeg kan skjønne, og det er jo det til syvende og sist som avgjør en lykkelig slutt.