Det du sier stemmer jo ikke.
At TG ble lagt på is skyldes Folfirinox-studiet, ikke krøll.
Forøvrig så har ting gått på skinner siste året i Targovax med solid rekrutteringshastighet.
Kursfallet skyldes i all hovedsak TG, ingenting annet.
Det du sier stemmer jo ikke.
At TG ble lagt på is skyldes Folfirinox-studiet, ikke krøll.
Forøvrig så har ting gått på skinner siste året i Targovax med solid rekrutteringshastighet.
Kursfallet skyldes i all hovedsak TG, ingenting annet.
Befinner meg i samme båt som Bingo. Har aldri realisert så store tap som her, men har aldri hatt så mange aksjer her som nå.
Håper vi lykkes alle mann.
Noen har hvertfall interesse av å dumpe litt for tiden og da ryker noen småsparere med sl og ellers, synd, men sånn er det.
Helt enig, at de la ned TG 2-3 ganger er jo bare tidenes merkeligste manøver;)
Men bortsett fra det har det vært svært lite rusk i maskineriet.
Når jeg ser på utviklingen idag kom jeg til å tenke på, hvordan er short historikkene i denne aksjen?
Mest sannsynlig er det nok bare en aktør som rister i treet for å få fylt på noe billigere, veldig enkelt å kødde i denne aksjen med så liten omsetning.
Synes å se flere likhetstrekk til Pho aksjen for 1-2 år siden. Korriger meg gjerne dersom jeg tolker feil.
Dette kan jo være apestreker, eller andre sprell for alt jeg vet. Men er det egentlig grunn til å undre seg over denne utviklingen når vi tross alt har erfart hvor lite selskapet har klart å kapitalisere på en solid nyhetsstrøm den siste måneden ? Har sympati for den som nå kanskje kommer frem til at risikoen ved å sitte over ny avlesning har blitt for stor.
Muligt den sidste rest blev solgt (eller rettere købt) i dag @ 7,29 …
Lov å håpe at aktøren er ferdig solgt eller lastet alt etter som og nå kan plukke videre på oppadgående kurs.
Ikke utenkelig at vi nådde bunn på 7,10 for en stund. Vil jo tro at forventninger framover nå vil kunne drive oss over 8 igjen på relativt kort tid.
Håper det, optimismen var tilbake hos undertegnede etter at min beskjedne pott endelig var i pluss i et par uker, tilbake på break even nå… men har stor tro på avlesningene som kommer fremover. Muligens noen hadde regnet med at Asco-deltagelsen skulle dytte kursen, og ble skuffet da så ikke skjedde?
It is quite possible ONCOS-102 will soon be used as an immunotherapy vaccine as a component of first-line mesothelioma treatment in the near future.
Litt mer om IOVaxis og TG som vi forhåpentligvis kan kapitalisere på som en del av selskapets “bread and butter” . Om ikke alt for lenge. Dette kan være et lite snap shot av dagens situasjon i Kina når det gjelder utvikling av vaksiner:
There are 71 entries for the IND and NDA application publicized and waiting for review from 3 different databases.
A search of all databases disclosed no vaccine in trials, approved, or applied for pancreatic or colorectal cancer.
One vaccine was identified. The indication is said to be “advanced/metastatic solid tumor”. It’s in phase 1. It’s a local clinical trial targeted to enroll 30 patients. No international patients involved. The first patient in was on April 18, 2019. It is still going on. PI is from Shanghai Pulmonary Hospital Affiliated to Tongji University.
The registered name in the system is “cancer Treatment of Human Epidermal Growth Factor (EGF) conjugated Vaccine”. The target is Trop-2, and it is from Shanghai Huidun Bio-Technology Co.,Ltd.
It may be used for pancreatic and/or colorectal cancer in the future since both are solid tumor as well. Since it’s still in phase 1, it’s too early to say.
Er det nå det snur?
Så … Igjen avtale med små aktører?!
Ingen BP ville skaffe dem CPI ?!?!
Targo skal bli en cpi.Det dette betyr?
Leidos har market cap 150 mrd, så det er ikke noe liten aktør.
Synes det som skjer i Targo er veldig spennende om dagen. De har mye på gang - plutselig smeller det skikkelig her, så som PCIB så anbefaler jeg alle å iallfall ha en lyttepost i Targo.
Du misser pointen her. Dette er en aftale omkring videreudvikling af ONCOS, ikke et sponsorat af et studie.
Jeg har længe spekuleret i om DNA kunne være “carrier” af CPI og dette bekræfter ganske elegant at ONCOS er en generel platform.
edit: så får vi se hvor heldigt de tidligere dages salg har været i lyset af denne melding.