Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

De har lagt ned TG et par-tre ganger… bare det er en prestasjon i seg selv, når de egentlig aldri har ment å legge ned, som i avvikle.

2 Likes

Den historien kan fint overføres hit. Men så lenge det er håp så er dagens kurs såpass fristende at jeg spiller litt for å prøve og ta igjen det tapte

Jeg mener også definitivt at dagens inngang må være meget gunstig så får vi avvente utover i juni nå, håper og tror det kan bli meget spennende.
Ellers er det selvsagt ikke noe å feste seg med noe nedgang på lavt volum. Kortsiktig støy.

Slikt tenkte mange også i 2016 da kursen var på vei opp. Viktig å innrømme at det er sin egen feil og ikke lete etter syndebukker. Satser på at du får rett denne gang :pray:

1 Like

Det du sier stemmer jo ikke.

At TG ble lagt på is skyldes Folfirinox-studiet, ikke krøll.

Forøvrig så har ting gått på skinner siste året i Targovax med solid rekrutteringshastighet.

Kursfallet skyldes i all hovedsak TG, ingenting annet.

5 Likes

Begge deler er riktig. Kommunikasjonskrøll rundt TG, samtidig som de har gjort nesten alt rett etter det. Jeg er veldig positiv til T og har økt i dag på 7.4x. Har god tro på at vi går inn i juli med BP-avtale om CPI-spons og gode meso-data.

2 Likes

Befinner meg i samme båt som Bingo. Har aldri realisert så store tap som her, men har aldri hatt så mange aksjer her som nå.

Håper vi lykkes alle mann.
Noen har hvertfall interesse av å dumpe litt for tiden og da ryker noen småsparere med sl og ellers, synd, men sånn er det.

1 Like

Helt enig, at de la ned TG 2-3 ganger er jo bare tidenes merkeligste manøver;)

Men bortsett fra det har det vært svært lite rusk i maskineriet.

1 Like

Ingen som er enige med oss i det i dag, nå kan du snart selge leiligheten og kjøpe hele butikken :wink:

1 Like

Når jeg ser på utviklingen idag kom jeg til å tenke på, hvordan er short historikkene i denne aksjen?
Mest sannsynlig er det nok bare en aktør som rister i treet for å få fylt på noe billigere, veldig enkelt å kødde i denne aksjen med så liten omsetning.
Synes å se flere likhetstrekk til Pho aksjen for 1-2 år siden. Korriger meg gjerne dersom jeg tolker feil.

Dette kan jo være apestreker, eller andre sprell for alt jeg vet. Men er det egentlig grunn til å undre seg over denne utviklingen når vi tross alt har erfart hvor lite selskapet har klart å kapitalisere på en solid nyhetsstrøm den siste måneden ? Har sympati for den som nå kanskje kommer frem til at risikoen ved å sitte over ny avlesning har blitt for stor.

Muligt den sidste rest blev solgt (eller rettere købt) i dag @ 7,29 …

@aborum

Lov å håpe at aktøren er ferdig solgt eller lastet alt etter som og nå kan plukke videre på oppadgående kurs.
Ikke utenkelig at vi nådde bunn på 7,10 for en stund. Vil jo tro at forventninger framover nå vil kunne drive oss over 8 igjen på relativt kort tid.

Håper det, optimismen var tilbake hos undertegnede etter at min beskjedne pott endelig var i pluss i et par uker, tilbake på break even nå… men har stor tro på avlesningene som kommer fremover. Muligens noen hadde regnet med at Asco-deltagelsen skulle dytte kursen, og ble skuffet da så ikke skjedde?

2 Likes

Spain’s :es: Testing of ONCOS-102 Shows Improvement

It is quite possible ONCOS-102 will soon be used as an immunotherapy vaccine as a component of first-line mesothelioma treatment in the near future.

27 Likes

https://www.nature.com/articles/s41422-020-0337-2

8 Likes

4 Likes

Litt mer om IOVaxis og TG som vi forhåpentligvis kan kapitalisere på som en del av selskapets “bread and butter” . Om ikke alt for lenge. Dette kan være et lite snap shot av dagens situasjon i Kina når det gjelder utvikling av vaksiner:

There are 71 entries for the IND and NDA application publicized and waiting for review from 3 different databases.

A search of all databases disclosed no vaccine in trials, approved, or applied for pancreatic or colorectal cancer.

One vaccine was identified. The indication is said to be “advanced/metastatic solid tumor”. It’s in phase 1. It’s a local clinical trial targeted to enroll 30 patients. No international patients involved. The first patient in was on April 18, 2019. It is still going on. PI is from Shanghai Pulmonary Hospital Affiliated to Tongji University.

The registered name in the system is “cancer Treatment of Human Epidermal Growth Factor (EGF) conjugated Vaccine”. The target is Trop-2, and it is from Shanghai Huidun Bio-Technology Co.,Ltd.

It may be used for pancreatic and/or colorectal cancer in the future since both are solid tumor as well. Since it’s still in phase 1, it’s too early to say.

1 Like