Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Nordnet er nettoselger, JP Morgan øker litt, ellers intet nytt på topp 50

Oppdatert 3/6, men fortsatt -2 handledager slik som den ordinære oppdateringen fra VPS bruker å være ved ordinære oppdateringer ? Det er vel særlig disse siste dagene som er av interesse. Tenker på +/-175K som gikk i et jafs i går. Det må jo være bevegelse innenfor topp 50.

Det kommer nok på listene torsdag. (Rettet etter RA sin korreksjon)

Tirsdag ? Du mener ikke torsdag - altså i morgen på en liste oppdatert ved børsslutt tirsdag 2/6/2020 ?

Nei sorry, kom på det var tirsdag i dag, da blir det fredag :+1:

ok, så det er altså lister pr børsslutt -2 handledager som blir lagt ut ? Fælt så vanskelig dette ble da, i mitt hode…lista på fredag viser altså posisjoner ved børsslutt 2/6 ?

Jeg har oppfattet det slik ja.

God kjøpsanledning dette skulle man tro.
Fikk noen på 7,49.

Noen som sitter på sanntid full ordredybde?(jeg har bare 5 nivå)
Ikke utenkelig at selger siste dagene er ferdig

TRVX.docx (54,5 KB)

Sanntid fra Norne i øyeblikket

2 Likes

Flott, tusen takk.
Ser det ligger fortsatt en brukbar stor post på 7,65, men det kan være at denne fjernes dersom kursen kryper oppover igjen.

1 Like

Jepp, ikke umulig.

Husk at det mye manipulering av ordrebildet i Trvx. Lett å se på dager med lite omsetning, bare til å prøve seg med kjøps/salgsposter litt over og under ask/bid.

1 Like

Salgsviljen er svært begrenset om man ser bort fra de siste dagers bestemte stunts, bare så forbannet at kjøperne også holder seg borte

Mange som har brent seg på denne aksjen på den mørke ferden fra 36 til 4 kr. Masse spøkelser har dukket opp underveis

1 Like

Ja, jeg kan skjønne det. Mange som gjorde det samme i Biotec Ph også.
Kjenner ikke hele historikken til Targo, men antar at hovedårsaken til det var det som skjedde rundt TG?

1 Like

Det er en helt forferdelig historie med kommunikasjon og timing arbeid så elendig at man ikke skulle tro det var sant

Akkurat, ja slikt er sterkt beklagelig og uheldig og henger med selskapet i lange tider.

1 Like

Kan selvsagt ikke direkte overføres til dette, men husker vi kjørte noen service kurs for våre sjåfører i den tiden jeg jobbet i bussbransjen(20 år siden)
Da var det slik at dersom du som sjåfør gjorde 1 EN feil ovenfor dine passasjerer i turbussen, måtte du gjøre 12 Gode/positive ting for å komme ajour igjen.

Hva snakker du om her?

Jeg er også inne i Targovax, men uansett hvor positiv man er til fremtiden her så kan ingen påstå noe annet enn at livet som trvx aksjonær hittil har vært mørkt. Ingen andre aksjer har kostet meg mer. Orker ikke begynne å liste opp alt sammen her, men det har vært krøll hele veien siden de positive TG resultatene (68% overlevelse) som sendte aksjen opp over 30 kr.

1 Like